Niet van explosies over vallen, zombies kunnen je echter nog wel gewoon kapot maken . Het is helaas geen GODMODE .
Nog vergeten bijvermelden, als je een thundergun krijgt dan wissel je deze wel in voor je pistols, logisch. Ja die perk moet men altijd hebben als men met upgraded pistols schiet aangezien je anders dadelijk dood bent als je eenmaal te dicht van je schiet.
Die mini-nuke die je krijgt als je duikt werkt niet altijd even goed... Als je duikt en je raakt even iets aan dan doet hij het meteen niet meer. Dus als je op een groep zombies duikt ben je mooi de zak.
Zijn er hier nog wat mensen die zin hebben om met mij de nieuwe zombie map ascension te spelen? Heb deze net gedownload,en vind hem behoorlijk groot en weet nog niet de ins en outs van de map. Zou graag wat meer van de map leren door mensen die deze al wat vaker hebben gespeeld. Kan serieus spelen en heb een mic. Heb de vorige zombie maps ook kapot gespeeld,maar i.v.m met een verbouwing heb ik de tijd niet gehad de nieuwe map te spelen. Voeg me maar toe
Ik weet niet wat het is, ik had een vaste groep waar ik vaak zombies mee speelde maar gisteren ging het nergens over. Op Wouter na liep de rest maar overal naar toe te rennen voor kills, een ander opende een box terwijl mensen down waren. Voor ik het wist was de meerderheid aan 't campen in een vage plek... Ik denk dat een flinke zombie pauze 't beste is, ik heb zelf iig ff geen zin om in die samenstelling te spelen
In het begin van deze thread staat dat zombies ook met 4 man op 1 xbox gedaan kan worden... hoe dan? Ik kon maar met 2
Ja paar keer op zich, spel is ook een beetje veranderd in een haat/ liefde verhouding. Als iedereen goed naar elkaar luistert, dan heb je echt de heerlijkste potjes. Duurt het lang, heeft iedereen plezier en is het eigenlijk ook niet vermoeiend. Maar als één of meerdere maar wat doen dan is er echt weinig aan. Dan kan je nog zo goed je best doen maar dan ben je toch f*cked.
Ach wij als vaste groep gamers spelen gemiddeld 2 a 3 x een potje zombies in de week, blijft gewoon leuk. Iedereen is serieus en geeft elkaar de ruimte. Gewoon met je maten spelen MetalSonic en niet met willekeurige spelers. Dit maakt het veel leuker. Pas hadden we 3 x upgraded ray guns, 1 x upgraded thunder gun, 3 x Gersch device, 1 x truska dolls en de rest allemaal upgraded machine guns. Ging super goed, en toch door een domme fout van iemand was het game over in ronde 18, achjah effe schelden maar we kunnen het van elkaar hebben na 5 jaar en dan gaan we weer Wager matches of TDM doen en dan lachen we weer rustig verder.
Is die zombie mode in world at war net zo leuk als die in black ops? Zit erover na te denken om WaW daarvoor te regelen!
imo wel ja maar die heb ik niet zo vaak gespeeld speel nu ook de laatste week pas vaker Ascension maar ik heb niet echt friends die het spelen en dat matchmaking is me kut zeg
Ook in matchmaking zijn vaak wel goede spelers, vind die, en add die in je friends list. Verzamel er een paar en je kan met elkaar in de party chat en je hebt een leuke zombie match
Kick, wie van jullie hebben al de nieuwe zombie map gespeeld? Want ik heb al een paar bevindingen: [spoiler1] Map is even groot als ascension en kino bij elkaar. Er zit 1 nieuwe perk in, en volgensmij 2 nieuwe wapens. 1 Uber baas die elke level meedoet ipv honden en aapjes. Ik was bij de PaP, verwijnt hij? Je kunt damage krijgen door water. Genoeg camp plekjes Er zit weer een muziekje in, en nog meer easter eggs. [/spoiler1]
Ja ik heb hem ook al gespeeld. En ben bij precies dezelfde dingen uitgekomen. De map is echt moeilijk groot .
Lastig dit, ik heb de vorige map pack meteen gekocht voor de volle prijs. Uiteindelijk niet eens alle maps gecheckt... Ik vind COD gewoon niet leuk om online te spelen. Waarom wordt zombies niet gewoon los verkocht -_-
Ik heb de MP maps nog niet vol gespeeld maar tot nu toe zijn ze vet en beter dan de vorige mappack. De nieuwe zombiemap is echt gekkenwerk en dan op een goede manier. Nieuwe wapens nieuwe easter egg's nieuwe zombies nieuwe nieuwe nieuw