1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

  1. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt dat het al op de xbox was maar toen was de timing erg ongelukkig. Waar de meeste nog een pc hadden brachten ze een versie uit op de Xbox die op de pc nauwelijks werd gespeeld..weet de naam nie meer ervan maar wat ik wel weet is dat iedereen toen liever 1.6 speelde en source

    Ik denk juist nu wel dat cod minder wordt..mensen willen juist nu meer een teamspel hebben dan hersenloos rond rennen. Kijk maar naar rainbo six... Begint nu aan te worden
     
  2. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Je koopt CoD daar nu eenmaal voor. Zelfs de tactische games kan je met enkel rondrennen aardig ver komen.
    Voor het echt tactische element is CoD nooit de aangewezen game geweest.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    CoD is tactischer dan je denkt. Ja, als je alleen public speelt waarin iedereen lone wolf gaat is er niks tactisch aan. Ga met een groepje eens arena spelen of meld je aan bij Gamebattles waarin bepaalde equipment verbannen is, zul je zien dat je met individuele skill niet ver komt.

    En dit is niet alleen met deze CoD, voorgaande delen, vooral de mw series, was dit erg populair
     
  4. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn alleen zo weinig die dit spelen
     
  5. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Public speel ik inderdaad alleen maar bij de huidige CoD's, maar heb in het verleden wel eens gespeeld waar jij het over hebt.
    Public is inderdaad een stuk makkelijker, maar om die andere nu echt tactisch te noemen vind ik weer teveel van het goede.
    Ja ze communiceren goed, en zijn op elkaar ingespeeld. Maar dat was ik vroeger ook met mijn groep van destijds.
    Ik ben een goede speler, maar merkte dat ik in die andere leagues ik maar middelmatig was en die andere spelers gewoon nog veel beter waren. Ik moet het hebben van mijn snelle reactie vermogen, maar headshots lukt mij niet snel. Dus legde het altijd af op het betere mikwerk bij gelijkwaardige spelers. Moet wel zeggen dat ik vroeger alleen core speelde, dus daar zijn headshots wat belangrijker.
    Maar eerlijk is eerder, hoe ik het verwoorde klopt misschien niet helemaal. Het is meer tactisch dan ik zei, maar blijft een game die daar juist niet op bouwt
     
  6. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Geef mij een console versie van America's Army en ik raak geen cod meer aan! Vroeger kapot gespeeld tot aan 2.9 toen kwam de console markt maar man wat was dat mooi, met een team/clan tactisch spelen.. En dood was ook echt dood.. Dus weinig mensen die deden rushen want dan moesten ze weer 10minuten wachten voor ze mee konden doen...

    Ja heerlijke tijd was dat... Mocht die ooit komen op X1 of ps4 dan word dat een instabuy! Voor beide ;)
     
  7. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Vorige reactie was dus op deze quote :+
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Daar hebben we ook een mooie 'Bewerk' knop voor ;)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Weer dubbel XP dit weekend
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Alweer?? Master Prestige is straks helemaal niet speciaal meer... Ik ben nu Prestige 5 level 55. Maandag Prestige 7 of 8 hoop ik. :+
     
  11. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Dus dit... Arena of geen arena.. cod blijft een rush spel.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het blijft mij verbazen dat COD nog steeds niet beschikt over degelijke servers. Het is P2P en dat begint nu echt z'n leeftijd wel te vertonen. Zit ik dan braaf met een 200 MBps connectie :mad: Maakt geen moer uit als ik met iemand verbind uit Verweggistan. Mijn connectie word aangepast aan die van hem. Dus ik zie hem later als hij mij. Enorm frustrerend.

    Weet nog wel dat Sledgehammer Games (Advanced Warfare) aangaf dat er Dedicated Servers kwamen. Ein-de-lijk riep ik toen. Maar helaas. Activision was er snel bij en zei dat het om Hybrid servers ging... ook dat was niet waar en voila, terug naar P2P.

    Dat hele Supply Drop gebeuren is ook werkelijk waar te gek voor worden. Nooit fan geweest van Micro-DLC. Nooit. Zal ook nooit gebeuren ook. Een aantal nieuwe wapens en camo's in het spel en iedereen koopt als een gek COD-Points. Waarom? Speel er toch gewoon voor. Dan struin je Reddit af en vind je mensen die Activision aan willen klagen omdat ze 200, 500 of 1500 dollar hebben uitgegeven maar niks hebben gekregen. De fuck? :eek:

    De franchise is langzaamaan aan het dood bloeden. Misschien maar goed ook.


    Overigens heb ik de afgelopen dagen wederom weer verschrikkelijke zweet-potjes gehad. Mensen die campen in hoekjes ... shock-charges neer flikkeren en 10 minuten (een hele match) blijven zitten. Nu zegt de community manager dat er geen Skill Based Matchmaking is ... maar ik heb zo m'n twijfels.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Vraag mij altijd af wat mensen tegen SBMM hebben. Het is toch juist veel leuker om tegen mensen te spelen die rond je eigen niveau zitten dan tegen mensen die echt een stuk slechter/beter zijn dan je
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het verschil zit hem meestal niet in of de mensen beter zijn ja/nee ... maar in hoe er gespeeld word. 9/10 keer zitten ze of achter in de map ... of in een hoekje te wachten. Sure, t'is tactisch ... maar het haalt de snelheid uit het spel. Als iemand goed is (echt goed) geef ik dat ook toe. Echter is het verschrikkelijk irritant als je constant maar iemand uit z'n hoekje moet knallen :+

    EDIT
    Het hoeft van mij niet elke keer zoals in onderstaande screenshots te gaan ... maar je hebt wel constant actie i.t.t het SBBM systeem.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]
     
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Mensen die zich druk maken om SBMM zijn mensen die zich druk maken om hun stats. Ze zijn veel te bang dat hun geliefde K/D zakt doordat ze tegen gelijkwaardige spelers spelen. Het liefst boosten ze hun K/D door de hele dag tegen noobs te spelen.

    Ik speel het liefst tegen mensen met een hoog K/D en laag SPM. Je weet gewoon vooraf dat dit de bange poeperds zijn die niet voor het objective spelen.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wut? Ik speel liever tegen mensen die ook echt spelen i.p.v fungeren als een kamerplant ergens in een hoekje. Schurft hekel aan dat volk wat nooit verder komt dan eigen spawn. En dat laatste .... wut x2? Ik heb een simpel K/D van 1.75. Vind ik prima zat... maar mij zal je niet in een hoekje zien zitten. Mensen die zich druk maken om stats (dus K/D of SPM) weer wel.
     
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Wat betekent wut? Of is dat middelbare school taal? Sorry, ik ken het woord niet.

    Campers hebben geen hoog SPM. Van mij mag iedereen campen wat ze willen. Ik speel bijna alleen maar objective game modes. Laat mij die vlaggen maar cappen of bommen maar plaatsen en defusen in demolition. Campen gaat je daar niet verder helpen.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Skill bases matchmaking vereist twee dingen.
    1) dedicated servers. Hoe meer een game zich richt op sbmm zonder, des te groter de kans op lag. Als je namelijk op een willekeurige zondag online gaat, zijn er misschien 1500 mensen op hetzelfde moment in een playlist op zoek naar een match. 400 daarvan zitten binnen de 50 ms ping. Van die 1500 komen er 100-200 mensen in aanmerking om met elkaar te spelen omdat ze in dezelfde skillklasse zitten. Dat houdt in dat de kans dat al die 200 mensen binnen de 50ms threshold zitten vrijwel nihiel is.
    2) een dedicated playlist met ranks, rewards ed . Als je vooraf weet dat het sweaty gaat zijn maar dat je iets hebt om naar toe te werken, dan sta je er anders in. Iedereen weet waar hij aan toe is en gaat ermee akkoord als hij de playlist ingaat.
    Als je gewoon een beetje wil kloten of met vrienden wil spelen, dan moet daar een aparte playlist voor zijn.

    Gebeurd dit niet, dan krijg je ontzettend scheve verhoudingen en maakt sbmm de plezier voor 9/10 kapot.
     
    Hybrid en Rampage vinden dit leuk.
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ben je nu stoer? Wil je een stempel hebben of een sticker?

    Voor de rest mis je totaal m'n punt. Past inderdaad wel bij de manier van posten.

    Skillbased Matchmaking op een P2P verbinding is walgelijk (iets waar COD last van heeft). Heeft verders niets te maken met skill maar puur verbinding. Met dedicated servers haal jij een hoop frustratie weg. Niet alles maar wel veel. Ken genoeg spelers die campen met een hoog K/D en SPM. Mensen die kills maken door op een plek te hangen en hoge streaks hebben draagt bij aan een hoog K/D en SPM. Begrijpend lezen is lastig.

    Ik speel liever tegen mensen die rushen, het potje snel houden ... dan tegen dat volk wat niet beweegt en zelden van een plek af komt. Met dat SBBM ga je al heel anders een potje in omdat je weet dat mensen niet verder komen als hun eigen spawn. En meestal (lees, bijna altijd) delf je het onderspit omdat ze zich schuilhouden in gebouwen, die volgooien met allerlei equipment en jou toch eerder zien (vantage point). Het heeft geen zin om te rushen wat ervoor zorgt dat de games ontzettend sloom zijn.

    @Maddmonkey ... dat dus. Thanks :)
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2016
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Oef, rustig aan kerel. Niet te snel geïrriteerd raken, het is bijna weekend! Begrijpend lezen gaat prima hoor. We hoeven het niet allemaal met elkaar eens te zijn. Maar ik wil wel graag een sticker!!

    Wat vind jij een hoog spm? Kills van streaks dragen weinig bij aan een hoge SPM: 25 punten per kill. Je hebt natuurlijk uitzonderingen, maar een laag SPM betekent over het algemeen iemand die rustig speelt of zelfs camped. Ik heb het trouwens vooral over objective gamemodes. In TDM heb je bijvoorbeeld niets aan een hoog SPM, dan gaat het puur om de kills en is K/D weer belangrijker. In domination en demolition bijvoorbeeld, krijg je een hoog SPM door vlaggen te cappen en de bommen te defusen/planten.

    Stel dat er SBMM in dit spel zit, dan word je dus gekoppeld aan mensen die zo ongeveer even goed zijn. Ik neem aan op basis van SPM?
     

Deel Deze Pagina