Moet zeggen dat ik op de matchmaking problemen na geen echte problemen hrb gehad op de PS4. Sowieso geen crashes of vastlopers
Game loopt alleen maar vast na 2 min lol Beetje raar dat een game ook vastloopt omdat het druk is. Dat je eruit knalt dat kan maar een complete vastloper is aardig apart. Als het aan de drukte ligt dat gaat het alleen maar erger worden als die straks open beta is.
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft. Hopelijk is er wel snel een oplossing. Gaat alleen maar drukker worden in de Beta en dit belooft niet veel goeds
Ik heb zelf 1 vastloper gehad (thank god dat de console zelf nooit vastloopt zoals 360) maar een vriend van me heeft wel weer gigantisch pech met meerdere vastlopers.
T'is een beta jongens. Zijn duizenden mensen die dit spel momenteel downloaden en willen spelen. Treyarch is d'r mee bezig Stay cool motherfuckers.
Gelukkig is onze positiviteitsgoeroe @Rampage er nog anders had ik mijn xbox al lang uit het raam geflikkerd!
In mijn vijfde potje liep die bij mij ook vast. De eerste vier liepen gewoon soepel. Echt zo'n schermfreeze wat een paar maanden terug bij Destiny ook bijna dagelijks gebeurde. Net of je videokaart het niet aankan.
Geen excuus voor complete vastlopers imo. Heb nu 7 matches gespeeld en 4 waren complete vastlopers na ongeveer 4 min. ---- Lang geleden ook dat ik COD heb gespeeld MW2 de laatste. Maar merk wel waarom ik het al jaren niet meer speel. Snap dat sommige mensen het wel oke vinden maar het trekt mij helemaal niet. Het rennen is wel leuk maar Titanfall doet het 10x beter. Voelt redelijk simpel aan. Voelt meer aan als hier een extra feature ipv dat de game echt daarvoor gemaakt is. Zoals in Titanfall. Tsja de TTK. Nou ja time? Je bent dood of je hebt een kill voordat er een milliseconde berekent kan worden. Heb niet niet echt gevoel dat ik gunbattles aan het houden bent. Eerder spot battles. Spot je iemand eerder = win. Maps voelen ook aan als standaard locaties. Snap dat de game is met sightlines etc. Maar iets van destructie of persoonlijkheid was wel tof geweest.
COD is al jaren geen innovatieve franchise meer. Verwacht met BO3 ook niks "fris". Het lijkt op een mengelmoes van Titanfall, Destiny en COD. Prima combinaties natuurlijk maar of de uitwerking ook zo is merk ik vanavond wel. Spot battles zijn altijd nog wel beter als gevechten waar je iemand eerder ziet, schiet, en vervolgens op je rug ligt omdat er sprake is van lag. Netcode (voor zover ik lees) is in orde van BO3. Heb sinds BO2 geen COD meer aangeraakt. Ghosts trok me niet en Advanced Warfare speelde rampzalig. Heb wel vertrouwen in Treyarch ... maar of het lang boeiend blijft is vraag twee.
MW2 was ook mijn laatste CoD. Tussen de freezes door vond ik het er eigenlijk wel geinig uit zien. Het is inderdaad erg snel maar dat is altijd zo geweest toch? Na het spelen denk ik wel, eigenlijk moet ik weer eens Titanfall opstarten.
Heeft iemand hier toevallig nog een beta code voor xbox one over? Stuur me een pm dan, bij voorbaat dank...
Is dat een achievement voor the taken king? FUCK THE TAKEN KING ( 50G ) After killing Oryx rape his dead corps without someone in your fireteam dying! Of bedoel je dat niet?
Op de PS4 heb ik helemaal nergens last van gehad. Ik speelde wel op de laatste paar dagen. En gasten, het is een beta, daar zitten problemen in
Dat zeker, maar dat maakt het nog niet oké dat de beta niet te spelen is. Kijk als er in de beta wat glitches zitten oke, dan hoor je me niet klagen. Maar hij werkt gewoon helemaal niet.