Round 28 gehaald in ascension met luckzor en sandg! Ik moest stoppen maar anders waren we nog wel verder gekomen. Bijna 1000 kills gemaakt dus ging zeker lekker
Ja net ronde 25 gehaald met menno. Maar hij viel van zo een space lander ding af. Dus hij was buiten de map. Maar met zn 2en is deze map net iets te groot vind ik. Munnie en menno zaterdag avond een idee?
Moet nog maar 2 achievements in deze mode. De achievement van voor level 8 een PaP weapon. En nog eentje waarbij ik een aap moet killen met een firetrap.. Ohja: Gisteren deed ik Combat training in co-op en toen had een vijand mijn game nog gejoind (POMAS, YEAH ) Bericht getypt vanaf een Dell Latitude D830 vanuit het Ibis Hotel in Saint George\o/\o/\o/
ok, heel ziek hoe mensen daar achter zijn gekomen, wel vet gemaakt, maar kleine beloning voor zoveel moeite. wel erg gaaf al die easters, ook raygun op rocket= big bang, je kan een muziekje van 6 minuten laten afspelen en die witte letters bij de speedcola lunar zijn vast ook ergers voor.
Dat is zeker vet, alleen beetje jammer dat je verder niet die gast ziet die ontsnapt is. Maarja wel erg knap gevonden.