1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook niet, vond ze zeker niet minder dan in MW2

    Ik heb me een jaar lang prima vermaakt met WaW. Ik vind zelfs dat Treyarch een aantal zaken beter doet dan IW. (Zoals het kunnen selecteren op regio wanneer je een match zoekt).

    Ik heb dan ook het volste vertrouwen in het feit dat Black ops een degelijke en gebalanceerde update van de multiplayer van MW2 word.

    Laat maar komen :)
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad.

    Aantal:

    - Sorteren op regio
    - Leave with party
    - Een groep kunnen joinen in-game
    - Wel glitches fixen
    - Luisteren naar de community
    - Website waar je al je stats op terug kan vinden
    - Sorteren per game-modus
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Leave with party inderdaad, dat is nog zoiets wat ik best mistte in MW2
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Amen!
    Ik ben ook zwaar teleurgesteld. Ik had gehoopt op een opgepoetste versie van cod 5 maar dit is gewoon MW2 in een andere setting. En wat heb ik lang genoten van MW2.... NOT!
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  5. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik denk ik nog het meest bang voor ben is die knife... Ik zie de knives weer al naar me toe vliegen
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik sluit me bij Ferron en andere aan ... hoe kunnen mensen nou in godsnaam teleurgesteld zijn na het zien van 1:30 minuten aan beelden? :+ Wacht gewoon tot 1 September, dan zien we meer
     
  7. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Op zich niet gek,
    Wat ik in die 1:30 zie is precies wat ik niet leuk vond aan MW2. Ik zeg niet dat ik hem niet ga spelen hoor want gelukkig komt er barebones in!
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Nu de fanboys niet meer kunnen kiezen krijg je zelfs dit soort uitspraken. Jaar in jaar uit werd Treyarch afgekraakt en was er maar één die een echte CoD neer kon zetten, namelijk IW. Hoe subjectief wil je het hebben, maar goed, het is inderdaad nog te vroeg om een juist oordeel te geven nav een kort filmpje.

    Tegen de tijd van release komen er vast nog meer onvolkomenheden naar buiten, misschien iets met afstand bestuurbare bootjes of verplaatsing op een waveboard incl blur effect }:]
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    "Krijg je zelfs dit soort uitspraken" & "subjectief"
    Kom op man dat is gewoon waar, zelfs objectief bekeken.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Pardon? Wat is er mis met die uitspraak? Ik vind oprecht dat er in WaW een aantal features zitten die ik ook graag in MW2 gezien zou hebben..

    En waarom zou ik uberhaupt moeten kiezen? Ik heb me tot nu toe met elk deel deel van COD prima vermaakt (4 & 5 misschien iets meer dan 1,2,3 en 6 maar toch)
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Het hele spel wordt niet afgekraakt, de indruk die je van het spel krijgt door de trailer van 1:30, dat is de bedoeling van een trailer, en die werkt dus blijkbaar averechts bij veel mensen. Ik zeg echt niet dat ik de game niet meer ga kopen ofzo, maar zoals het er nu uitziet in die trailer word ik er niet erg enthousiast van, maar we zullen zien.
     
  13. Forty

    Forty Guest

    Ze vinden het waarschijnlijk erg omdat het een 3 killstreak is en predator missile is 5.
    maarja de predator komt uit de lucht en ziet waar iedereen is (zonder colblooded) en deze niet dacht ik.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Werd Treyarch afgekraakt? Ja, door de Infinity Ward hippies die het niet tof vonden dat een andere studio hun game verder ging maken. COD4 werd groot omdat het het EERSTE deel was in de franchise die de Modern Oorlog ging uitbeelden. Niet meer, niet minder. En waarschijnlijk komt er een BETA die mensen voor de release kunnen spelen. Met World at War was dat ook zo en tijdens de release van het uiteindelijke spel hadden we een stabiele game. Glitches werden binnen 2 dagen verholpen, iets waar IW heel veel van kan leren.

    Veel mensen kijken nog steeds door de Infinity Ward bril. De hype van MW2 heeft de game ook de das om gedaan. Begrijp met niet verkeerd, MW2 is tot nu toe de één-van-de-betere shooters op de 360. K'speel het daarom ook erg graag. Ik ben gehyped ... misschien omdat ik af en toe zeik op beide uitgevers? Hmmm, ja. Dat zou kunnen :+
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Toch heb ik jaren lang moeten lezen dat Treyarch de mindere was, beetje de copycat van IW. Natuurlijk hoop ik ook op een prima game, maar die die teaser laat op mij geen positieve indruk achter. Kijk ook eens naar die explosieve pijlen, dat is gewoon noobtube evolved ;)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die pijlen moet je tenminste nog mikken, elke blinde mongol kan kills maken met een noobtube en danger close :+
     
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Eerste indruk: te chaotisch. Verder zie ik ook geen Gore al kan dat wezen dat het is om de trailer toegankelijk te maken voor een groter publiek.

    je mag toch wel verwachten dat je wat ledematen ziet vliegen als je iemand met zo'n explosieve pijl raakt.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Anders krijg je natuurlijk weer van die hoge pieten die beginnen te zeuren dat het niet kan.:+
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Zouden er geen hoge pieten zijn die gaan zeuren dat het niet kan dat er bij zo'n explosie geen ledematen in de rondte vliegen? :+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ragdoll physics > Gore :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina