1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops [Zombies]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 29 jan 2011.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Jammer genoeg heb ik nog geen Black Ops voor de Xbox 360. Heb alleen Black Ops 2. Anders had ik graag samen een potje met je gespeeld.

    Zombies blijft awesome\o/}:]

     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Black ops 2 zombies toevallig ook gespeeld deze week maar de 3 mappen die ik kon spelen (met veel lava bij een farm e.d.) vond ik erg matig.

    Al was de taser boksbeugel wel geniaal!
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ok jammer. Naja mocht je een keer Black Ops 2 Zombies willen spelen, dan kan je me altijd even een bericht sturen.

    Ik vind die nieuwere maps wel weer leuker.
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Laatst bewerkt: 28 jun 2013
  5. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je nog weleens op de PS3, ik ben namelijk weer van plan aankomende weken weer eens flink los te gaan in Zombies. Altijd wel genoten maar na een tijdje begint te pret toch wel op te raken eigenlijk.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb zelf geen PS3 maar speel wel geregeld bij een vriend zombies op PS3. iCentrion is the name.

    Kino Der Toten heb ik onderhand wel gezien. Level 47 halen heeft me 4,5 uur gekost. Ga me nu eens richten op Five.
     
  7. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Five is aardig te doen met de juiste wapens en tactiek. Veelal speel ik met idioten die er niks van bakken. Juggernaut is your rescue.
     

Deel Deze Pagina