Ik verwacht hier steeds nieuwe dingen over de maps ed. te lezen of wat de beste taktiek is maar helaas..... Hebben jullie geen msn ofzo?
Omdat jij een rijk konijn uit Spammietown bent en toch wel alles krijgt, als ik hem een game stuur, dan is het weer een achievementgame. En jij geeft daar toch niks om : Mijn vorige post bevatte voor een groot gedeelte ontopic praat!. Ik geloof btw ook dat quasi moderator achtige posts ook niet worden gewaardeerd. Mijn top 3 zombie maps is btw dit: -------------------------------- 1) Kino der Toten 2) Ascension 3 ) - (5 wil ik eigenlijk niet eens erin zetten omdat ik 'm zo stom vind) Favo wapens ------------------- 1) HK 2) Ray gun 3 ) Monkey
hk als favo wapen bende gij ziek in uwwe hoofd ofzo in ronde 27 heb je 80 kogels nodig voor 1 zombie en in ascension heb je geen dubble tap meer dus daar heb je niks aan de hk ik zou zeggen altijd eerst raygun en daarna iets thundergun ofzo en natuurlijk de zwarte gaten he
HK is mijn favo wapen, heerlijk om "geld" mee te verdienen. In wave 27 (waar ik nog niet ben gekomen in ascension) verdien ik ook veel geld met een HK waar ik dan weer traps mee kan betalen etc. En anders heb ik altijd nog (als 't goed is) de raygun voor de moeilijke situaties!)
In ronde 27 heb je geen punten meer nodig als je het goed doet, omdat je dan al richting de 80000 gaat, dus heeft de hk geen nut meer, alleen de ray gun.
pff net ronde 29 gehaald op ascension geweldig! Gewoon met z'n tweetjes. Ik had ge-upgrade raygun en Zeus cannon en die andere had geupgrade raygun en geupgrade hk( tsja wat moet je anders ervoor ) allebei van die portals. en maar knallen vanaf level 26 ofzo constant in beweging wat claymores plaatsen. turret aan. daarna wachten nog paar kills maken en dan met de lander ervandoor. rennen naar een trap weer aanzetten en so on. Tot we bij level 29 kwamen. Ik had nog maar 4 zeuscannon kogels en 50 raygun kogels. die ander had alleen nog maar 20 raygunkogels. schieten totdat alles op was en maar wegrennen. Toen werd hij vastgezet bij de stamin up en moest ik het in mijn eentje zien te halen. Ak74u maar van de muur gehaald, trap aangezet en constant vanaf de plopper naar de stamina landers heen en weer gerend. Ak was ook al leeg na 2 zombies en had ook geen punten meer. toen ben ik iets van 6-7 minuten lang aan het rennen geweest en heb ik die zombies maar lopen te sikkelen (als dat al een woord is ). Bijna gehaald die ronde (nog een stuk of 10 rennende en 15 kruipende) en toen werd ik ingesloten omdat mijn plopper niet werkte . Was wel echt een geweldige laatste ronde zo stomme max ammo mag ook wel wat vaker komen, of iets als een bommetje of insta kill. Mja jammer dan.
dat kan je wel zeggen ja ronde 26 was de laatste max ammo die we kregen. Die andere gozer ook telkens: jaa zo krijgen we wel aapjes geen zorgen. Nou niet dus
Wat is de beste tactiek op Ascension met 2/3 man? Wat ik tot nu toe doe: eerst in de eerste ruimte blijven en zombies kniven tot wave 5. Daarna via de bovenkant/buiten naar de Random Weapons ruimte, daar campen tot wave 9/10 en dan via de zijdeur daar beginnen met campen bij landers en rondlopen. Raygun en Thundergun zijn eigenlijk wel essentieel, wil je verder komen dan wave 20 volgens mij. Enige probleem is vaak dat je niet altijd een goede gun krijgt bij de Random Weapons en dan ben je soms gewoon fucked. Edit: wat is dit voor een perk btw? [yt]e0V0oiXGOMs[/yt]
Jammer genoeg unconfirmed, maar wel handig als het zo is. Thanks voor de link btw! Ik hoop echt dat ze binnenkort een keer met Call of Duty: zombies komen ofzo. Gewoon als aparte retail game. Met 50 zombie maps ofzo, want deze gamemode is gewoon dope!
50 zombie maps... dat denk ik niet, anders kun je lang wachten tot dat een keer uitgebracht wordt. Maar misschien wel leuk als arcade...
DIKKE SHIT JONGE net ronde 31 met pisaak en fricorico op ascension ging super lekker dik georganiseerd en teamwork jullie 2 zijn zeker de beste zombiers (met mij natuurlijk) 1269 kills voor mij dikke shit en rico heeft zoals altijd het langste overleeft doen we vaker