Whahah, het gaat ook moeilijk als je bij de mine cart bij het raampje staat. En slechte wapens krijgt. Geen 1 raygun / hk / rpk. En ik snap deze opmerking ook niet helemaal. Jaloers ofzo?
Hij bedoelt er verder niks mee Luuk. Als je crappy wapens krijg is het inderdaad lastig. Wie had in de laatste ronde dat jullie speelde alle 7 perks? Justin Bieber gun is wel essential op Shangri btw, maar goed die hadden jullie sowieso want anders kan je de easter niet afmaken. Welke stap vonden jullie het lastigst?
Distoration had de JB gun. De stappen waren allemaal wel makkelijk. Maar soms duurde het wel langer omdat een derde of vierde persoon ook op de stenen ging staan ofzo. Snapje? Bij de 3e stap ofzo. Als je moet matchen. Ook was het een keer fout gegaan bij de napalm zombie. Maarja we hebben hem gehaald. Het was wel jammer dat munnie weg ging. Anders hadden we wel nog hoger gehaald. Een idee om vanavond ronde 30 te bereiken?
Achievement Hyena Maar vanavond doe ik wel mee om zo ver mogelijk te komen, of achievements te horen op andere mappen. Want volgensmij moet luuk er nog n paar op cotd en ascension.
ja dat was mijn ingeving al speel genoeg zombies om dat door te krijgen hoor ik bedoel vorige potje dat ik had stond ik bovenaan met bijna 1200 kills puur omdat ik maar 2 keer de random hoefde open te maken om raygun en jb-gun te krijgen
Net zombies gedaan met Dutch Future, Distoration en nog een vriend van mij. Tot ronde 26 gekomen. Ging goed, alleen op het einde ging opeens iedereen down en was er geen houden meer aan. Ook precies max ammo op de goede momenten enzo.
Foto als bewijs: Jammer dat ik en waarschijnlijk ook andere er niet zo heel veel zin meer in hadden op het eind
Dat is ook wel zo, maar zo'n potje duurt wel lang en je moet er wel zin in hebben. Vanavond nog een keer proberen, ik begreep dat luukiee09 ook mee zou doen? Wie doen er dan nog meer mee?