1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Old School Spas :D:D Ik ben happy!
     
  2. James Pond

    James Pond Guest


    Dat het TA is en geen IW betekend niet dat ik een bedrijf wil steunen dat zomaar werkgevers eruit klapt omdat ze geen sequel willen maken onder dwangbeleid. Game wordt nog steeds gepublished door Activision.

    Genoeg pareltjes idd. Luister, E3 is minder dan een maand van ons verwijderd, jij denkt niet dat er nog 100 andere FPS games uitgebracht worden dit jaar? Naast de al aangekondigde FPS games. Of moet het perse een millitairen game zijn :emo:.

    Ze gaan het spel compleet veranderen.. hmm tjah.. zover als dat mogelijk is met de Q3 engine. Vliegtuigen besturen, joepie de fucking poepie, dat kon ik op m'n pc in Battlefield 1942 al, verrassend zeg :thumbs:.

    Nee hoor, ik wil niet heel lang met MW2 doorgaan, heb de game allaaaaaaaaaaaaang weer verkocht. Heb CoD4 nog wel, en BattlefieldBC2. Daarnaast komen er zoals ik zei nog genoeg parels uit
     
  3. James Pond

    James Pond Guest

    En die trailer ziet er bijkant hetzelfde uit als alle andere COD trailers, en dan zeg jij dat ze de game gaan veranderen? Grapjas :p.
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Trailer is teleurstellend.....

    Had meer vernieuwing verwacht, en grafisch is het ook niet zo denderend.

    Jammer...
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat ben jij een drol. Als je het allemaal niet bevalt, get the fuck out.

    Vernieuwing? :eek: Ik dacht dat dit hele genre vernieuwend was. Grafisch vind ik het er wel goed uit zien hoor :) Kwa belichting en textures toch weer sfeervol. Iets beter als MW2 tot nu toe.
    Gave trailer!
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind hem ook wat tegenvallen, vooral grafisch. Zag ook wel dingen die ik er wel weer vet uit vond zien, zoals die Gauge 12 of de kruisboog.8)

    Gaat dit spel zich nou wel of niet in verschillende tijden afspelen? Want dan wordt het online toch wat lastig qua wapens? Die uit Vietnam zullen natuurlijk nogal was zwakker zijn dan die van nu. Of doen ze iets waarbij het per map verschilt wat voor wapens je kan gebruiken?
     
  7. James Pond

    James Pond Guest

    Waarom is dit genre vernieuwend? En waarom ben ik een drol? Als je ff googled op Activision/Infinity Ward begrijp je precies waarom ik negatief ben over deze game en de hele Call of Duty serie in principe. Het wordt nu gewoon gebruikt als cash cow met Bobby Kotick die er wel 3 delen van wil uitbrengen in een jaar.

    En natuurlijk zien de graphics er slecht uit, zoals ik net al postte runt de game gewoon op een 10 jaar oude QUAKE 3 ENGINE. Dus hoever kun je het vernieuwen als je gelimiteerd bent door je engine?
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Grafisch komt het wel O.K denk ik zo. MW2 zag er ook niet zo gelikt uit in de eerste teasers / trailers :) Hoe ze dat gaan doen met die wapens? Geen idee, maar daar komen ze vast wel op.

    Ja, een Quake 3 Engine. Zeker man. Ze gebruiken ID TECH. Dus de laatste versie van de engine van .... , noem maar op. Quake 3 werd tijdens de eerste 2 ( geloof ik ) gebruikt. Zoals ik al zei, als je zo negatief bent over Infinity Ward dan zit je in't verkeerde topic. Als je negatief bent over de hele COD franchise, dan ... zoals ik al zei, get the fuck out.
     
  9. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Die explosies zijn echt lelijk, maar die view vanuit de helicopter etc zijn weer erg nice..
    Ik vind het een vette trailer, heb er zin in.

    Btw, waarom is iedereen ineens anti IW? Echt vaag, eerst was het juist anti-Treyarch en nu ineens anti-IW.
    Ik vond MW2 een vette game hoor, hier en daar wat dingen die verbeterd kunnen worden maar de game was echt fantastisch vond ik!
    Iedereen heeft een favo developer met COD, terwijl ik ze allebei net zo tof vind.
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik moet zeggen, na het zien van deze trailer begint het letterlijk wel weer een beetje te kriebelen. Ben erg benieuwd wat een nieuwe CoD ons zal brengen. Ik hoop eigenlijk dat Treyarch iets redelijk nieuws doet in de multiplayer qua wapens.
    Zat zelf net te denken aan iets waarbij je aan het begin van iedere ronde naar een soort wapenopslag van je team gaat en daar je wapenkit moet samenstellen.:+
    Ook lijkt het me erg tof om een soort modus te hebben gelijk aan Wingman uit Gears of War 2 (2v2v2v2v2). Dat was best wel tof om te spelen en met een Call of Duty moet het toch ook kunnen?
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, die kruisboog lijkt me best sick
     
  12. James Pond

    James Pond Guest

    Ik ben helemaal niet negatief tegenover IW , heb je uberhaupt wel gelezen wat ik heb geschreven? Ik vroeg me af waarom jullie nog zin hebben in een CoD game na hoe Activision zomaar mensen van IW eruit flikkert, en dan wil jij nog wel een leuke CoD game kopen van Activision en hun verrotte praktijken steunen. DAT is wat ik vroeg.
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik koop een COD van Tryarch. Activision is dan wel de uitgever en natuurlijk is het gierig wat activision gedaan heeft, maar aan het einde van de dag is Tryarch de onwikkelaar en niet Activision. Tryarch heeft er niks aan kunnen doen.
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    ^dat dus
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt volgens mij doordat MW2 vele mensen teleurgesteld heeft door de:

    1. Singleplayer
    2. Multiplayer glitchers/hackers/noobtubes/ etc. etc
    3. Niet veel vernieuwing

    En Treyarch het daarentegen steeds weer laat zien dat het topgames kan ontwikkelen..
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    dat idd, + waarom zou je een (waarschijnlijk) kwalitatief spel laten liggen uit medelijden voor de medewerkers?

    als in je sportschoenen made in taiwan staat dan hebben daar waarschijnlijk ook mensen voor een hongerloontje aangewerkt....
     
  17. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    WHAT!?
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat een onzin. Wat was er nou mis met de singleplayer?8) Die was mega vet, beter dan BioShock 2 ofzo IMO wat een game is die juist om de singleplayer draait. Het enige minpuntje daarvan was dat ie nogal kort was.

    Glitchers/hackers/noobtubes zijn idd een pain in the butt, maar dat is grotendeels ook al verholpen en zelfs daarmee is het nog een top multiplayer.

    Niet veel vernieuwing? Hoe vernieuwend was Call of Duty 5 t.o.v van CoD3 of 4? CoD6 had juist meer vernieuwing dan voorgaande delen, met nieuwe killstreaks, perks en callsigns.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat kwam door de IW fanboys, maar die zullen na MW2 niet meer zoveel praatjes hebben.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als alle verbindingen goed zijn werkt de netcode van MW2 als een trein, dat kun je van de meeste andere spellen niet zeggen *cough* Gears 2 *cough*

    Tuurlijk heb je lag als je tegen een stel amerikanen met 0.5 mbps lijntjes speelt of als je toevallig de enige 360 bezitter in verweggistan in je lobby hebt maar als jij met een stel nederlanders in een lobby zit en iedereen heeft zn lijn goed voor elkaar (NAT open en geen pr0n downloaden tijdens het gamen ) dan werkt het perfect.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina