ehm, 8 uur ofzo. Want ik ga over 15/30 minuten eten, en daarna nog ff wat drinken. Dus gaan jullie akkoord met 8 uur? Edit: Ik kom nu online, weet niet hoe het met jullie zit. En ik heb DuwV ff toegevoegd.
Morgen misschien. Ik had daarnet nog gedaan samen met een paar vrienden die hem nog niet hadden, we waren alleen al met z'n vieren anders had je mee kunnen doen.
Ik hoop dat ze ooit nog al die zombie maps apart te koop doen. Of in een goty editie. Ik heb echt geen zin om 12 euro voor 1 zombie map neer te gooien.
Zijn er nog meer mensen die vanavond willen proberen de achievement te halen op shangra li, rond 8 uur komt mij het beste uit.
De mensen die mee willen doen moeten dan wel zorgen dat ze niet tijdens het zombieën moeten gaan. Dit kan 2-3 uur duren dus houd daar dan rekening mee.
Ok, als je niet vanavond plostseling weg moet.. Nee grapje xD Dan hebben we nu 4 man: Distoration Eaglescream DuwV iMaNiiaC en ik
Duwv, waar ben je, we zitten op je te wachten. Als hij er over 10 minuten niet is, komt zijn plaats vrij voor iemand anders.
Ik wachtte op reactie. Zat GoW te spelen maar kreeg geen invite ofzo.. En me laptop stond uit dus kon jullie GT's niet checken. Maar ik ga nu even douche. Kijk maar of het lukt en anders invite je maar. Ik voeg jullie even toe.
Reactie, je hebt wel een friend request gekregen, dus die had je maar moeten accepteren. En nu zijn we al begonnen met 4, dus helaas.
nog mensen die de achievement met die stone willen halen nu? Ik ben online met een maat. We zoeken er nog twee!