dus in principe koop je alleen Moon? die andere heb ik al via de code van de limited edition van black ops of..... je koopt ze, en kunt in die mappen geen eens achievements halen. geen mp maps verder erbij? Vind eigenlijk dat ik na de vorige 3 mp packs en dat ik de limited edition , dus al die andere zombie maps al heb, MOON wel gratis mag !!!!!!!!!
Vandaag op Ascention in mijn eentje Round 25 gehaald Vond het best wel stoer van mezelf\o/ Er zijn er vast genoeg die veel meer hebben gehaald alleen, maar ik doe het pas een weekje ofzo (Zombies dan hè)
Hij is toch 1200 ms, want als dat zo is ben ik echt fudged up, want ik heb er maar 1010 Edit* 1200 ja, ff ms points gekocht net, en hij is nu aan het downloaden
Ik speel ook pas sinds kort Zombies, maar t werkt me toch verslavend! Als er iemand is die misschien is samen wil spelen add me!
Ook ik ben het aan het downloaden, hij is nu op 50% ik ben benieuwd... Hij is overigens 1.15Gb groot en downloaden gaat nog niet heel snel.
Downloading @ 2%. Het is druk volgens mij. Ben benieuwd naar de chievo's. Wie doet er straks mee om ze alvast te proberen? 12.30 ofzo?
even voor de zekerheid , welke versie moest je nou ook alweer pakken die EN of DE ? EN toch ? voordat ik zometeen de verkeerde download aanzet
Iemand de nieuwe map al gespeeld? Bevindingen? Vaag ik probeer de game alvast in mijn download queue te zetten maar vind allen de DE en niet de EN versie
@ RVDV je moet ook niet zoeken op Rezurrection maar op Klassieke Zombie maps , om de een of andere reden heet de EN versie zo
Ga gewoon naar games/addons, zoeken op letter, C, Cod Black ops, en dan content, alles weergeven en dan zoeken op nieuwste ofzo