1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Gister eventjes gespeeld bij een bekende. Zat vooraf te haten (mede door cod aw) maar moet toch bekennen dat dit deel veel beter is. De super jumps en wallruns zijn niet "te". Wat ik in AW wel het geval vond. Maar ben nog niet overtuigd van de game.
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Maar wat doet deze game in het bijzonder itt andere games? Halo 5 loopt gewoon netjes 60fps met een fluctuerende resolutie en UC4 gaat ook 60 lopen.
    Is COD engine dan zo demanding of gewoon slechte optimalisatie?
    Lage resolutie ala, maar die framerate moet gewoon smooth zijn
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    COD engine en demanding in 1 zin kan niet tenzij er ergens nog niet staat :+
     
    lukeman en Rienbu vinden dit leuk.
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    De lag die God vision heeft heb ik ook. Verneukt echt de game. Ben stukken eerder met schieten en krijg niemand dood. Kijk ik de killcam, was de tegenstander eerder? Wtf...
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hier tot nu toe nergens last van gehad. Alles loopt gewoon super smooth.
    Heb steeds weer zin om te spelen en te levelen. Lange tijd niet meer gehad dit. Heerlijk!
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb ook nergens last van. Alleen dat je met een volle party moeilijk een potje kunt vinden.
     
  7. Pip-BoyNL

    Pip-BoyNL New Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    7
    Spel speelt echt heerlijk man. De laatste COD die ik gespeeld had was Black Ops 2. Alle andere COD delen die erna kwamen vond ik echt 10x niks. Black Ops 3 voelt weer heerlijk vertrouwd aan:)
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Helaas is dit een probleem wat al jaren in CoD zit, en tevens de reden waarom ik al een hele lange tijd niet meer heb gespeeld. Wilde deze toch weer een kans geven maar helaas, ook hier zit weer volop lag compensation in. Ik ben veel potjes gewoon een rennende schietschijf. Jammer maar helaas, blijkbaar hoort dit bij de formule om het spel te verkopen, gezien het feit dat het er al jaren in zit en er niks tegen/aan wordt gedaan.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  9. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    call of duty net gekocht. ik ben benieuwd
     
  10. Pip-BoyNL

    Pip-BoyNL New Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    7
    Weer iets fucking vaag. Willen ik en mijn broertje samen zombies spelen, maar dat lukt dus niet. Als ik online speel dan kan hij niet online spelen en andersom is het ook. Terwijl we bij bijvoorbeeld Rocket League gewoon samen kunnen spelen op ieder zijn eigen PS4.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Bij vorige Cod's kon je toch het intro-scherm van Activision skippen of niet? > klein detail:lol:
     
  12. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    horen jullie de ps4 fan ook steeds tijdens multiplayer ? tijdens een match hoor je hem meer dan na de match .
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De fan blies al alles weg hier in de woonkamer tijdens de bèta... ;-)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dan zou ik hem niet meer uitnodigen.

    Sorry
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Pip-BoyNL

    Pip-BoyNL New Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    7
    Mocht iemand een keer zombies willen doen. Voeg me maar toe: Pip-BoyNL.

    Zoek wel een beetje normale rustige spelers en niet zoals die random mensen die meteen alles openen en haast hebben.
     
  16. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Die campaign mode op Realistic mode:eek:
     
  17. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32

    Ja mij ook

    Gt is sulaymanb
     
  18. sssilly

    sssilly Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    25
    vant weekend redelijk veel gespeeld en denk dat ik me hier wel een poosje mee vermaak itt ghosts en AW!! 3 jaar blops 2 is ook wel genoeg haha!

    de lag herken ik idd ook wel ma ja dat is al jaren zo... dat is je straf voor snel internet ;) hebben we maar mee te leren leven denk ik!

    wat ik dan weer niet snap is dat er weer zoveel mensen zijn die 60 euro uitgeven voor een spel en vervolgens alleen maar in een hoekje gaan zitten :confused: get a life man NIEMAND KAN JE KD ZIEN!!!
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb een aantal potjes gespeeld en ben toch positief. Had na de voorgaande twee delen weinig hoop meer maar Treyarch heeft een prima COD geleverd. Online is het heel af en toe wat "laggy" maar dat zie je dit keer door stotterende spelers.

    Zullen vast dagen komen dat ik de game vervloek maar ben blij dat ik na 3 jaar eindelijk weer een COD kan spelen.
     
    PrutserNL en Mallakai vinden dit leuk.
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Echt he, vind het een prima Cod, echter ben ik vooralsnog waardeloos erin.

    Die kiddies maken me totaal in op de X1 :+
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina