1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Speculeer hier lekker over de volgende Call of Duty.

    Informatie - Screenshots - Trailers - Achievements - Boxshot - Officiële website - Opmerkingen


    [​IMG]

    Uitgever:
    Activision-Blizzard
    ~
    Ontwikkelaar:
    Treyarch
    ~
    Genre:
    First Person Shooter
    ~
    Platforms:
    Xbox 360 / PS3 / PC / ...
    ~
    Release:
    9 November 2010

    [gb]Informatie:[/gb]

    Activision-Blizzard heeft bekend gemaakt dat er aan een zevende deel van de Call of Duty-Franchise wordt gewerkt. Eerder (mei) lekte al het nieuws van David Kim, die liet weten dat Treyarch inderdaad aan een nieuwe Call of Duty werkt. Treyarch heeft aangegeven niet nogmaals Berlijn aan te vallen en dus niet meer terug te keren naar World War 2.


    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    -

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]


    [yt]bcX7WJGRZYs[/yt]
    ^top

    [gb]Achievements:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Boxshot:[/gb]

    [​IMG]

    ^top

    [gb]Officiële website:[/gb]
    http://GKNOVA6.com
    http://callofduty.com/blackops

    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    Ja, Activision-Blizzard heeft bekend gemaakt dat er aan een zevende deel van de Call of Duty-Franchise wordt gewerkt. Eerder (mei) lekte al het nieuws van David Kim, die liet weten dat Treyarch inderdaad aan een nieuwe Call of Duty werkt. Treyarch heeft aangegeven niet nogmaals Berlijn aan te vallen en dus niet meer terug te keren naar World War 2.

    De geruchten gaan dat de nieuwe game zich af zal spelen in Vietnam, maar dat is nog niet bevestigd. Wat denken jullie?

    ^top

     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vietnam is tof. :)
    Hoop dat Treyarch niet zoveel aan de perks en al dat ander spul veranderd, net zoals in MW2.
    Je kon trouwens beter gewoon Call of Duty 7 als topic titel nemen, staat wat mooier ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  3. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    vietnam zou wel tof zijn,maar dan wil ik wel weer muziek uit de choppers!
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die constante speculatie topics ook de hele tijd... Alsof iedereen zo snel mogelijk de topics van populaire games wil hebben. Dit kan toch ook makkelijk in het MW2 sub-forum?
     
  5. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik wist me even geen raad.

    Van de Vietnam oorlog weet ik nog niet zoveel, hoewel ik de Tweede Wereldoorlog nu al helemaal na kan vertellen.

    Zou het dus behoorlijk tof vinden als het zich in Vietnam zou afspelen.

    @Koenn: Dit heeft toch geen enkele relatie met Modern Warfare 2?
     
  6. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Inderdaad, wat een onzin topic dit.
    Maak gewoon een topic aan als er ook daadwerkelijk nieuws is.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat stellen jullie je aan?
    COD7 wordt volgend jaar al gereleased, er is zelfs al een topic over GoW3 en die is amper tot niet aangekondigd.
    Laat de Treyarch 'fanboys' ook is speculeren, als dit MW2 zou zijn geweest dan zouden jullie er niks over zeggen.

    @Koenn

    Wat een onzin.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Als er iets nieuws is?

    Dan kun je er net zo goed geen aanmaken want Call of Duty wordt toch nooit meer nieuw.

    Die hele serie is her geproduceerde kots :+
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  9. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Nou ja iets nieuws..
    Dadelijk zijn we een maand verder en zitten we al in deel 3 met alleen maar post van;
    Ik denk dat het in vietnam is, ik hoop op dit wapen, ik heb gehoord dat bla bla bla.
    Zo was het MW2 topic ook al bij deel 5 ofzo terwijl de game nog niet eens uit was
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou en? Over games (vooral bij populaire) willen mensen graag speculeren.
    Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen.
    Als er een reden voor speculatie is, is wat mij betreft het topic gerechtvaardigd.

    Mensen moeten niet zo moeilijk doen. :+

    edit: Het zou anders zijn als iemand nu het topic aanmaakt voor CoD12 omdat we 'toch al weten dat ie komt'.
    GoW3 bv... er waren geruchten over welke richting de game zou gaan nemen, deel 2 was al een tijd uit.. dus een topic was/is op zijn plaats.

    Hetzelfde hier.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  11. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies :emo:

    Ontopic verder?
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vooroordelen weer. Ik Infinity Ward fanboy? Seriously? Al was het MW4 en gaat het over een oorlog in de ruimte, dan had het alsnog prima in het MW2 topic gepast met bv als titel: Speculatie nieuwe titel COD.

    Maar laat eigenlijk ook maar. Anders gaat de thread weer de andere kant op ( de live & gaming clan kant, that is). Laat de mods maar gewoon beslissen:)

    Ik kan er alleen niet tegen als iemand iets tegen mij gaat lopen roepen wat ik niet ben:)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt zich dus weer in het verleden af. Bron.
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wil je zeggen dat CoD niet populair is?

    Ik heb je nooit een fanboy genoemd hoor :p
    Nee, een wisselforum is speciaal voor 1 game.
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of duty Vietnam wordt een instant classic :9
     
  16. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word eerlijk gezegd een beetje moe van alle shooters die uitkomen/gekomen zijn.
    ik wil niet continu hetzelfde, een beetje schieten, mooie omgevingen, explosies.
    ik wil meer vernieuwing zoals bioshock toen was! of zoals singularity! natuurlijk zijn deze spellen vaak minder goed uitgewerkt maar ik vind het leuker als er wat nieuws word gedaan. overigens vond ik nazi zombies een leuke toevoeging aan grenades at war, en spec-ops was ook redelijk leuk! maargoed...

    waarschijnlijk word het weer zo'n chaos spel als grenades at war, en dan pas ik :)
     
  17. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee integendeel. Ik zeg juist dat ik ook wil speculeren over de nieuwe COD :)

    In het verleden was te verwachten aangezien MW al al het moderne deel doet. Ik hoop echt op Vietnam. Welke oorlog zou het anders nog kunnen zijn?

    @Samwise: Hoezo zou het waarschijnlijk een chaos spel worden? Dat weet je toch niet nu al? Maar inderdaad, ik hoop dat er niet zoals bij COD5 weer een regen van granaten is. Damn dat is vervelend.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Waarom doen ze niet iets nieuws, zoals Call of Duty Future Combat :+ Dan hebben ze weer net iets anders en kan voor een leuk spelletje zorgen. Realisme kruisen met toekomst is tot nu toe alleen Ghost Recon gelukt. Maar die ging niet zover. Ik zou hem kopen :)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een gezeik om niks weer zeg. Boeiend dat het een topic is. Dus als je niet wilt speculeren gewoon niet kijken.
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Battlefield 2142? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina