1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik zou de discussie niet aangaan als ik jou was :x
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in combinatie met een enkele documentaire natuurlijk. Maar door BIA weet ik nu wel precies hoe Operation Market Garden in elkaar steekt :+

    Ja, NL-Indonesië zou inderdaad wel interessant zijn, maar ik ben bang dat de Amerikanen daar nog nooit van hebben gehoord =(
     
  3. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, doet me denken aan Vietcong voor de pc 6 jaar geleden:)
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er dan al iets over deze game bekend?:emo:
     
  5. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Pagina 1 gelezen? :'-(
     
  6. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik verheug me echt op deze game als het in vietnam komt. Codmw2 mij niet super bevallen(Het is wel een leuke game). Ik heb veel meer met oude oorlogen. Als ze de scenes in de tropische regenwouden er net zo laten uitzien als Farcry2(Te mooie landschappen alleen de gameplay is om te huilen:'-() En de gameplay net zo als cod4/5/mw2 houden zou het een top singleplayer worden. Als je meerdere wegen zou kunnen kiezen zou het ook geen achtbaan van actie zijn.

    Ze moeten ons laten kiezen hoe wij de multiplayer willen spelen. Gamemodes met veel killstreaks. Maar ook gamemodes zonder killstreaks. Gamemodes met en zonder granate launchers. Zodat iedereen de multiplayer kan ervaren hoe ze zelf willen.


    Voor de mensen die zitten te zeiken omdat over dat dit topic te vroeg is dit dat.

    WAAROM doen al die mensen zo zielig hier. Een groot probleem maken om mensen willen praten over een game die nog niet aangekondigt is. WAT maakt jou het uit. Denk negatief ipv van het uiten.
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Games zonder M16 want die is mij te sterk. Games zonder knifes want die zijn te sterk. Games zonder perks.

    Dat is natuurlijk onzin, dat gaat nooit gebeuren. Veel te veel moeite.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon een CoD5 zonder juggernaut en dan met nieuwe wapens, levels en misschien nog wat extra killstreaks/perks maar dan beter uitgekozen dan diegene van MW2..
     
  9. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem juist. Dat de mensen er geen moeite voor willen doen om een goede game te maken:cool:
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn gast... Sarcasme Anyone?

    Anyway ik zie wel hoe de nieuwe COD eruit komt te zien. Voorlopig word ik toch BFBC2 verslaafde.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  11. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    de beta schijnt tegen te vallen t.o.v. bad company 1... ik ga denk toch wel weer voor cod, heb er toch maar vertrouwen in. Mogen ze iig alle perks en artillerys en shit wel uit laten
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, dat je mensen corrigeert terwijl je zelf ook de meeste simpele fouten maakt.
    Sorry voor OT. _0/
     
  13. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het even ontopic houden.

    En ik vind eigenlijk dat Killstreak Rewards kunnen bij een aantal oorlogen, maar ook bij een aantal oorlogen niet. Ik bedoel, hoeveel soorten rewards kan jij bedenken in de Vietnamese oorlog?

    Ik zelf vind het perk-systeem prima werken! Ik vind dat ze bij MW2 dat goed in balans hebben gebracht: Keuzes maken! Ik hoop vaker in COD7 keuzes te moeten maken.
     
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een paar wapens en voertuigen die ze gebruikte in de vietnam war:

    Killstreaks in Vietnam:
    Bommen:
    Napalm
    Bomb, 250 lb, 500 lb, 750 lb, 1000 lb, HE (high explosive), general purpose
    Rocket, aerial, HE (High Explosive), 2.75 inch

    Uav's
    O-1 Bird Dog, observation aircraft
    O-2 Skymaster, observation aircraft

    Cargo's
    H-43 Huskie Transport/cargo helicopter

    En zo kan ik nog wel even door gaan.
     
  15. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Vietnam is nog relatief weinig in gamevorm gestopt.
    Ik hoop alleen dat ze de tijd nemen. Ik hoef niet per se ieder jaar een nieuwe CoD. Dit zal de kwalitiet niet ten goede komen.
    En grote maps. Met napalms brand een heel stuk af, wat er in moet zitten. Als het relatief kleine maps zijn heb je er weinig aan.
     
  16. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het ze gewoon net zo groot maken als de carpet bombs in COD6 dan gaat dat wel goed hoor. Denk dat je ook mines kan neerleggen en dan bedoel ik geen claymores maar de goude oude pannenkoek vormige mijnen.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Rumour – Treyarch’s next Call of Duty will be more story-centric

    According to Abstract360, the next Treyarch Call of Duty, rumoured to be set in Vietnam, will take more of a story-centric approach.

    The site says the game will be inspired by Vietnam war-movies such as Platoon, Apocalypse Now and Full Metal Jacket.

    Last month, the developer posted a job listing for a COD level designer that would “research subject matter for history and look of the level” efficiently.

    And in May last year, Activision was keen on licencing a soundtrack based on around the Vietnam War, between 1959-1975.

    Expect the game this year.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zijn er meer mensen die COD I/II echt goed vonden en geen vertrouwen meer hebben in de serie? Elk jaar komt er een nieuw deel en dat zie je ook terug in de kwaliteit van de games.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb genoeg vertrouwen in Treyarch. :)
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Infinity Ward heeft in 2 jaar tijd weinig veranderd. Ik ben bang dat Treyarch weer meer-van-hetzelfde gaat maken. However, deze COD komt er ook zeker wel. Vietnam, altijd leuk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina