1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops III

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 23 apr 2015.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik zeg niet dat er via dit forum veel actieve clandingen zijn. In de tijd van mw1 en waw speelde ik heel actief cod in een clan. Maar dan ging via zon speciale clansite
     
  2. Daan_1978

    Daan_1978 Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan het simpel samenvoegen. Clan of geen clan, we zoeken wat Nederlandse mensen om mee samen te spelen. Misschien dat dan andere game modes wat leuker worden.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Volgens mij is er ook een gamertag topic.... ;-)

    Ergens....
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Fuck die lobby's wanneer je prestige gaat. Gelijk 10 x Master prestige tegen je.

    Stats wederom gereset. Wat een verademing.

    /Edit: Dit klinkt misschien als iets dat niemand zou doen. Maar ik vind de lobby's zo echt veel leuker. En zonder leveling is er niet echt een doel. Speel toch alleen met de Kuda en VMP, dus het is prima zo. Houd zelf het altijd 'prestiges' wel bij.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2016
    Bidle en Rampage vinden dit leuk.
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Nieuwe zombie map is geweldig en een stuk leuker dan SoE. :D

    Instakill + deathmachine = Nikolai is one man army :cool:
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Probeer de easter egg te doen. Die is dit keer echt gruwelijk
     
  7. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Easter egg is deze x indd echt geweldig!:D
    Vanmiddag waren we ff met een poging bezig en dat ging echt lekker. We hadde alle bows geupgrade en de ragnarok dg-4 gemaakt.
    Helaas knalden we er alle 4 ineens uit.=(
    Andere keer maar weer opnieuw proberen aangezien deze poging al meer dan 5 uur duurde haha :+
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Damn...net wanneer de easter egg echt begint haha
     
  9. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Yup... Kwame er ook achter dat je 1 persoon met een niet upgegrade boog nodig hebt
    om op die teleporter boven in op balletjes te schieten zodat ze oranje worden en dan die verschillende items in een random volgorde onder stroom komen te staan waar je dan met je upgegrade boog op moet schieten.
    We knalde er allemaal uit toen we bezig waren die items te vinden die door de hele map verspreid liggen (telefoons radio band kistje wereldbol enz) en met onze geupgrade boog op te schieten.
    Volgens mij zit er een tijdslimiet op althans zo leekt het. Je hoort na bepaalde tijd een geluid ofso dat t volgens mij niet gelukt is.

    Maar voor een eerste echte poging was t zeker niet slecht alleen zoo jammer van t eruitknallen mag echt hopen dat we dat volgende x niet hebben.:p
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Om eerlijk te zijn hoeft al dat gepuzzel van mij niet. Deze zombie mappen zien er allemaal wel mooi uit, maar doe mij maar zombies klassieke stijl: zombies afknallen en een zo hoog mogelijke ronde halen. Hopelijk maken ze nog een remake van Kino der Toten.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kino was leuk .. Maar Nacht der Untoten was echt geweldig. Zo klein ... en maar rondjes rennen :+ Tot nu toe vind ik TranZit en Shadows of Evil de slechtste.
     
  12. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Jaa ik vind beide leuk om te doen.. Als k solo speel vind k survivallen altijd leuk en dan zo'n hoog mogelijk ronde te halen.. Bij deze map maakt de arcbow het je echt een stuk makkelijker en de arcbow is ook nog eens de simpelste om te maken ;)

    Maar ikzelf ben wel blij met eastereggs die ze erin stoppen en t gepuzzel eromheen.
    Ik vind niks zo leuk dan een nieuwe zombiemap en dan lekker alles gaan uitvogelen hoe en wat. Helaas is t me nog nooit gelukt om de hele easteregg te completen zonder enige hulp van YT.

    Ik zelf vind Kino echt 1 van de slechtste mappen samen met nach der untoten en shi no nu ma.. ik vond Ascension wel heerlijk mappie om hogere rounds te halen met die thundergun.

    Tranzit was geweldig man... Leuke easter egg en een leuke grote map... Man man man wat heb k daar een uren in versleten zeg. En maar zoeken of er nog wat verstopt zat in die map.:+

    Maar mijn favo zombie maps zijn toch wel die van BOII mede omdat ik ze daar allemaal gecompleted had :D en vooral Buried en Origins vond ik echt geweldig. :thumbs:

    Waar ik nog wel steeds enorm van baal is dat van BO I dat ik shangri-la nooit gehaald had mede omdat ik toendertijd nooit een 4e man had. Doordat ik die nooit gehaald had kon ik ook nooit Moon completen omdat ik die focusing stone nodig had van Shanri-la. |:-

    Hoop op een BC van BO I om toch die EE ooit nog is te completen :p
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo.

    Season Pass knaken terug. Althans, een "refund" word door Microsoft uitgevoerd. Wat een aanfluiting. Niet dat de mappen niet vet zijn hoor, want extra content is altijd welkom ...

    Maar nadat ik de Season Pass heb aangeschaft begon heel m'n One te spaces. Random disconnects, random reboots van de One, BO3 die blijft hangen of gewoon ineens zin heeft om te herstarten. Wat blijft? Ben absoluut niet de enige. Microsoft is hard bezig met Activision om de boel te herstellen. Kan helaas nog ff duren.
     
  14. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Nergens last van gelukkig
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is ook niet bij iedereen :)
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Lijkt me sterk dat dit door een season pass komt. Heb d'r zelf namelijk zonder season pass ook last van...
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb gisteren van 19:30 tot 22:30 gespeeld. Heb welgeteld 2 potjes kunnen spelen. Ene potje werd ik uitgeknikkerd, terug naar Dashboard. Andere potje crasht heel m'n One. Daar tussendoor geprobeerd en constant crashes, of problemen.

    Gelukkig zei de beste Microsoft Support man dat ik niet alleen ben :+ Echt bizar. Problemen die de PS4 had een maand geleden zijn gewoon aanwezig op de One.
     
  18. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Dus wat ik hieruit begrijp is dat jij 3 uur lang bezig bent met COD opstarten/herstarten etc. Waarom ga je dan niet gewoon een ander spel spelen? Tuurlijk is het zo dat een spel gewoon naar behoren zou moeten werken, maar als dit niet zo is dan zou ik ook niet 3 uur lang mijn tijd verdoen aan het opnieuw opstarten etc.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Peukje roken, drinken, even naar et toilet. Dat zit er ook allemaal tussen.

    Neemt niet weg dat een game gewoon moet werken... :)
     
  20. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had gisteren voor het eerst in weken een echt zweet potje tegen een goede speler. Hij was level 257 geloof ik, en ik ben prestige 8 of 9.
    Ik merkte dat we beiden solo spelers waren omdat we 3 potjes gespeeld hadden (eigenlijk 2,5 omdat ik het eerste potje kwam binnen vallen), en elke keer hadden we andere spelers met/tegen elkaar.

    De haters, wraith's en soms raps waren er om de haverklap voor de tegenstander en mijn kant dolf elk potje met minimaal 30 tags het onderspit.

    Maar man, man man, wat geeft het dan een goed gevoel als je tegen zo'n overmacht alsnog elk van de potjes rond de 40/20 eindigt met rond de 30 tags. Ik stond echt in turbo mode haha.

    Daarom snap ik niet dat je het jezelf te makkelijk wilt maken. Hoe goed je ook bent... zonder tegenstanders met minimaal zelfde skills kan je zelf moeilijk beter worden. je bereikt altijd een plafond.

    Neemt niet weg dat ik wel eens gedacht heb om de stats te resetten, maar weegt niet op tegen mijn unlocks. Gouden pakje ligt binnen handbereik
     
    Bidle, Santino en Lijpe Mocro vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina