M.a.w, iedereen moet gewoon zelf zeggen wat hij vind/ denkt. Heldere mening. Ik bedacht net eigenlijk dat ik de dlc map die na kino der toten kwam misschien toch nog stommer vind dan de dlc map in de sneeuw
Inderdaad, ascension is echt een koninklijke win Met gemak kun je daar ronde 20 halen solo, en met wat team mates nog hoger. Dus of, je pakt een verkeerde tactiek, of je heb gewoon falende team genoten, of iets van dat beide.
Ik heb daar ronde 36 gehaald solo best easy, met teammates ik geloof tot ronde 31 een maat van mij heeft er zelfs tot 50 gehaald wel op de ps3 shangri la is trouwens een fuckin vette map
Als ik ze niet gratis zou krijgen vanwege hardened edition zou ik ze zeker niet kopen. Maar kan me voorstellen dat voor de zombie liefhebbers dit de map pack is waar ze op zitten te wachte
Gisteren weer een leuk potje gehad op Shangri La, 21 rondes overleefd met twee man . Ging erg lekker! Op een bepaald moment heb je zoveel geld, dat je niet meer weet wat je ermee moet . Screenshot van het eindscherm, helaas gingen we af door gebrek aan ammo .
Denk dat ik 'm ook wel ga halen. Gisteren Shangri-La gekocht, vette map! Nog mensen die morgen avond ofzo willen meedoen?
Gister Acension gedaan, en zijn we gaan zitten bij die trap. Maar dan is het echt relaxed om bijvoorbeeld een HK-21 of Galil PaP te hebben en dan als 2e wapen: Crossbow, M72-LAW of China Lake. Want dan ga je bij dat raam bij die 2e trap en kan je de hele tijd 'bommen' schieten
Moon achievements Fully Armed and Operational (25G) – In Moon, acquire 3 Pack-A-Punched weapons at the same time. 3 wapens dat is toch wel chill
En dan van die perks, blijkbaar kan je alle perks kopen, als dat ze alle zeven zijn. Dat is ook wel relaxed.