1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Weet niet waarom jullie @Rampage hierop "aanvallen" hij geeft aan dat hij er last van heeft, dat hoeft niet te zeggen dat jullie er last van hebben. Dus waarom zijn opmerking als overdreven reageren wordt bestempeld snap ik niet. Weet je wel hoe lag compensation werkt? Als je zelf een pauper verbinding hebt, merk je er juist minder van. Mensen met een goede verbinding zijn juist de lul.

Ik heb het ook nog niet echt gemerkt in BOIII, daar niet van. Maar dat wil niet zeggen dat het niet zo is. Voor mijn gevoel is het stukken minder dan de afgelopen COD delen. Maar zolang er geen dedicated servers zijn, blijft lag compensation een groot probleem. En het hoeft niet altijd te maken hebben met een kut verbinding van de ander, maar ook de afstand waar je zit. Als je tegen bijvoorbeeld Amerikanen speelt dan kan dit ook ineens optreden.

Maar gekke is wel dat ik ook een paar keer heb meegemaakt in BOIII dat ik twee potjes dik aan het spelen ben, en dan in een andere lobby kom en dan is het ineens super slecht. Kan geen drol meer raken. En dat heeft naar mijn mening ook echt te maken met lag compensation. En daar hebben sommige mensen meer last van als andere.

En voor de mensen die het als overdreven reageren van @Rampage vinden. Het kan ook zijn dat je altijd pauper speelt en dat die keren dat je zwaar benadeeld wordt door lag compensation je het niet eens merk :+. En daarom geen idee hebt waar @Rampage het over heeft. ;)

sssilly en Rampage vinden dit leuk.
  2. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Was meer bedoeld om hoe hij @Korkss meteen de grond in boort terwijl hij niks verkeerd zegt. Vond ik een beetje overdreven ;)

3. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Waarom gaan we dan niet weer met zn allen gamen op een inbel verbinding. Zijn we van al die klachten af toch?!
    K zeg ook niet dat ik niet geloof in lag compensation en alle andere nadelen. Ik vind alleen dat er te vaak en te snel met deze termen wordt gegooid. En als ik dat zeg raken mensen gelijk overhit ofzo...
    Maargoed mijn mening is denk ik duidelijk, laten we weer focussen op belangrijkere zaken

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Black Ops 3 maakt wel gebruik van dedicated servers. Ben verder geen expert op dat gebied dus weet niet of lag compensation te merken is met dedi servers. Dacht alleen bij p2p?

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Alleen op de pc maken ze gebruik van dedicated servers, consoles zijn dus p2p.

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Nee hoor, consoles ook. Geen een keer host migration gehad en heb aardig wat uurtjes in deze game zitten. Plus je kan je Ping gwn aflezen

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een hybrid. Niet een echte dedi server.

Rampage vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo, word te oud voor deze shit.

Net begonnen online, level 3, maar geen enkele potje positief geëindigd.

Ik mis denk ik toch wat perks en unlocks. Ik schiet, maar toch zijn de rest altijd een tikkeltje vroeger.

Ik revive, 5 seconden later weer dood. Revive, ik schiet. Heb een hitmarker en toch na een halve magazijn, lig ik weer dood.

Vanavond nog een keer proberen en mogelijk daarna in de verkoop. Ben dit spel denk ik ontgroeid. Zelfs de sp kan mij geen reet boeien.

Santino vindt dit leuk.
  9. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Herkenbaar, behalve dat oud worden. :+

Je moet gewoon blijven spelen. In het begin gaat het zwaar kut, maar langzaam zal het beter gaan. Je moet ook ff de maps leren kennen en ervaren welke wapens jou het beste liggen.

Ik moest zelf ook flink wennen na een aantal jaar geen COD te hebben gespeeld, maar ik moet zeggen dat het nu redelijk gaat. Ik heb mijn aim al aardig terug. Mijn grootste valkuil is dat ik te veel wil rushen. Dat kun je in dit spel niet ongestraft doen, tenzij je supergoed bent.

Probeer rustig te spelen. Test in het begin zoveel mogelijk wapens om te zien welke je lekker vindt. En leer de maps kennen! Standaard tips, maar het helpt zeker.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    I know, heb gewoon niet zoveel geduld meer als bij de vorige cods (mw1 & 2, black ops 1&2). Dat kon ik makkelijk spelen tot aan xx prestige, maar nu?

Ik verlang zelfs weer naar Destiny. Puur vanwege de game mechanics en feel van het schieten.

Dit is gewoon schieten alsof je adhd hebt. ;-)

bulletproof010 en Maddmonkey vinden dit leuk.
  11. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605
    Dat vind ik juist lekker aan COD :p Overal vol op afrennen en dan proberen zoveel mogelijk enemies achter elkaar te killen door ze een beetje af te leiden met je jump/slide skills.
    Ook dat je niet steeds hoeft te wachten als je een keer dood gaat, zoals bij een Battlefield bijv., is wel fijn. Het is gewoon fast-paced allemaal.

Heb trouwens wel zin in nieuwe maps en wapens. Begin de wapens een beetje zat te worden.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En dan spelen mensen ook nog hardcore. Ik bedoel of de time to kill al niet snel genoeg is. :+

bulletproof010 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik vind Hardcore toch vaak wel fijner hoor,.... tenminste minder dat hectische gedoe. Helaas wel weer veel kampers.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Naja als je level 3 bent en hem dan al in de verkoop gooit heb je het spel niet echt geprobeerd vind ik.

Assault Rifles en Snipers nu diamant. Snipers zien er toch wel vet uit met diamant skin als je in de top 3 staat haha. Nu 5de prestige level 34 :+. Toch wel jammer ging afgelopen zaterdag 37 - 0 ( ook met killstreak kills erbij dus geen nuke helaas ) word ik door een campertje in mijn rug geschoten :mad:

15. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Inmiddels level 6 en wordt nog steeds kapot geschoten als de malle.

Gebruik de kuda, Warhammer als class.

Denk niet dat het beter wordt, tenzij ik een hogere level wordt algemeen en met de gun, maar of ik het geduld daarvoor heb....

Nee. ;-)

16. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605
    Wanneer eindigt 2XP? Hopelijk vanavond pas.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    @Alexnl ... nee, maar de manier waarop hij zichzelf verwoord staat me niet aan. Komt over alsof ik niet weet waar ik het over heb. En dat voor iemand die al tig jaar COD speelt :+

Haten op iets anders als mezelf? Wut? Ben jij stoned ofzo? :+ In games als Battlefield 4, Battlefront, Destiny (en ga zo maar even verder) heb ik niet van die vage shit als in Call of Duty. Ik hoef niet super te presteren in Call of Duty, alles behalve. Die tijd dat m'n K/D belangrijk was om op te scheppen op school heb ik wel gehad. Het valt me gewoon op dat het ene potje mensen neervallen als ik naar ze kijk en het andere potje je je complete magazijn leeg moet maaien. Nogmaals, dit is iets wat in MW3/BO2 geïntroduceerd werd. Het is gewoon gek dat je soms met 1 magazijn 3/4/5 kills kan maken en het potje daarna met 2 magazijnen nog niemand neer krijgt. Again, dat is al jaren zo in COD.

Helaas staan er op YouTube maar zat filmpjes van deze lag-compensation. Omdat Call of Duty geen gebruik maakt van Dedicated Servers blijf je deze onzin houden. Slaat helemaal nergens op want je creëert d.m.v een kut verbinding een voordeel. Daar zit ik dan met 200MB/ps tegen een speler die op KFC internet speelt. Degene met KFC internet wint 9/10 keer. Is een gegeven.

Nogmaals, ik haat niet op het spel. BO3 vind ik heerlijk spelen en maak me niet druk om m'n K/D. Het valt me gewoon op dat het nog steeds hit-and-miss is kwa connectie's. Gelukkig bij lange na niet zo erg als Advanced Warfare of Ghosts.

Anyway ... van mij mogen ze nog wel wat "tweaken" aan de spawn-points. Komt me nog steeds te vaak voor dat mensen ineens een meter van je af spawnen.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Lol coop gebeuren :+

19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Speel elke game mode in Destiny.

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Doe mij dan ff een potje 'focus' voor BO3! :)

inoway vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina