1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Haha, dat is misschien een beetje extreem. Graphics boeien me in ieder geval niet zoveel, vind CoD 2 er zelfs nog goed genoeg uitzien tegenwoordig :+.
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zolang het maar klopt vind ik het allemaal best, dus niet van die onzichtbare muren enzo zoals in BC2
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gore, nice! :D
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als de MP weer zo zou worden als CoD2 koop ik speciaal daarvoor meteen weer Xbox Live.

    Beste MP nog altijd:thumbs:
     
  5. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    koop medal of honor :p
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Niet voordat ik gameplay heb gezien.
     
  7. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn toch echt wel een paar trailers waar gameplay in laten zien wordt, grafisch ziet dit er veel beter uit dan Black ops... Ook is de multiplayer door DICE gemaakt en die weten echt wel hoe ze een goede multiplayer moeten maken!
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.679
    Leuk Bevonden:
    17.882
    @ Rampage, ik snap je punten en ik geef je gelijk ipv. James Pond maar je kan het ook wel even normaal brengen. Sjeez. 8)
     
  9. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ugh nog een! Dit jaar ook nog?! Snap niet waarom mensen deze games blijven kopen.
     
  10. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ze amuseren
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik vond Battlefield niet geweldig hoor.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Battlefield is leuk. Vermakelijk, maar komt niet in de buurt van de snelle actie van COD.

    Volgens verschillende sites ( check het BOPS forum ) krijgen we deels verwoestbare gebouwen :D
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, mensen kopen dit toch massaal. Ookal hoor je nu dat dat niet zo is. ;) Call of Duty heeft nu al zo'n grote naam dat mensen het wel móeten kopen. :D
     
  14. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen z'n smaak O-) Ik moet zeggen dat MW2 gewoon nog een geniale game is... maar om daar nu een replica van te kopen... :p Tenminste het ziet er voor mij hetzelfde uit! En oké je krijgt een nieuwe verhaallijn van 8 uur... Maar die multiplayer zal wel weer hetzelfde blijven. Ik houd van wat vernieuwing... Ik heb nu battlefield BC2 en MW2... dus die Black Ops ga ik waarschijnlijk niet kopen... Doe mij maar MEDAL OF HONOR :p maar ja ik ga nu niet teveel over dit spel praten... het gaat natuurlijk of black ops :D
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    He? Vernieuwing? Modern Warfare 2 was toch weinig "vernieuwend" t.o.v COD4? :+ Ok, je hebt killstreaks en callsigns ... maar dat was het ook. Hoe dan ook, heb tot nu toe alle COD games hier :emo:
     
  16. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb COD4 wel op de PC gespeeld... Ik had toen nog geen xbox... En toen had ik hem gedownload :x! (ik kon dus niet online) Ik moet nu voor elk spel 50 euro betalen dus koop ik de echte toppers! Black Ops wordt er zeker ook een... maar ik denk niet voor mij :9
     
  17. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leuke van CoD is dat gewoon iedereen dat spelletje heeft en speelt, altijd wel een vriend online waarmee je CoD kan spelen, maar bij een game als BC2 is dat zeker niet, daarom blijft CoD voor altijd een topgame, je weet dat iedereen het koopt dus doe jij lekker mee.
     
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop ze beide dan zit ik met de winter gebakken. :)
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Beta Codes Leaked

    Call of Duty Black Ops Beta Confirmed – Codes Leaked

    Before World at War was released there was a multiplayer beta which helped Treyarch fix a number of issues before the game arrived in stores. Therefore, it only seems reasonable that Black Ops would too receive the beta treatment. Please note that this article is pure speculation and no beta is official unless confirmed by Treyarch and Activision.

    It appears that a few beta codes for Black Ops have been "leaked". It seems that a group of hackers called "Team DX Coders" have found a bunch of codes for the Black Ops beta, these are the same group of hackers that also leaked keys for the Halo Reach beta before a beta was even announced.

    A beta is given to a selection of people in order to gain valuable feedback of which will improve the game before it is finished and dispatched to retailers. If there is a Black Ops beta, then we assume that codes will be given to users on the official Black Ops website » as well as to community and press websites for giveaways.


    http://blackops.digitalwarfare247.com/news/beta-codes-leaked

    Ook een BETA KEY?

    Plaats je naam en E-mailadres op deze site:

    http://www.thevideogametester.org/65/call-of-duty-black-ops-beta-confirmed-codes-leaked/
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me niet slim om als je een key krijgt, hem vervroegd te proberen in te voeren. De beta is er toch nog niet eens, maar Microsoft kan je dan wel bannen. Dat je het even weet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina