Weet niet waarom jullie
@Rampage hierop "aanvallen" hij geeft aan dat hij er last van heeft, dat hoeft niet te zeggen dat jullie er last van hebben. Dus waarom zijn opmerking als overdreven reageren wordt bestempeld snap ik niet. Weet je wel hoe lag compensation werkt? Als je zelf een pauper verbinding hebt, merk je er juist minder van. Mensen met een goede verbinding zijn juist de lul.
Ik heb het ook nog niet echt gemerkt in BOIII, daar niet van. Maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is. Voor mijn gevoel is het stukken minder dan de afgelopen COD delen. Maar zolang er geen dedicated servers zijn, blijft lag compensation een groot probleem. En het hoeft niet altijd te maken hebben met een kut verbinding van de ander, maar ook de afstand waar je zit. Als je tegen bijvoorbeeld Amerikanen speelt dan kan dit ook ineens optreden.
Maar gekke is wel dat ik ook een paar keer heb meegemaakt in BOIII dat ik twee potjes dik aan het spelen ben, en dan in een andere lobby kom en dan is het ineens super slecht. Kan geen drol meer raken. En dat heeft naar mijn mening ook echt te maken met lag compensation. En daar hebben sommige mensen meer last van als andere.
En voor de mensen die het als overdreven reageren van
@Rampage vinden. Het kan ook zijn dat je altijd pauper speelt en dat die keren dat je zwaar benadeeld wordt door lag compensation je het niet eens merk
. En daarom geen idee hebt waar
@Rampage het over heeft.
Klik om te vergroten...