Hoe kan je zien of je de host bent?? Heb zelf een 500 glasvezel verbinding, merk nu ook steeds vaker dat ik sommige potjes niks raak. Verschil is echt erg groot. Sommige potjes 25-15 etc. t.o.v. 10-30,......
Shotguns mogen ze wel minder damage mee doen imho. De Haymaker betere stats geven is beetje krom vind ik.
Is sinds de eerste black ops al zo volgens mij. Dat komt door lag compensation. Die op de host uitgevoerd wordt, zodat die geen host voordeel meer heeft. Ik vind dat het systeem voor geen kant deugt en daarom speel ik geen COD meer. MP games zouden dedicated azure servers als een standaard moeten nemen tegenwoordig. Probeer voor de grap maar eens een paar potjes terwijl je een aantal torrents aan het downloaden bent.
Skill-based matchmaking is terug. Goed voor starters en gamers die niet zo goed zijn maar wat vind ik dat een fucking gare feature die ze hebben teruggebracht. Elk potje die ik nu speel is het een groot zweet-festijn fucking try hards
Zie mensen dat vaker zeggen op yt etc maar kan niks vinden op twitter van vonderhaar/treyarch. Gisteren merkte ik het echt erg SPM en k/d als het goed is
Soms lijkt het inderdaad of het skillbased matchmaking is, aangezien ik bij veel mensen van vergelijkbaar level kom (ben nog niet hoog) en andere keren kom ik bij een prestige 10 in die 30 om 2 gaat ofzo. Snap niet echt hoe dat matchmaking dus precies wordt gedaan.
Kan iemand me uitleggen WTF er met de Vesper aan de hand is? Met 1 magazijn krijg ik 5 mensen plat Ongekend!
Kwa wapens neigt dit deel meer naar het gebruiken van een SMG. Vind de Assault Rifles te langzaam om ook maar goed mee te kunnen spelen. Sure, op afstand zijn ze rap ... maar de tegenstanders in deze game zijn meer "in-your-face". Gisteren op de One overigens de eerste echte cheater tegengekomen. Hij eindigde 88-0 in Kill Confirmed Amper tags oppakken en niet dood te krijgen. Maat van me zag hij hoe een een Hellstorm en Lightning Strike wegkopte ...