1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops [Zombies]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 29 jan 2011.

  1. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, we hebben verschillende normen en waarden,dat kwam er vanavond duidelijk uit.

    Dus. Discussie klaar. We spelen voortaan maar niet meer met elkaar want we hebben verschillende normen en waarden.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja meer dan aangeven dat ik gelijk heb over die berichten kan je niet doen, ik vind 't dus fijn dat je dat hebt gezegd. Het was totaal onnodig, overbodig en zorgde er alleen maar voor dat dingen uit de hand liepen.

    Heeft te maken met de zombiematches, zombiegameplay, is dus ontopic.

    Normen en waarden? dude:{

    Dit dus, het is goed dat we dit nu open bespreken, de gedachte erachter is constructief, de wens voor de toekomst is dat er potjes zullen zijn met goede communicatie en een fijne sfeer. Als "volwassen mensen" geven we onze mening en luisteren/ lezen we die van anderen.

    En nee hier ga ik mensen niet voor op msn toevoegen of opbellen.
     
  3. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    En BTW hou jij van het woord egoist, of ben je er bang voor.
    Het is namelijk nu al zo vaak gezegt in dit topic?
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Serieus, weer off-topic dankzij één flapdrol die zich schijnbaar alleen maar kan uiten door een ander aan te vallen.

    Laat het lekker hangen? :+

    Anyway, heb Ascension vandaag gedaan met iNdie^. Wat een alle-jezus grote map zeg.
    Zag ik nou in de Mystery Box NOG wat voorbij komen dan de Matruska Dolls, Black Hole geval ... ? Leek op een wapen in ieder geval.
     
  5. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Mark, je bent 19 jaar oud,volwassen genoeg om hier normaal over te spreken.
    Ik heb mn excuses aangeboden aan MS want nu ik een cooling down heb denk ik er beter bij na dat zo na die tijd schelden tog echt te ver gaat.

    We hebben zojuist een discussie erover gehad. En ook tot een conclusie gekomen.
    En wat nou met je woordje egoist? Please ga niet kinderachtig doen ofzo. Ik neem dat woordje als voorbeeld.

    @ MS hoezo is het woordgebruik van normen en waarden niet goed?
    Ik bedoel gewoon dat het verschil tussen jullie en mij is dat jullie erg serieus zijn en een ander mag het niet verneuken. Terwijl ik een instelling heb van, gewoon lachen en ahoeren en verkomen. Wel de dingen dan goed uitvoeren. Eerst vond ik dat serieuze juist erg leuk,maar nu irriteerde me het enorm.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ik die smilie daar heb neergezet is omdat ik het ironisch/ grappig vind dat je begint over normen en waarden terwijl je zelf op een bepaalde manier communiceert die zeg maar 't tegendeel is van goede normen en waarden. Als je trots bent op "jouw normen en waarden" laat het dan ook zien in de manier waarop je mensen behandeld... Dat je je excuses hebt aangeboden is sowieso wel een stap in de goede richting.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Sonic, ga er gewoon niet op in en laat het lekker hangen.
    Sommige mensen zijn nu eenmaal e-thugs als ze op het Internet rond hangen :)

    Straks is dit topic, en andere, ook weer dicht dankzij gedonder. We hebben al geen wissel-forum meer. Dus laten we deze gewoon nice and clean houden?

    Anyway, Ascension is vet.
     
  8. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ...

    Mijn mening over de map: vind hem er zeer mooi uitzien en een mooie uitdaging om steeds verder te komen,heb zelf de nieuwe wapens nog niet gehad en ronde 10 als hoogste dus er moet nog veel gespeelt worden jongens;) wilde trouwens met mebroer die achiev galen van pap op ronde acht, dus 3 telepoorts 5000 punten. Loop ik erheen en echt opeens val ik waar ik nou nog steeds niet snap hoe en waar en me broer volgde als een kip zpnder kop en toeb zaten we beide vast:/
    Die aapjes vind ik minder, Ze jatten steeds juggernog terwijl ze me niet eens raken.
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vooral een pittige map, en een stuk leuker dan Five, een leuke afwisseling van Kino der Toten... Ik heb ook echt zin om deze map te "masteren".
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Vind de map juist veel makkelijker. Maar ook leuker om te spelen. Net de tweede keer ronde 21 gehaald.

    Even post van voor jullie spam actie :D.

    Load out:
    We waren met vier man. Drie man had een Gersch device, 2 man een geupgrade raygun, 1 man had upgraded pistols, 1 man had een geupgrade Thundergun.

    Tactiek:
    Tactiek die we gebruikte, was zo snel mogelijk alles open zodat je rondjes kan rennen en de Pack-a-punch kan activeren. Wat we vanaf ronde tien deden, was bij de trap gaan staan waar delander boven aan staat (als je buiten komt links). Zorgen dat die lander daar ook staat voor een nodige quick escape. Twee man de grote trap (degene met upgraded pistols en raygun). Twee man blijven terug om de twee ramen te dekken (bij de PHD perk en boven op de balustrade). Dan kan je het goed vol houden, wordt het echt druk dan snel zo'n gersch device gooien. Na 21 rondes waren we game over, dit kwam doordat iedereen door zijn kogels heen was, en er kwam helaas geen max ammo meer.

    Eindscherm:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
  11. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    wat ik heel bijzonder vond is dat je veel vaker max ammo krijgt in het begin
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de pc versie maar hoe komen jullie in hemelsnaam zo ver met al die waves? Ik krijg sommige zombies echt onmogelijk dood, en dan ben ik iemand die toch zeker wel vaak een headshot kan maken...:F:
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Console versie van Black ops heeft nogal auto aim :)
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Klopt dat vond ik ook opvallend, alleen naarmate je verder komt dan krijg je steeds minder ammo (voor het gevoel misschien) want in sommige rondes kregen wij gewoon twee keer ammo en vervolgens in drie rondes niet. Dan wordt het wel lastig met de hoeveelheid zombies die in ronde 20 komen :D.

    PS: iemand enig idee wat het nut van de Phd Flopper is? Heb dat ding gekocht gisteren, maar weinig effect kunnen ontdekken.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, je krijgt geen damage meer van je eigen granaten en raketten, en geen falling damage, dat zei iemand laatst ook al;)
    En luuk, ik doe vanavond wel met jullie mee hoor, kwart voor 9 ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ajah nu het zegt :D ik liep inderdaad met mijn upgraded pistols en dan van dichtbij zombies neermaaien zonder dat ik damage had. Wel een fijne perk, samen met Juggernaut en Harder rennen.
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb je ander zin om nu even een potje te doen? of zit je op school/werk?
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat gaat helaas niet lukken, zit nog op het werk tot 5 uur. Daarna sporten dus vanaf een uurtje of 8 online. Misschien kan ik vanavond wel meedoen!
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    oke, we kijken wel.
     
  20. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier spreekt Tomas, ik doe vanaaf mee, gangstaah houdoe
    Dus Egeltje, ik hoop dat er nog plek is:+
     

Deel Deze Pagina