1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat heeft toch niks met netcode te maken? Vond het niet echt laggy. Had wel een potje tegen volgens mij wat Amerikanen waar ik heel schokkend bewoog, maar verder geen echte lag of slechte hitdetection gemerkt.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kon echt niet echt checken met die snelle time to kill. :+
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat kan natuurlijk ook zou zijn ja. Merkte veel minder van die gekke deaths. Toen ik tegen degene kwam die een kut connectie hadden viel me op dat m'n wapen ineens weer "lucht" schoot. Erg jammer ... in Destiny is dat al kut dat je tegen teams komt met zo'n verbinding. Ach, Activision.

    Zonder dedicated servers blijf je dit houden.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.091
    Leuk Bevonden:
    2.605
    De bèta van Call of Duty Black Ops 3 heeft daadwerkelijk invloed gehad

    Er is een lijst vrijgegeven met punten die verbeterd zijn door middel van de bèta van Call of Duty: Black Ops III. Er is erg goed geluisterd naar de feedback die de community heeft gegeven en dat kan alleen maar veel goeds beloven. De bèta was natuurlijk gelanceerd zodat er feedback gegeven kon worden waardoor er een betere 'Day One' ervaring gegeven kon worden. Als dank voor het spelen van de bèta krijgen de gamers nog een cadeautje.

    We zullen in de aankomende weken een gratis dynamisch thema krijgen als bedankje voor het spelen van de bèta. Hou je mail en de berichten op je PS4 systeem in de gaten voor meer informatie. De volgende punten hebben invloed gehad op het spel zelf en zullen tijdens de release op 6 november toegepast zijn:
    • Een aantal spelers vonden de 'Black Hat', de equipment waarmee je scorestreaks kan hacken, veel te goed en dit moest generfd worden. De ontwikkelaars waren het hier mee eens en hebben een aantal aanpassing gedaan. In het nieuwe systeem is de snelheid van het hacken gebaseerd op de afstand van de scorestreak, hoe verder weg je bent, hoe langer het duurt om te hacken. Daarnaast zal je nu ook precies moeten mikken om te hacken, als je een beetje afwijkt heeft dit ook invloed. Als je aan het hacken bent zal je als een rode stip op te mini-map verschijnen, naast de rode stip zal er ook een melding verschijnen dat er een scorestreak gehackt wordt.
    • Met de Rejack ability was ook iets mis, als je iemand neerschoot en deze ging in Rejack telde dit niet als een kill, daarnaast behield degene die neergeschoten werd ook zijn voortgang in de scorestreaks. Dit is nu aangepast, als je iemand neerschiet en de persoon gebruikt Rejack krijg je de punten voor de kill. De persoon die Rejack gebruikt zal ook de voortgang in scorestreaks verliezen.
    • Het 'flinchen' in de game is ook aangepast, flinchen is wanneer je geraakt wordt en je wapen iets omhoog gaat. De verbeterde code zorgt er nu voor dat er een maximale afwijking is.
    • Het is nu ook duidelijker wanneer je iemand raakt en killt. De "red marker" die je krijgt als je iemand raakt groeit bij elke kogel die raak is. Als degene dood gaat zal de marker rood zijn om aan te geven dat je het gevecht gewonnen hebt.
    • Tijdens de bèta, als je naar voor of naar achter ging en je gooide tegelijkertijd een granaat leek het soms alsof de granaat nog geen meter ver kwam. Dit is aangepast doordat de afstand die je kan gooien niet negatief beïnvloed wordt door de snelheid waarmee je je beweegt. Tevens is ook de snelheid en afstand waarmee je een granaat kan gooien aangepast.
    • Gamers hadden het gevoel dat de 'Concussion grenade' en de 'Flashbang grenade' erg sterk waren. De stun van een concussion grenade is nu met één seconde vermindert. Daarnaast is de 'Tactical Mask' perk nu vanaf level 13 beschikbaar.
    • Door vele vragen is er nu een "Time in Hill" statistiek toegevoegd voor de Hardpoint mode. Deze statistiek laat scoreboards en ranglijsten zien voor de Hardpoint mode.
    • Gamers voelde zicht niet gewaardeerd bij het begeleiden van de robot in de Escort mode. Je krijgt nu +25 elke drie seconden dat je de robot begeleidt.
    • Spelers zouden graag meer informatie hebben over de manier waarop ze neergeschoten zijn, dit is nu toegepast. In de kill cam en de final kill cam zijn is nu te door wat je dood bent gegaan, ook zijn de wapens, scorestreaks en perks te zien van de speler die jou neergeschoten heeft.
    • Als laatst zijn er natuurlijk een heleboel veranderingen in de wapens zodat dit meer gebalanceerd is. De Razorback en M8A7 zijn natuurlijk ook aangepast zodat ze niet meer te sterk zijn.
     
    Jorrie en AnubisNefer vinden dit leuk.
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Rejack ability , heb je dus eigenlijk niets aan ... zie geen voordeel in deze perk

    ik wil trouwens info over zombies , de rest kan me gestolen worden :+
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Natuurlijk wel. De rejack ability kan het verschil maken in objective based gamemodes. Gelijk weer spawnen, enemy killen en net die bom kunnen planten etc
     
    Bidle vindt dit leuk.
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Toch had ik liever gezien dat die 'classes' eruit gehaald zouden zijn, maar was natuurlijk te verwachten dat het zou blijven.
    Kortom al met al idd goed nieuws!!
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die "classes" blijven ingame. Echter heb je natuurlijk (Wat David Zonder Haar heeft aangekondigd) ook vollop customisation.
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik laat het zombie gebeuren altijd links liggen, wellicht toch een keer proberen,....
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.091
    Leuk Bevonden:
    2.605
  13. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Gisteren maar ff gedownload, neem aan dat je later de seasonpass los kan kopen?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.944
    Uiteraard
     
    PrutserNL vindt dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.056
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Activision has officially confirmed that Call of Duty: Black Ops 3 DLC Season will include 4 DLC packs, which will include new maps and re-imagined maps from Call of Duty: World at War and Call of Duty: Black Ops Series.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.091
    Leuk Bevonden:
    2.605
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Seasonpass is ook alleen voor next-gen ,360 & ps3 krijgen het dus niet
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.328
    Leuk Bevonden:
    4.775
    15 euro per pack neem ik aan? :lol:
     
  19. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Vind het wel nice als ze oude mappen terugbrengen, maar hoop dan eerder als extra mappen bij de season pass en niet bij de 4 of 5 per release.
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839

Deel Deze Pagina