1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vond de SP dus duidelijk leuker van CoD 3, maar wat vond je dan van de MP?
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    MP van COD 2 was beter dan de mp van COD 3..
    Echter van beide games heb ik de MP niet heel veel gespeeld, had al snel geen interesse. De SP's van beide games, tja bij COD 2 had ik het bij een tank level in de woestijn wel gezien. Vond het te lame allemaal, COD 3 had ik daarentegen in één ruk uitgespeeld met veel plezier.
     
  3. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Iemand enig idee wat er bij de LE zit van CoD: BO ??
    Benieuwd of we weer een night vision set mogen verwachten.
     
  4. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel iets anders is dan een night vision, het zal wel iets vets zijn, maar vind 170 euro, of hoeveel het ook was, toch wat te veel voor een spelletje en iets waar je waarschijnlijk toch niets mee doet...
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Spijt me wel, maar de SP van COD2 schijt keihard op COD3. Non stop action en gewoon veel beter in elkaar gezet dan COD3. Voor COD3 had ik niet eens de motivatie om de SP uit te spelen. Maar ieder zijn mening natuurlijk, maar ben wel verbaasd.
     
  6. Remco

    Remco Guest

    Mijn lijstje (SP en MP Combined)
    CoD2>CoD3>CoD4>CoD1>CoD6>CoD5
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    COD4 was ook gewoon leuk omdat het in de moderne wereld plaatsvond. Dat was ook een leuke afwisseling. Vooral na 3 delen ( talloze expansions ) ...

    COD7 ( Black OPS ) beloofd daarom ook zo'n afwisseling te worden. Geen WO2, geen Moderne Setting ... maar wel iets compleets nieuws.
     
  8. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk word deze game gewoon: geweldig. CoD 4 was : geweldig, maar begon na een jaar best te vervelen, CoD WaW, was redelijk, maar IMO niet super goed, dus maar terug naar CoD 4 en MW 2 is gewoon niet leuk. :confused:
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    CoD draait al sinds deel 1 om de multiplayer. Daarom is sowieso het spel met de vetste multiplayer beter. Punt. Singleplayer boeit geen kont, dan ga ik wel Oblivion, Assasin's Creed of BioShock spelen.
    Precies!:thumbs:
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de SP is toch zeker geen opverwarmd hapje voor de MP. Ik zou het misschien beschrijven als 40% SP en 60% MP, maar om nou te zeggen dat de SP geen ene ruk uitmaakt vind ik ook weer een beetje ver gaan.
     
  11. Remco

    Remco Guest

    Gewoon omdat deel 1 t/m 3 te moeilijk zijn voor jou op veteran :+
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan heb je te weinig de multiplayer gespeeld!:p
    Heb ze anders wel mooi allemaal op veteran uitgespeeld (waarvan alleen CoD6 op mijn Live profiel, voor hen die gaan checken;)).
     
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb COD4 ong. 25 dagen en MW2 ong. 15 dagen gespeelt:)
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Praat geen onzin man als je probeert om mij ervan te overtuigen dat iets beter is |:-. COD's hebben altijd prima SP events gehad, beste SP ervaring is COD 4 door de verschillende locaties en heerlijke sfeer etc.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    COD SP is leuk maar eerlijk gezegd speel ik dat alleen als in de eerste weken na release de servers er weer eens uit liggen :+

    MP is koning
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vond dat dus ook fantastisch. Missies speelden ook niet te lang in een bepaalde omgeving, ik werd Chernobyl/het midden oosten niet zat.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Het zal wellicht persoonlijk zijn, singleplayer CoD nooit uitgspeeld, omdat ik het gewoon saai vond worden. MP blijft wel aantrekkelijk, geeft toch een andere feeling...
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    En hoeveel uur singleplayer?
    Ja, singleplayer is ook goed, maar je weet bij voorbaat toch al dat je er maar 6-10 uur mee bezig bent, terwijl je in de multiplayer makkelijk 100+ uur stopt. Lijkt mij dan echt niet dat zo'n spel om de singleplayer draait.
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Gears of War?

    Deel 1 was in eerste instantie zelfs puur voor de singleplayer gemaakt. Ze hadden toch maar besloten een multiplayer er bij te maken omdat dat een beetje de standaard was geworden. Je weet de uitkomst.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat wij twee singleplayer sessies anders ervaren. Ik was bij COD 4 iets van 20 uur bezig met mijn eerste run. Ik geniet van de omgevingen, onderzoek ze. Kijk wat om mij heen, probeer verschillende routes. Naar verhouding steek je meer uur in de MP maar dat betekent niet dat dat de SP ondergeschikt maakt.

    Net Metro 2033 uitgespeeld, niet eens zo'n lange game. Maar wat je allemaal meemaakt, verschillende omgevingen. Goede ingame dialogen, echt een super ervaring.

    Bij COD heb ik vooral bij COD 1, 3 en nog het meeste bij COD 4 genoten van de SP ervaring. Heerlijk meeslepend allemaal, kick ass actie... De MP vond ik leuk, bij 4 een tijdje verslavend. Maar het is de SP die mij bijblijft _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina