1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    he in de nieuwe cod kan je toch alles Bungie-style terug kijken, dus dan hoeft halo helemaal niet meer gespeeld te worden.
     
  2. Forty

    Forty Guest

    lol.
    was het maar waar.
     
  3. Forty

    Forty Guest

    - While they've tried having custom killstreaks for each class, that seemed to complicate the 'purity and speed' of Create a Class.

    - Consequently, it's fair to assume that customizable killstreaks are all but confirmed.

    - At this stage in development, killstreaks stack and carry over if you die, but do not contribute to further killstreaks (hence eliminating the 'camping for killstreaks' problem of Modern Warfare 2).

    - Treyarch are not fans of Commando, the extended melee range perk in Modern Warfare 2, and it is unlikely to return.

    - They've tried a 'manned' version of the Sentry Gun killstreak, but weren't fans.

    - We may well see a return to pistols as the only available sidearm, or perhaps a choice between pistols and launchers. Vahn and many of the team are not fans of shotguns and machine pistols as secondary weapons - it gives a player 'too much firepower'.

    - The knife may well become a secondary weapon - although Vahn didn't want to say too much.

    - Finally, don't expect the nuke to return as a killstreak. Vahn says they are not fans of a game-ending killstreak.

    http://www.codblackopsnews.com/2010/04/03/call-of-duty-7-according-to-dev/
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nice. :)

    :)

    Geruchten

    * The perk Stopping Power will not be returning

    Jeeh \o/

    * The perk Juggernaut, seen in Call of Duty 4 and World at War, will be returning

    En dit verneukt dat dan weer? wtf?

    Nog iets...

     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat laatste is wel erg ver gezocht :)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik word eigenlijk van alles wat ik daar lees wel blij, als ze launchers nou ook nog beperken tot stiners en Javelins helemaal.

    Nu nog maar 1 noobtube mee geven per keer en OMA verwijderen en het begint er op te lijken :)
     
  7. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus, haal ze dan alletwee eruit, stopping power is om tegen juggernaut te gebruiken. daaaaaaam
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mowah, ik vind dat op zich niet erg, geef mij maar lightweight ipv juggernaut
     
  9. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat doet de Juggernaut perk?
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Die geeft je extra levens. Je moet dan langer schieten voordat hij dood is.

    Zelfde als Pain killer alleen dan heel de match.
     
  11. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Gatver, painkiller was fucking irritant, en dan ook nog de hele match.. lekker dan.
     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Onder een steen gelegen??? *)

    Het zorgt ervoor dat je meer bullets kan incaseren.

    Maar Stopping power eruit en juggernaut terug :confused:
    Haal ze er dan beide uit. Maakt me trouwens niet zo heel veel uit aangezien ik toch de meeste tijd in de barebones ( \o/ ) lobby zal doorbrengen.
     
  13. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee niet onder een steen, maar heb alleen MW2 gespeeld dus kende Juggernaut nog niet.
     
  14. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Wanda ben het helemaal met je eens! echt heeeel irritant, trouwens zijn de wapens al bekend? heb wel wat gezien op de Nederlandse site...
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is alleen niet zo erg als met painkiller, je kan een paar kogels meer incasseren maar het is niet zo als met painkiller dat je er een hele clip in moet schieten om ze neer te krijgen
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.280
    Leuk Bevonden:
    2.046
    Als martydom en last stand maar weg blijven, dan ben ik al blij.
     
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor de mensen die het nog niet weten...

    [​IMG]

    Jeeuj!:cool:
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen moeten niet zeiken over jugg, want nu (in MW2) is er geen counter voor Stopping Power.
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Toch denk ik dat zonder die perks (of in ieder geval in meer beperkte mate), de game een stuk beter zou zijn.
     
  20. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Waarom toch al die killstreak rewards als Chopper Gunner etc...?
    Doe gewoon net als COD4; UAV, airstrike en chopper. En dan natuurlijk wel aanpassing zoals bijvoorbeeld ipv gewone airstrike een napalm airstrike. (Of Agent Orange, een ontbladeringsmiddel)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina