1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik heb echt maar bij 1 op de 25 potjes van MW2 niet 4 balkjes, terwijl ik bij bijvoorbeeld Gears bijna nooit goede connectie heb
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het echt maar zelfden, een goede verbinding. hij mag dan leuk 4 balkjes geven, maar als je dan de killcam ziet dan mist gewoon de laatste seconde van wat je gedaan hebt.
    Ik speel dan ook wel altijd ground war (18 mensen) en vaak met een MW2 party, maar ik vind zeker dat had beter kan, ik moet echt 1/3 van alle potjes een nieuwe host zoeken. En dat duurt vaak wel 1 minuut of langer of de xbox besluit dan vast te lopen.

    Verder vind ik het spel gewoon top hoor, alleen jammer van de overpowered dingen, noobtubes(gebruik ik dus nu zelf ook) , Tactical knife, heartbeat sensor, en dat campen zo hard word beloont
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  3. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Shut it! COD:WAW was goed, COD: MW2 ook. Die discussie kunnen jullie in die games' topics voeren.
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Singleplayer verhaal was imo niet echt top hoor... Alles liep door elkaar, ik snapte er niks van. 8) En weinig afwisseling in de missies....

    2. Glitchers/Hackers/Noobtubes kan idd verholpen zijn, weet ik momenteel niks van af..

    3. Call of Duty 5 was een totaal nieuwe gedeelte van de WO II, incl. nieuwe wapens (Flame Thrower etc.) Co-Op functie, Nazi Zombies, en Multiplayer met honden en 'Capture the Flag' enz. :)


    @Jaiderstylez: Idd, dit is dan ook mijn laatste post omtrent dit. :)
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat is dus fucking space van MW2. Soms ben ik allang achter een muurtje gesprongen maar alsnog raakt ie me. :confused: Ligt niet aan lag of zo maar aan de hitdetectie. Iemand had een tijdje geleden een plaatje gepost dat je daadwerkelijk achter je poppetje loopt. Weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen maar je kon het echt goed zien in het plaatje.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Volgens mij ligt dat met die verbinding toch echt aan jou hoor!:eek: Wat jij zegt is namelijk best extreem :confused:.
    Singleplayer verhaal draait het ook niet om, en dat je het niet snapte ligt denk ik aan jou :+.

    En MW2 had toch ook Spec-Ops ipv Nazi Zomvies. Co-op vond ik met WAW toch niet erg boeiend en MW2 had weer demolition.

    Nieuw gedeelte van WO2 klopt wel, maar who cares? Een CoD spel koop je toch niet voor de singleplayer :+.
     
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nazi Zombie, Vlammenwerper, Japan enz
     
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    maar of je die vernieuwing ook verbetering mag noemen... Ik vind van niet.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    COD 5 t.o.v COD3 bracht meer vernieuwing met zich mee dan COD6 t.o.v COD4 imo. Denk bijvoorbeeld alleen al aan Nazi Zombies.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Whoa ... :eek:

    Die vallen ECHT tegen.
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Argumenten?
     
  13. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze anders erg tof.

    De kwaliteit (lees: Grafix) van de screens kon wel wat beter.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Er zit mij net IETS te weinig detail in de omgevingen... overigens vind ik de textures op de geweren ( mierenneuken, ok :+ ) niet echt geweldig. Teveel hoeken.

    De sfeer oogt wel weer goed.

    Het blijven early-screenshots natuurlijk. Ik wacht tot ik meer zie kwa beelden en ingame ( ECHT ingame met HUD ) footage e.d

    Hoe dan ook, deze COD komt er toch wel.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik geef toe dat er inderdaad niet heel veel details zijn. Ook zien die heli's er iets te schoon uit imo, maarja, dat is mierenneuken:+
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind die heli's er niet uit zien! Vooral op de eerste foto de meest rechtse, die lijkt helemaal uit perspectief te staan 8).

    Verder wel nice screens. Hoop echter niet dat die gozer van de tweede pic de hoofdpersoon wordt, want ik vind hem er maar lam uitzien.
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Wat kan mij dat nou schelen, ik speel het spel om het spelletje, niet of het gezellig is op de werkvloer bij Activision.

    Als jij medicijnen nodig hebt, en het gaat er bij Novartis nogal kut aan toe, ga je dan ook die medicijnen niet meer halen? :emo:
     
  18. James Pond

    James Pond Guest


    Naja misschien boeit het jou idd niet, maar ik ben er niet zo blij van om een bedrijf te steunen wat werknemers uitbuit en ze vervolgens ontslaat onder valse omstandigheden. Misschien dat jij zo'n bedrijf wel graag steunt :thumbs:
     
  19. Remco

    Remco Guest

    Heb je weleens naar je kleding gekeken ;) De kans is groot dat je meerdere kledingstukken hebt die gemaakt zijn door kindjes in verre landen ;)
     
  20. James Pond

    James Pond Guest

    Damn je hebt vast niet veel games gespeeld als je de SP van MW2 goed vond..mijn god. Ten eerste het verhaal sloeg echt fucking nergens op, er was geen touw aan vast te knopen!

    Verder : alleen maar lineare paden, je hebt geen eigen inbreng in hoe je een missie wil volbrengen, het zijn constant scripted dingen die voor jou bepaald zijn, en alleen op 1 manier kun je een missie doorlopen. Superlame. De AI..mijn god, ze schieten je zo lek, en door al die fucking rommel op je beeldscherm ( bloedspetters etc ) zie je geen fuck meer en mag je hopen dat je het stukje level niet NOG een keer hoeft te doen. Niet dat ik slecht ben in games, maar mijn god wat heb ik me onnodig geirriteerd aan MW2's singleplayer. Voor de rest totaal geen vernieuwing ten opzichte van CoD4.

    Dan heb ik me eerlijk gezegd nog beter vermaakt met de SP totdat alle glitches/cheaters/akimbo 1887's er waren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina