Net mail van bol binnen. Bedankt dat je bij bol.com de game ‘Call of Duty: Black Ops 3’ hebt besteld. Deze wordt vandaag naar je opgestuurd.Omdat je speciaal bij ons hebt besteld en er zo vroeg bij was ontvang je morgen, uiterlijk einde van de middag, drie extra’s. Per e-mail ontvang je twee DLC codes, te gebruiken voor: Take Out Weapon Camo Nuketown Personalization Pack In de verpakking van de game ontvang je één DLC code, te gebruiken voor: Nuketown Bonus Map Terwijl ik van de week besteld heb pas.
Is er een winkel die in amsterdam om 00:00 begint met de verkoop? Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Ook gekocht voor puur de zombiemode. Besteld bij Wehkamp met achteraf betalen Eerste keer dat ik daar bestel vandaar dat ik achteraf betaal.
Jep mijne ook! mailtje binnen van bol.com Wel weer zin in een multiplayer game de komende maanden op de X1
Ja ik ook. Tussen fallout door lekker knallen en destiny verdwijnt ff op de achtergrond Verstuurd Met Tapatalk
Mochten ze ooit weer een cod maken die teruggaat naar oorlog zonder gadgets aka wo2 style. Schrijf ik m niet af, maar voor nu ist teveel bullshit
Zal vannacht wel gebeuren, nog worries. Nope, is al een dure maand voor mij met Halo 5, Fallout, Cod en Tomb Raider. Controller komt er later zeker wel, jij wel?