Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    World at War mp vind ik echt crap ! Je hebt totaal geen gevoel dat je met een zware gun aan het schieten bent.
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt dan weer wel.. Ook de geluiden van de wapens klonken allesbehalve goed.. 8)
    Maar het was wel weer gebalanceerd. Je had niet echt veel glitches, en teamkillers werden ook goed bestreden... Ik vond het al met al wel veel beter spelen dan MW2 :)
     
  3. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Mw2 is te hectisch in mijn ogen, dan is waw beter gebalanceerd ja.
    Moet wel zeggen dat ik me met alle cod games goed heb vermaakt!
    Hopelijk voegen ze niet te veel dingen toe aan black ops maar laten ze juist veel dingen weg, meer is niet altijd beter
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ff paar daagjes waw gespeeld online voor het eerst, ik hoop dat zulke maps komen in black ops en niet die 2 of 3 manieren om te lopen mw2 maps. speelt echt veel fijner.
    word trouwens wel gespeeld door noobs, na mijn allereerste 3 potjes WaW stond ik 57/9
    dus 6.33 :D
    geweldige SP trouwens, wat is die verrekte moeilijk zeg, dat moet ook in black ops
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ze juist beter klinken dan in MW2.
     
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Mooie tijden, toen ging het echt nog puur om aim en speed. :)
     
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, Dit is ook leuk maar hier kom je veel meer met de tactische kant kijken van voorbereiding (welke wapens met welke perks etc.)
    Toen was het nog gewoon slimme spots en snel aimen/schieten.
    Konden ze maar weer zo'n simpele maar geniale arcade shooter maken :'-(
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat ze weer juggernaut erin moeten stoppen, persoonlijk vind ik het ook een n00b perk, maar er is nu geen enkele counter voor in MW2.

    En terugslag FTW! Ben benieuwd hoe sommige mensen reageren als ze weer leren om bursts te moeten schieten, ook al kan je als je 3 seconden de trekker ingedrukt houdt een magazijn leegschieten.

    Deep impact en dubble tap moeten ook weer terugkomen als perks, en niet als attachments. Als de tube terugkomt, wat zeer waarschijnlijk is, moet hij wel de eerste perk innemen.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Inderdaad. Of je 2e wapen gewoon weg. zorgt ervoor dat er dan minder mensen het gaan gebruiken. (hoop je dan)
     
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar waarom Juggernaut toe voegen als je stopping power weg kan nemen? Dan gaan mensen tenminste tactischer spelen
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nogmaals, wat Ferron zei ( toch? ) we zijn het aan't vergelijken met Modern Warfare 2. Dat moeten we dus NIET doen :+

    World at War > Black OPS.
    Natuurlijk zullen er veel dingen uit MW2 gehaald / aangepast worden en hoop ik dat dit een verbetering zal worden.

    Scarluuk;
    Stopping Power moet er gewoon inblijven. Haal je dat weg, dan is de ene gun nog sterker dan de andere. Goed, dan spreek je van balans. Maar als één gun de sterkste is, wat heb je dan aan de andere? Met Stopping Power neem je die "overpowered" shit een beetje weg.
     
  12. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik probeer de vergelijking niet te halen, maar mensen hier in dit topic wel.
    Daarnaast hoe neemt Stopping power die overpowered shit dan weg?
    Stopping power geeft meer kracht aan iedere kogel waarbij je dus minder kogels nodig hebt om je vijand te doden, dus als je een normaal wapen hebt van laten we zeggen 7/10 kracht wordt dit bijv. een 8/10 kracht. heb je een sterker wapen van 8/10 kracht wordt dit een 9/10 kracht, hoe kan dat dan die overpowered shit weg halen?
    De ene gun blijft altijd sterker dan de andere punt, en als je op het moment geen stopping power gebruikt ben je gewoon slapper als de andere.
    Dat is het nadeel aan stopping power, dus gewoon stopping power weg en juggernaut weg en alleen de tactische dingen over houden.

    Ik vind dat ze perks namelijk moeten maken dat ze een kleine extra toevoeging hebben en niet dat het gehele spel er van af hangt zoals het nu is.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt enigzins wel. Ik zie dingen altijd, anders :+

    M16 = 8/10 zonder Stopping Power
    M4 = 7/10 ... 8/10 met, dus dan kan je tenminste nog opboksen tegen sommige naabs.

    Ach, maakt geen donder uit. Hoop nu eens wat "nieuwe" perks te zien i.p.v nutteloze.
     
  14. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja maar bijna iedereen gebruikt stopping power omdat het anders geen zin heeft om een sterker wapen te pakken:+ oftewel M4 wordt dan alsnog slapper :+
    Ach ja, zo kijk ik er tegen aan.
    Maar idd dat ze eens "nieuwe" perks toe voegen en die dan ook bruikbaar zijn zonder dat ze overmeesterend zijn.
    Op die manier zou iedere perk een voordeel en een nadeel hebben die allemaal tegen elkaar op wegen, als ze dat goed kunnen balanceren hebben ze een geweldige game!
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben erg benieuwd. Zombies, nieuwe setting ( geen WO2 ) ... ik hoop dat ze de meerdere killstreaks behouden. Continu dezelfde is ook saai geworden na het spelen van MW2 :+

    Napalm, Blackbird in de lucht die airstrikes kan oproepen ... kleine helikopters die de levels belagen met mini-guns. A10 Warthog? :D Oh god yes!
     
  16. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Lady's and gentlemen, we have a call of duty wet dream!

    Dat zou heerlijk zijn hé :+
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh, ik heb hier een MW2 trauma dat opspeelt...

    Overdone!

    Houd het simpel, in godsnaam treyarch :)
     
  18. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Check mijn vorige posts;) daar zeg ik ook in meer is niet altijd beter;)
    Daarom mogen ze het van mij meer arcade maken.

    Maar Treyarch kennende komen ze toch niet met heel erg originele dingen, het enigste originele wat ze in de af gelopen call of duty reeks hebben gedaan is Nazi Zombies en dat was gewoon een extra.
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik zie wel:+
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Als stopping power weg gaat, dan moeten ze wel de snipers nog wat sterker maken.

    En juggernaut moet weg blijven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina