Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan krijg je het dat mensen het gaan 'rechtvaardigen' dat ze tubes gebruiken. Ik zie ze eigenlijk liever helemaal niet, of dat ze even ge-nerfed worden.
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad, van mij mogen ze best eruit. Of is er soms iemand die mij kan vertellen wat de toegevoegde waarde van die ondingen is?
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
  3. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal ze er maar uit idd, net als claymores, c4, rocketlaunchers enz.
     
  4. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    No way C4 is koning!
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Met claymores en C4 heb ik geen problemen. Zijn nuttige dingen en mogen van mij best blijven. Rocket Launchers mogen ook wel weg ja, de enige nuttige launcher is de stinger.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    in 5 zaten ze toch ook? Rifle grenades heten ze daar. Maar daar kreeg je er maar 1 en kon je dan vervolgens ook geen scope of sight meer equippen. Dat was voor de balans veel beter.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    en als ik het goed heb, was er ook geen One Man Army in 5 of wel, want dat verneukt de balans ook verschrikkelijk.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2010
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ze mogen van mij het volgende gewoon weghalen;

    - One Man Army, 2x Tubes, OMA en gaan ... :emo:
    - Sitrep, nutteloos. Je hebt Ninja Pro, bovendien hoor je toch geen fuck zonder headset
    - Commando Pro, spreekt voor zich. Vanaf 30 meter OF door de grond heen knifen
    - 3rd Person Gamemodes, nutteloos
    - Painkiller, maak er dan Juggernaut van
    - Martyrdom ...
    - Last Stand, hoe irritant is het als je 2x de hoeveelheid kogels in je tegenstander moet maaien?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben het met alles eens behalve het weghalen van de 3rd person playlists. Ik speel bijna alleen nog maar 3rd person. Vind het op 1 of andere manier leuker met een grotere FOV en kleinere teams. In 3rd person ligt de nadruk (door kleinere teams en het feit dat je om hoekjes kan kijken) nog veel meer op teamwork en communicatie. Het wordt dan een soort RSV op speed 8)

    Ik zou juist meer 3rd person playlists willen en dan vooral 1 aparte playlist voor TDM zodat ik niet steeds allemaal mensen in mn team krijg die niet voor de objectives gaan. En graag alle mappen in die playlist doen en niet +/- de helft zoals nu het geval is.
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ben niet overal mee eens.
    Sitrep en Ninja Pro mogen van mij wel blijven.
    3rd Person voor diegene die het leuk vinde ook.
    Heb liever Painkiller dan Juggernaut, want anders heeft iedereen 1000 keer zoveel levens.
    Martyrdom mag ook wel blijven, en Last Stand kan idd opdondere daar voor heb je al Final Stand.
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Sitrep mag best blijven, sommige mensen vinden dat nou eenmaal handig. Maar dan moet de Pro versie wel Ninja Pro cancellen.
    Alle deathstreaks moeten ook weg, domme poepzooi is dat.
    Juggernaut mag ook echt niet terug.
    En care package mag er van mij eventueel ook wel uit, stomme noobstreak.

    En hopelijk gaan ze niet het huidige spawnsysteem verbeteren, maar gewoon een heel nieuw systeem ontwerpen, want de spawn zijn al slecht sinds het eerste deel.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    SitRep is best handig, maar in MW2 absoluut niet. Nou is MW2 ook de enige game die deze perk introduceert. SitRep Pro doet niks aan Ninja Pro, daarom is de perk eigen vrijwel nutteloos.

    Deathstreaks mogen van mij wel blijven. Zet Final Stand / Last Stand als Death-Streak en het is klaar. Niet dat je continu na een kill dood neer valt en nog kan blijven schieten, erg irritant. Painkiller mag er ook uit. Grappige is dat ik met Juggernaut in World at War nooit moeite heb gehad :+

    Care Package, altijd handig ... maar dan in een andere vorm. Hoge killstreaks e.d moeten gewoon NIET te verkrijgen zijn. Gisteren een potje gehad waarin de tegenstander 2 Chopper Gunners en 1 AC130 kreeg uit een Care Package. Die mensen staan dan 5/19 ofzo. Slaat nergens op. Die killstreaks moeten gebalanceerd worden. Niet zoveel shit in de lucht, varieer het eens wat.


    Spawns in MW2 zijn verschrikkelijk. Gisteren tijdens de LAN echt 5x op een Claymore geland. Ik kwam neer en ging dood ... Of je spawnt 100x op dezelfde plek ( BUITEN OMFG! ) als er een AC130 en Chopper Gunner in de lucht is.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Waarom zitten jullie allemaal te denken vanaf MW2?
    We moeten volgens mij kijken naar wat er verandert moet worden vergeleken met CoD WaW en dus niet MW2.

    Maarja dat is hoe ik er over denk. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2010
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Misschien omdat, in tegenstelling tot WaW, MW2 wel een goede game is?:+
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    ''Misschien omdat, in tegenstelling tot MW2, WaW wel een goede game is?''

    zo :cool:
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    WaW was in ieder geval qua MP beter gebalanceerd.

    Ben benieuwd hoeveel veranderingen Treyarch over heeft genomen van MW2. Hoop stiekem dat ze een stapje terug doen mbt killstreaks, secondary weapons, bullshit zoals heardbeat sensors en OMA en weer richting WaW en MW gaan.
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind dat ze zowel Stopping power als juggernaut weg mogen laten, iedereen kiest voor deze 2 eigenlijk maar het zou een echt verschil zijn als stopping power weg is, dan kies je namelijk voor meer tactische dingen ipv dat je kogels krachtiger zijn.
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten het gewoon weer zoals COD 3 maken qua perks etc.. Gewoon geen perks :+

    Nee, maar ff serieus. Heel veel perks moeten er gewoon uit, zoals Last Stand, Stopping Power, Juggernaut, en die Death Streaks...

    En zo nog wel meer waar ik nu niet op kom. ;) Het is gewoon echt irritant om zo te spelen, geef mij maar COD 4 & WaW. :)
     
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Of de echte shitzel, gewoon Cod 2 stijl!
    Dat spel was gewoon puur arcade, granaten gooien, schieten en dood gaan :+
    De goede ouwe tijd :'-(
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben zich zwaar veel gefocust op multiplayer sinds MW. Maar toen was het nog goed, niet te weinig, maar ook niet te veel. Terwijl je gewoon overduidelijk ziet dat ze bij Modern Warfare 2 echt 80% aan de MP hebben besteed. :+

    En Treyarch heeft bij World at War gewoon de MP van MW gekopieƫrd, en in de WOII tijd omgezet.. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina