Weet iemand ook hoelaat ik hem kan downloaden? want hij staat wel al bij online zombie maps, maar nog niet op de marketplace. en
#CODBlackOps First Strike map pack will be available after 9a ET/6aPT/1400 GMT. It may show up earlier but: (1/2) Van Major Nelson z'n twitter.
http://marketplace.xbox.com:80/nl-NL/Product/First-Strike-Pack-1-EN/a296a4e7-559f-414b-ab17-efc63b025202 Lol, lekker snel ^^
nieuwe maps dikke shit jonge nu alleen de zombie map nog uitproberen maar daar wacht ik mee tot isaakje terug is
Ik ben benieuwd naar jullie uitgebreide impressies, vanavond ben ik in elk geval in de Zombie party van Yordi
Oke, net tot ronde 12 gekomen met wouter, en een vriend van mij naaste me op de bank. Het is een map waarvan je op het begin niet weet waar je heen moet, want er zijn heel veel deuren, en een stuk of 6 perks, waarvan ik er op het moment 4 had. Je hebt ook kleine matrusckas?, die als je ze gooit exploderen in nog meer granaatjes. Alleen ik weet nog niet hoe je bij de pap komt... zojuist gehaald The eagle has landers In Ascension, escape on all 3 lunar landers. 35 (1-2-2011) Maar de PaP is nog steeds n raadsel.
PaP probleem ook opgelost, je moet eerst alle lunars bevliegen, en dan de stroom opnieuw aanzetten. Daarna kun je in die kamer