1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Black Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Redman FTW, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat is daar het praktisch nut van? :9

    (btw Mp40 is zwaar OP).
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    had ie in ieder geval genoeg munitie. :lol:
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, van mij Overkill lekker weg blijven. Schieten we er nog steeds niks mee op dat shotguns en machine pistolen geen secondaries meer zijn. Vond het altijd maar een stomme perk.
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gelukkig maar, geen shotguns/wannabe-m16's als secondary.
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je overkill hebt offer je er SP, CB of Jugg er voor op. In MW2 hoef je bijna geen compromissen te maken.

    Secondary shotguns vond ik 'altijd maar stom'. Overkill niet.
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Zonder Stopping Power zou Overkill denk ik de sterkste tweede perk worden. Als je goed genoeg speelt (wat nog makkelijker gaat met overkill) dan heb je aan cold blooded of hardline toch maar weinig. Nee ik heb er geen zin, dat ik denk die sniper even te grazen te nemen van dichtbij en dat hij me dan plots omver blaast met een shotgun of SMG.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat is in MW2 toch ook zo?
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    En daar ergeren we ons er toch ook allemaal aan?
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Yes, we do!
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie veel COD4 hebben gespeeld, maar daar was dat dus echt geen issue. SP werkte daar beter omdat de wapens (over het algemeen) minder krachtig waren dan in MW2. Als je terug gaat naar de balans van deel 4 kiezen meer mensen voor SP ipv. DC of Overkill.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is waar maar in COD4 was overkill niet zon probleem omdat hij in dezeflde categorie zat als veel nuttiger perks dus bijna niemand gebruikte t
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Huh?
    Ik zeg niet dat Overkill een probleem is, heb genoeg CoD5 gespeeld.
    Ik zeg wel dat standaard een shotgun/andere secondaries een probleem is.
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat kan wel zo zijn, maar Stopping Power verdwijnt misschien/waarschijnlijk. Ik zie er gewoon weinig nut in om shotguns en machine pistols als secondaries te verwijderen, maar ze spelers dan alsnog te gunnen door ze overkill te geven. Geef iedereen nou maar een pistool of stinger of mes, dat scheelt een hoop rare fratsen.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nogmaals, één gast roept met wat info en gelijk is het waar? Wacht gewoon tot de GamesCon voorbij is in Duitsland. Volg JD_2020 op zijn Twitter ( www.twitter.com/jd_2020 of www.twitter.com/weplaycod ) voor het laatste COD:BOPS nieuws.

    Shotguns moeten gewoon als Secondaries blijven. Wat heeft het voor nut om in de, waarschijnlijk, grote Black Ops levels met een Shotgun rond te lopen? In MW2 was dat perfect opgelost ... op afstand de ( bijvoorbeeld ) M4 en close-quarters Spas'sen! :)

    Juggernaut erin moet overpowered worden. Zonder een counter-perk o.i.d. Ik denk allemaal dat er meerdere type ammo komen. Explosive Tips? Maar dan op een kogel :+ We zien wel ...
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    News embargo lifts on 8/18, expect a lot of news tomorrow
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ow sorry dan had ik t niet goed gelezen. Secondaries mogen van mij ook beperkt worden tot handpistolen en launchers.

    Mocht iemand dan perse toch een shotgun als 2e wapen mee willen nemen en daar overkill voor meenemen dan moeten ze dat zelf maar weten, dan missen ze weer een andere nuttige perk.

    Shotguns als secondary verpest wat mij betreft de tactiek van t spel een beetje (en die is er al zo weinig) omdat iedereen in feite als allrounder kan spelen omdat je nooit bang hoeft te zijn dat je van dichtbij kansloos bent omdat je toch een AA of striker op je rug hebt.

    Mensen die met shotgun spelen moeten ook een beetje gedwongen worden zich daarnaar te gedragen en hetzelfde geld voor snipers. Dan heb je ook meteen weer een beetje het gevoel dat je echt voor een klasse kiest ipv alleen een skin als je een sniper rifle kiest
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is dus het hele probleem van MW2, je kan met deze build alles aan:

    Any assault rifle (behalve F2000)
    Ranger akimbo/AA12/M1014/SPAS

    Scav.
    SP
    Ninja/commando (:emo:)

    MW2 balans = :emo:

    Ga terug naar de balans van COD4/COD5 (behalve OP MP40).
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoevaak kill jij mensen met je Rangers? Mappen zoals Invasion, Favella en Rust zijn ook ideaal voor Shotguns. Als jij op DeRail continu met je shotguns gaat lopen ( vroeger kon dat, met de 1887 models ) kan je het schudden. Bovendien heb je niet veel aan Stopping Power. Ik gebruik het zelden tegenwoordig. Hardline of Coldblooded zijn nu meer mijn ding. Ik heb niet het gevoel dat ik iemand lastiger neer krijg met m'n M4 of FAMAS. Tenzij de persoon Painkiller gebruikt. Ninja Pro voegt niks sterkers toe aan je wapen, je bent "onzichtbaar" en je hoort jezelf ook niet. Commando Pro is overpowered, maar ook dit heeft niks met Stopping Power o.i.d te maken. Een knife kill is, met of zonder Commando, gelijk dood.

    Trouwens, er is altijd baas boven baas met MW2. Ook al heb je dezelfde build, ligt er nog aan de persoon EN hoe hij deze gebruikt.
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat vind ik dus ook. Daarom vind ik het ook erg tof om met MW2 classes te maken met shotguns waarbij ik de primary niet gebruik.
     
  20. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ja het was een gewoon een goede set-up meer niet!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina