Hmmmm ... begin nu helaas steeds vaker te merken dat ik veel te laat ben met het neerhalen van m'n tegenstanders. Ook de "om hoekjes" dood neervallen gebeurd steeds meer. Gek genoeg is er niets gewijzigd in m'n internet verbinding. Enige wat er anders is is dat ik de Google DNS servers niet meer gebruik ... maar dat zou de zaak alleen maar slomer maken. Maat van me heeft laatst een aantal poorten op zijn router open gezet en speelt aanzienlijk beter. Enige verschil is dat zijn NAT type nu open staat i.p.v moderate. Voor zover ik weet heeft NAT geen enkele invloed op hoe de hits geregistreerd worden...
Ik heb echt jaren op het pauperste internet ooit gespeeld, inbellen lag daar net onder. En nooit iets van dit wat jij beschrijft gemerkt. Zeg niet dat het niet kan, maar voor mij zijn dit gewoon smoesjes van lui waar het ff niet bij loopt.
Google.com. Lag compensation. GTFO met je popi-jopie opmerking. Ik speel COD al sinds het begin. Weet wel waar ik het over heb Frikandel. Het is een gegeven dat dit is gaan spelen sinds MW3/BO2. Ghosts was voor vele onspeelbaar en Advanced Warfare was helemaal rampzalig. Maargoed, sommige hebben daar last van en andere niet. Gek dat iemand met een 10Mbps verbinding minder last heeft van deze dingen dan iemand met 200Mbps...
Er zijn toch ook mensen die hun poorten expres dichtgooien zodat ze op moderate spelen. Schijnt een voordeel te hebben.
Sommige hoekje kom ik al schietend de hoek om,... met name als je weet dat er waarschijnlijk is dat er weer eentje zit. Weet niet of het je gaat helpen, want nog steeds ben ik knap waardeloos,.....
Er zijn mensen die een bak met downloads aanzetten zodat ze amper te raken zijn. Alles voor een dikke K/D natuurlijk. Wat me helaas meer opvalt is dat ik een schot los (met b.v de fucking OP shotgun) ... ik neergeknald word en ik geen schot los op de killcam. Toch geeft m'n NAT : OPEN aan en ervaar ik geen lag o.i.d. Al met al is BO3 een dikke verbetering t.o.v de vorige delen twee delen hoor. Speelt prima. Alleen is het online nog steeds wisselvallig.
Dat is idd raar, maar moet zeggen dat ik de killcam wel vaker rare dingen zie doen. Zie vaak genoeg dat iemand gewoon mist (in de KillCam) en toch een kill. Enfin, heb er iig zelf geen last van,.. als ik weer eens omgelegd wordt dan ligt dat helaas weer eens aan mezelf.
Is dat niet gewoon een cod dingetje? Gebeurt mij ook wel eens dat ik de ene avond super kut gaat en zo snel dood ga dat het lijkt alsof het hardcore is en op andere momenten verbaas ik me hoe snel ik de tegenstander afschiet.
Typisch deze reactie van je.. Namelijk niks popie jopies aan mn opmerking. Dat is puur mijn mening. Maar blijkbaar mag dat niet gezegd worden tegen een cod veteraan, die waarschijnlijk faalt en dan de schuld geeft aan internet en lag. (Dit is een popie jopie opmerkingopmerking, geen mening) Ik vind het bij elk spel namelijk frapant dat als mensen niet super presteren, het altijd aan het spel ligt, of aan internet. Bij de een is het lag compensation, bij de ander is het weer scripted, bij de ander weer dit. Als je goed bent ben je goed, faal je dan moet je je game upsteppen en niet gaan haten op alles anders dan jezelf! ✌
Grotendeels wel met @Korkss eens al was het in Ghosts wel vaak de lag (compensation).AW en BO3 draaien gewoon prima en vaak is het dus idd gewoon de schuld bij iets anders zoeken dan bij je zelf. Maak mij hoer vaak ook zelf schuldig aan
Ik ben een noob wat betreft internetpoorten/NAT/droog, maar wel een enthousiaste COD speler. Heb hier (nog) totaal geen last van wat @Rampage zegt, ook nooit gehad/gemerkt bij een COD moet ik zeggen. Als ik me aan iets erger is het 99% de speelstijl van de enemies, mijn team of mezelf Vind dat je ook wel beetje overdreven reageert @Rampage Niet zeiken gewoon door gamen