1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zo derde Assault Rifle goud. Man o War, M8 en de XR-2 zijn nu af. Toch weer bijna derde prestige. Wel lekker zo'n dubbel xp weekend haha

Bidle en Alexknl vinden dit leuk.
  2. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Vandaag begonnen met de multiplayer van Bops 3. Mijn eerste Cod game sinds MW3. Wat is het wennen zeg! Ik was vroeger wel een redelijk tot goede speler, maar ik moet nu weer helemaal op 0 beginnen. Wat me opvalt is dat het lastig is om te soundwhoren. Misschien ligt het aan mijn headset, maar ik vind het moeilijk om tegenstanders te lokaliseren. Er gebeurt zoveel om me heen. Ik hoor bijna geen voetstappen van tegenstanders en het is alsof ik zelf met klompen aan ren. Ik kan me niet herinneren dat dit bij MW2 en MW3 ook zo was. Misschien cheap om te willen soundwhoren, maar wie doet dat niet tegenwoordig?

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    @Santino
    Ik ben nu gewend aan Dead Silence, dus ik hoor mijn eigen voetstappen niet. Ik ben een rusher en ren het liefst overal meteen op af, en ik merk dat DeadSilence me wel een groot voordeel geeft.
    In het begin had ik altijd de combi Awareness + Dead Silence, maar ik gebruik nu een extra attachment op mijn wapen i.p.v. Awareness. Met alleen Dead Silence hoor je goed waar gunfights plaatsvinden, enemies hoor je ook wel af en toe lopen, maar niet zo goed als met Awareness erbij natuurlijk.
    Echter lijkt me Engineer (deze had ik de eerste 50levels aanstaan) of Tactical Mask ook niet verkeerd als 3e perk i.p.v. DeadSilence, dus misschien ga ik Dead Silence eens uitzetten. Ik heb wel gemerkt dat het dan echt weer effe wennen is omdat je eigenlijk bijna alleen maar je eigen voetstappen hoort denderen :+

Santino vindt dit leuk.
  4. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik hou ook graag van rushen, maar ik heb nu al gemerkt dat dit in Bops 3 niet heel veel zin heeft. Tenminste, niet als 'beginner'. Dead Silence is voor rushen wel een must en die krijg je pas bij level 50 (dacht ik). Eerst maar eens de mappen wat beter leren kennen en mijn aim terug zien te krijgen.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zo alleen nog de Sheiva en ik zal mijn Assault Rifles diamand hebben. Benieuwd hoelang het gaat duren voor ik dat wapen af heb, Klote ding haha.

6. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Bestaat er nog wat anders dan rushen in cod??:+

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja hoor, 10% van de CoD spelers is rushen. De andere 90% is : Owmahgawd kijk dat hoekje. Ja man dit hoekje word het. Hier ga ik zitten!
    Of van: Als ik lang genoeg naar die deur blijf kijken komt er vast wel iemand! Ik wacht wel tot hun komen anders ga ik misschien dood!

Laatst bewerkt: 1 dec 2015
    Bidle, sssilly, Alexknl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ben ik zeker 4 uur lang in andere potjes terecht gekomen waar letterlijk iedereen als kamikaze terroristen op je af gerend komt :+

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Whaha dat is inderdaad iets wat ik niet gek veel tegen kom :+

10. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Vorig deel overgeslagen (AW) maar dit deel toch weer regelmatig aan het spelen.
    Er is inderdaad een gedeelte van camped, maar over het algemeen zijn mensen best veel in beweging vind ik in vergelijking met eerdere CoD's .

Een gamerheadset maakt in dit deel in mijn ogen minder uit dan in de MW-reeks mbt omgevevingsgeluid. Ik hoor ze in dit deel veel minder goed namelijk. Merk ook vrij weinig verschil in prestatie met of zonder headset.

Ik hoef alleen de CAR-L nog goud en dan heb ik mijn diamanten pistooltjes :D

11. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Sheiva was gwn het tweede wapen waarbij ik goud heb gehaald :+

Pride vindt dit leuk.
  12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tja, het is even anders als Destiny. Zeker als je al bijna 2 jaar niets anders gewent bent. Wees blij dat je Advanced Warfare nooit actief gespeeld hebt want die game was online echt een ramp ;)

Heb met dit deel nog steeds wel het gevoel dat de connectie alle kanten op zwabbert. Veel minder erg als Advanced Warfare/Ghosts. Gebruik nu de Sheeva. Heerlijk accuraat wapen waar de damage drop-of minimaal is.

13. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Welke mode speel jij dan??
    Ik speel tot nu toe alleen team deathmatch :p

14. chilly1803

Leuk Bevonden:
    10
    Zijn er trouwens mensen die regelmatig KC (core) spelen ? Andere gametypes zijn ook prima, maar moet ik nog wel aan wennen in deze game.
    Ik speel meestal alleen omdat de meeste mensen in mijn lijst geen CoD meer spelen.
    En verlies best vaak potjes omdat mijn team zuigt. Zelf eindig ik vaak in top 3 van mijn eigen team.

Voeg me toe zou ik zeggen :) : Pistolen Henkie

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    TDM is zaad. Je hebt 4~5 kills nodig om aan je UAV te komen :+ Voor een pro als jou moet dat appeltje-eitje zijn. Kill Confirmed gaat over het algemeen wat sneller maar daar flippen de spawns helemaal snel.

16. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    :eek:Wat kan dat nog sneller dan?? Man man man...
    Agh vind t opzich wel leuk de pvp maar blijf erbij dat de ttk veel te snel is bij deze game imo en alle maps lijken tot nu (speel deze game nog maar net) heeel erg klein.
    Zelf vind ik (ja daar komtie dan :+) dat in destiny de gunbattles veel vetter zijn en er een echt gevecht kan plaatsvinden ipv wie ziet wie t eerst en wint de battle.:p
    4 kogels in je teen en dood gaan vind ik nog steeds een raar iets 8) Laat staan dat hersenloze hardcore gebeuren van cod :F:
    Maargoed smaken verschillen en had deze game natuurlijk voor de zombie mode aangeschaft en niet de pvp :)

Pride vindt dit leuk.
  17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Speel zelf Domination met wat TDM tussendoor. Vind Kill Confirmed te frustrerend omdat mensen kei hard je tags gaan jatten. Krijg ik 25 punten en hun 100 zonder iets te doen.... No thanks. Als de punten telling anders was had ik het nog wel gespeeld.

18. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    de potjes kill confirmed die ik heb gespeeld zijn juist het tegenovergestelde... daar zitten en blijven de meeste in een hoekje of iets dergelijks en als ze al bewegen lopen ze gewoon straal voorbij aan de tags!

19. chilly1803

Leuk Bevonden:
    10
    Als dat altijd het geval zou zijn, is dat erg mooi haha. Mijn ervaring is helaas anders.
    Alle tags zijn dan voor Henkie :D

Pride vindt dit leuk.
  20. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    het gaat wel voorbij aan het doel van het game type... al zie ik dat bij domination ook wel vaak, dat ze gaan liggen campen en aan het eind van het potje hebben ze geen enkele capture! ga gewoon lekker tdm spelen dan

Deel Deze Pagina