Haha egeltje aan de chocomel, doe maar duur! maar ik kom vanavond zo snel mogelijk naar huis zodat we zombies kunnen doen. Ik hoef alleen nog de achievement space race. De rest heb ik al
Munnie ik wil wel zombies vanavond doen maar kan pas vanaf 9uur dus je moet maar ff kijken of je dan nog wilt beginnen. Ken de map nu wel redelijk was tot level 18 met Distoration en een vriend van hem.
Je moet zo niet je eigen niveau verlagen. Maar in het algemeen, weet dat deze thread een tweede kans gekregen heeft. Dus gedraag jullie aub, laat je niet op de kast jagen en gebruik tijdig de report-knop. Dan kunnen andere mensen ook nog normaal gebruik maken van deze thread.
ff een verzoek van me broer, als jullie BO online of zombie willen spelen, maar er staat dat ik GTA 4 Halo:Reach of Forza 3 aant spelen ben, dan is het me broer en hoef je dus niet te inviten.
Ik liet mij inderdaad een beetje meeslepen, voortaan zal ik een post met geflame wel reporten ipv dat ik er uitgebreid op in ga. Ik neem aan dat persoonlijke beledigingen hier adequaat worden aangepakt
Tnx nu alle achievements gehaald. Vandaag tot level 23 gekomen met 3 man. ik had die ge-upgrade pistooltjes (wat een beestenwapen zeg ) met de ge-upgrade RPK. die andere 2 geupgrade rayguns, rpk en hk21 met die teleporters erbij. maar vanaf level 20 geen max ammo meer gehad. was echt niet te doen met een mp5k van de muur edit: bedankt nog voor die tip over de perkmachines. Mijn perks bleven maar gejat worden
moet je dolphin diven met flopper maar moest het vanmiddag ook doen met een stakeout in ronde 25, hele lading voor 1 zombie, das gewoon niet te doen.
Op dit moment ronde 21 met luuk en multikiller, we zijn nog steeds bezig, dus we houden jullie op de hoogte. Ronde 22 inmiddels, maar ik denk dat we zo afgaan.
Ging mij gister prima af. In mijn ééntje spelen voor zombies van 4. En dat een kleine 20 minuten lang. Heb het wel gehaald.
Kun je wapens weggooien dan ow en je hebt altijd nog een mes. Een beetje man kan zich daar ook mee redden