Al meerdere filmpjes gekeken van mijn 'favoriete' spelers; Ali-A en Pamaj. Dan met name sniper filmpjes, want dat blijft toch wel mijn favoriete outfit. Enfin, ben ik de enige die hier naar uit kijkt? Heb er iig veel zin in.
Heb er ook wel zin in hoor. Weer ff tijd om een online shooter te spelen na al die rpg's en shit 19-08 de beta checken
Heb de meest uitgebreide digitale versie ge-preordered, dus net begrepen dat ik dan automatisch mee kan doen met de BETA. Wel begrepen dat die pas op 26-8 begint voor de X1.
Ik heb een aan COD titels overgeslagen of nagenoeg niet gespeeld de afgelopen jaren, maar ik heb toch wel weer zin in een CoD game.
Gisteren ook maar een pre order geplaatst om de demo te kunnen spelen. Toch wel weer zin in een goeie cod en dan voornamelijk voor Zombies.
Net kwam ik toevallig langs een gameplay filmpje, maar ben ik de enige die de gelijkenissen met Destiny zie? Damn, wat hebben ze veel overgenomen. Ik wist dat Vonderhaar een Destiny fan was, maar niet zo erg
Ach, in dat geval zou COD + Destiny een succesformule moeten zijn toch @Maddmonkey? Ik ben in ieder geval voor. Vond Advanced Warfare echt TE...
De games zijn toch ook een succes? Ik weet niet hoe aw was, maar wat ik zag was verder wel dat twitchy gedoe waar ik geen trek in heb. Probleem met die ttk is dat het zo gevoelig is voor ook maar het minste of geringste op laggebied. Viel mij gewoon in dat filmpje een aantal dingen op die rechtstreeks uit destiny gehaald lijken te zijn
Ken Destiny niet, maar maakt mij eigenlijk ook allemaal niet uit. Veel spellen zullen elementen hebben van andere, maar wel grappig dat bepaalde elementen zo herkenbaar zijn. Heb dat overigens zelf ook vaak met spellen. Vind AW iig prima te pruimen, maar kijk wel uit naar deze nieuwe titel.
Ja, kan soms heel erg opvallen. Zeker als het onder dezelfde uitgever valt en een van de makers fan is van een ander spel (in dit geval dus Destiny). Nja wel beter dat er wat meer op een soort super gefocust wordt ipv telkens maar weer killstreaks en ongein denk dat het de serie wel goed zal doen.
De Specials zijn wel rechtstreeks overgenomen van Destiny. Is het enige eigenlijk Beta is 15 GB groot en de downloadcodes worden pas op de dag dat de beta begint verstuurd Verwacht niet de code 9u in de ochtend en met de gare servers van PSN ben je pas een dag verder Waarom geen preload functie? tss