Lol zijn we bij de laatste stap we hoeven alleen nog maar die bal met een QED los te knallen. Ontploft dat ding in de hand van die gast die hem had. Beide dood, zelfs ik die alle perks had . Kansloos dit .
Ik moet weer vaker zombies gaan spelen, maar ik heb gewoon geen zin om die eerste 20-25 rondes te doen... Daarna wordt het pas leuk als je niet meer echt gaat rapetrainen
Als je de easter egg hebt gedaan en iedereen heeft alle perks dan is het wel erg makkelijk . Helaas geen ammo meer in ronde 28, en dan helpen wapens die niet zijn geupgrade niet meer. Twee clips per zombie is niet te doen .
Gister weer met z'n vieren Kino gedaan, tot ronde 24 gekomen. Ging best lekker. Enige wat me nu nog echt bevalt ook aan black ops is de zombiemode.
Ik begin meestal met een box weapon en een wall weapon. Als dat box weapon ongeveer op ronde 20 weer leeg is, dan PaP ik hem. Is hij weer leeg, switch ik hem voor een wall weapon. Dat eerste wall weapon gebruik ik dan voor rape trains, waardoor ik ziekelijk veel punten heb en wapens kan PaP'en wanneer ik wil. Ik doe niet moeilijk, PaP weapon leeg = wall weapon kopen, wall weapon leeg = PaP'en. Zeker nice om in hoge rondes te komen =)
ff copy paste gedaan van t black ops forum wel mijn vraag overigens ff een vraag over de zombie mode in black ops ... je ziet soms mensen die ineens boven t level five lopen .. ze gaan dan via de zijkant ineens naar t gebied waar de zombie,s lopen en gaan dan ergens naartoe om boven t lvl te lopen. hoe doen deze mensen dat ??
Het is ook grappig om op moon de PaP te hacken, en het is tegelijkertijd nog best handig ook. Je moet met hacker door de Dome rennen en dan via die achterste deur naar de teleporter. Als je dan gelijk met hacker naar de PaP rent kun je die hacken, dan gaan die hekken om je heen dicht en ben je veilig voor ongeveer 35 seconden. Je krijgt ook nog eens 1000 punten voor het hacken dus dat is dan mooi meegenomen.
deze is van een 1 1/2 maand geleden. Meer kan ik niet hiervan vinden: [yt]Gx9ZHOdsshU&feature=relmfu[/yt]
heb geen ps3, sorry. Maar je kan toch duidelijk in het filmpje zien hoe het moet. Waarom moet er iemand nog ervaring mee hebben?
geeft niet ik heb wel een ps3 maar zit toch op een xbox forum ik ben geen fanboy. en vind t hier altijd wel gezellig . ook om vlak voor een spel uitkomt dingen te lezen over t spel en te lezen waar die al gespot is. is hier sneller dan welk forum dan ook volgens mij