1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Yep, werkt echt super. Rechts heb ik op de pedals; A en B. Zodat je je duim niet van de thumbstick hoeft te halen tijden springen en ook bij slikken is het fijn. Rechts heb ik knop onder beide thumbsticks zitten. Handig voor met de sniper en voor het kniven. :)

2. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Ga ik van de week maar even uitproberen, thanks :).
    Alleen hoef ik ik geen gun te switchen. En melee doe ik ook eigenlijk niet aan met dit deel

3. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Allen dank voor de snelle reacties :D. Wordt even uitproberen allemaal haha

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik snap sowieso niet dat je niet gewoon kan kiezen welke map je wil spelen. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn!

1. Een quick join functie
    2. Een join functie waarbij je de map en nog wat andere dingen kan selecteren.

Pride vindt dit leuk.
  5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Moet zeggen dat het in het begin even wennen is. Maar als je er aan went dat het steeds rustiger speelt. Ook stress vrij en ook niet dat ik soms nog perongeluk een paddle teveel indruk. Ik ben zelf ook begonnen met 2 paddles bovenin, toen 3 en sinds week of 2 nu met 4 paddles.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Damn die ripper _O_

MYSTERY X en Tim vinden dit leuk.
  7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oef ... de Vesper is toch wel de nummer 1 SMG hoor. Hoor de Vesper meestal samengenoemd worden met de Razorback. BO3 lijkt erg veel op BO2. SMG's zijn de #1 wapens. Sure, assault rifles werken ook wel ... maar die leg je niet zo snel aan als een SMG.

De M8 was mijn Assault Rifle. Helaas is hij met die huidige nerf echt ... ja, niks meer waard.

8. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik vind de VMP wel iets minder geworden, gebruik hem ook minder vaak merk ik. KUDA blijft gewoon de perfecte allrounder, WEEVIL en VESPER beginnen me nu ook wel te liggen. RAZORBACK is voor mij een soort middenweg voor even wat afwisseling.
    Ik merk wanneer ik even wat minder lekker ga met de auto SMG's, ik met de PHARO (rapidfire/quickdraw/fastmags) dan echt weer rampage ga, en dus daarom deze nog altijd mijn favoriete SMG is, een echte meatgrinder voor een rusher en werkt ook uitstekend op afstand.
    Anyway de SMG's zijn wel goed gebalanced. Hier boven zijn ook echt maar minimale verschillen.
    SR2 is daarentegen wel verbeterd. Vond eerst de M8 chill, geef me nu die SR2 maar. Met Rapid Fire erop, baas van een wapen. Deze gebruik ik ook voor wat afwisseling op de SMG's. SR2 is het enigste wapen waar ik een sight (ELO) gebruik.

Overigens vind ik Quickdraw en Fastmags wel mijn must have attachments, soms nog met Extendedmags erbij om wat makkelijker quad feeds te halen. Als ik Quick of Fast er niet op heb kan ik niet zo makkelijk rushen als ik normaal doe en dat faal ik wat meer :+

Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Speelde eerst alleen met de M8, maar de SR2 is veeel lekkerder. High Calibur is voor mij ook een must have attachment. Gwn op de koppies mikken en ze zijn zo neer

10. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Eindelijk platinum gespeeld :D

11. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Is dat een camo? :+

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo! Na een paar weken gespeeld te hebben moet ik zeggen dat BO3 wederom een prima toevoeging is in het rijtje met goed-spelende COD's. Mijlenver boven Ghost en Advanced Warfare. Echter zijn de connecties in het spel nog steeds enorm wisselvallig. Het ene potje ram je met 1 clip een compleet team neer ... en het potje daarna schiet je nog geen deuk in een pakje boter.

Ik gebruik de Razorback, niet echt het beste wapen wat je kan gebruiken. Gewoon een goede all-round SMG voor medium-long range. Als je dichtbij wil ownen en mensen een nieuw kontje wil geven kan je de Vesper beter pakken... Echter komt alles neer op hoe goed je verbinding is naar de host. Als jou host (om wat voor reden dan ook) in Australiƫ zit zal je sneller haperingen in de game krijgen en onverklaarbare deaths. Gek genoeg heb ik, na het open knallen van m'n poorten, minder last van deze dingen. Het valt me alleen snel op dat als er tussentijds veel spelers gaan en weer bijkomen dat de game wat "slomer" word en je scherm trilt, hapert of je wapen niet wil reloaden.

Goed, zijn kleine dingetjes en ik snap ook wel dat je niet constant kan ownen ... maar kwa verbindingen is het "all-over-the-place" :+

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Game is natuurlijk in de loop der jaren flink verziekt, maar ik moet zeggen dat BO3 inderdaad weer wat beter speelt dan Ghost en AW.

14. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Speel het nog steeds met veel plezier. Kijk uit naar de nieuwe DLC :)

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Helemaal mee eens!!

Nu idd op naar wat extra content.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  17. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik dacht dubbel XP...zijn het cryptokeys. |:-

AnubisNefer en Alexknl vinden dit leuk.
  18. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Cryptokeys en vooral die Codpoints :mad: Laatst 10 euro betaald voor setje COD points, kreeg bijna alleen maar common dingen bij de supply drops :mad:

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Doe mij maar dubbel cryptokeys want levelen doe ik toch niet meer :+

20. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Enne? Max prestige? Nu al? :lol:

Deel Deze Pagina