1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Finest Hour

Discussie in 'Algemeen' gestart door X(box)Men, 8 jul 2004.

  1. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele vette shit
    16 spelers :)
     
  2. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player ontstijgt de gemiddelde MoH maar net. Multiplayer is een soort Return to Castle Wolfenstein op kleinere maps. Teleurstellend.
     
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebbe jullie hem dan al gehaald? Vertel es wat meer, als ik dit zo hoor haal ik hem niet.
     
  4. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem heel teleurstellend ik hem de single player net uitgespeeld en ik vind hem ronduit slecht :mad:

    maar goed dit is mijn mening

    en begin niet te bleren dat ik hem nog niet gespeeld kan hebben

    www.dvdcrave.com heeft hem al een paar dagen!!! }:]
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit zal allemaal lees + wat ik al wist, ga ik hem denk ik niet meer kopen

    helaas :'-(

    idee was namelijk best wel stoer
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mja, ik was toch al niet van plan hem te kopen omdat ik 'm voor de PC heb. Daar vond ik 'm geweldig op, en nu ik lees dat de Single Player niet alles is, ben ik blij dat ik 'm op de PC heb uitgespeeld! Dat scheelt me weer €59,99.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Als je Call of Duty, nu gewoon NOOIT op de computer hebt gespeeld, is het spel het dan wel waard? :)!!

    Want ik wil deze volgens mij tog wel halen, lijkt me gewoon super gaaf!! Ik heb ook live dus dat zal dan ook wel meerwaarde toevoegen!!
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt tegenvallend veel veel veel bter op pc zo zie je nogmaals dat een game dat op xbox en ps2 gelijk uitkomt flopt
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Mischien ga ik hen halen a,ls ie goedkoper is ofzo.......
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Maar ls je Call of Duty nu nooit gespeeld hebt, is deze game het dan wel waard?

    Of is deze game ZO slecht dat als je zelfs Call Of Duty nooit gespeeld hebt hij hier op de Xbox gewoon super saai is!

    Iemand ervaring?
     
  11. Simon

    Simon Nader

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, wees is een beetje concreet ik heb niets aan "teleurstellend" Dat is jou mening. Ik heb CoD op de PC gespeeld, maar hij liep best vaak vast (terwijl ik toch een goede bak heb). Als de Singleplayer niet tof is maar de Multiplayer uber dan is het in mijn ogen wel een goede game, kijk bijvoorbeeld naar Halo 2. Nogmaals dit is mijn mening, je hoeft me hierop dus niet aan te vallen :p
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik denk dat de Single Player op de Xbox minder is dan op de PC. Vooral omdat de besturing anders is, moeten ze het aanpassen. Het zal minder druk worden, omdat je niet zo snel kunt richten. Met muis en toetsenbord kun je vliegensvlug richten dus kunnen ze de scene's voller stoppen met soldaten. Dus ik denk dat CoD op de Xbox het vooral moet hebben van zijn Live ondersteuning.
     
  13. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Neu, deze game is vergeleken met de pc versie echt waardeloos. Alles wat het spel zo mooi maakte is er uit. De gfx en de sfeer zijn ook waardeloos, ik denk dat het xboxje gewoon niet meer aan kan dan dit. Verwacht ook dat doom3 en dat soort games de zelfde weg gaan volgen.

    Ik kijk uit naar de xbox 2.

    Hij is overigens al een paar weken uit aan de andere kant van de oceaan :)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  14. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel en ik vind het echt top, je hebt best veel wapens, 10 mitrailleurs, 6 snipers, 3 granaten en een pansherschrek(ofzo) en de actie en gameplay is net zo goed als op de pc met het inzoomen enz.
    De graphics zijn iets minder maar online is het super vet met capture the flag, searche and destroy, team deathmatch en deathmatch... met z`n 16en.

    Ik vind het dus wel je geld waard en bij dixons is hij immers in de aanbieding voor 52,99 dus..

    Ook zijn er tanks in SP en MP dus dat is ook wel leuk...en de graphics zijn helemaal niet UBER lelijk ze zijn beter als Return To Castle Wolfenstein en Medal of Honor en de actie is like RTCW online, VEEL TEAMWORK DUS :)

    Mijn Mening :)
     
  15. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met SluipSchutter13 eens... Call of Duty - Finest Hour is helemaal niet zo slecht... Misschien issie minder dan de PC versie, dat zou kunnen... Maar het matige wat hierboven genoemd wordt is wat mij betreft ietwat overdreven... Ik vermaak me prima met dit spel, maar goed: smaken verschillen inderdaad... :cool:
     
  16. vrijefietser

    vrijefietser Hakkuh-Bas

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb call of duty dan wel nooit op de pc gespeeld omdat me comp nie zo goed is, maar ik vind de single player tegenvallen. Hij is te kort en je bent er te snel doorheen. En aangezien ik geen xbox live heb baal ik daar dus wel van.
     
  17. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    neem je der een :+
     
  18. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    de game komt toch ook uit op de PS2 en NGC? Dat betekent dus eerder dat de devloper lui is geweest ipv. dat onze Xbox aan het einde van zijn Latijn is....
     
  19. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd

    http://www.consoleinfo.co.uk/gamecube.html Gamecube specs
    http://www.xboxhackz.com/Hackz-Specs.htm Xbox Specs
    http://www.freegame.com/Playstation_2/Playstation_2_Specs_Ps2specs.Com.htm Playstation 2 specs

    Aangezien de xbox dus een processor heeft van 733 mhz
    de GC 162 mhz
    de ps2 294.....denk ik dat de xbox inderdaad een hogere game had kunnen hebben
     
  20. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'em en hij roelt. Me pc kan toch maar de minimum graphics aan dus deze graphics zijn voor mij mooi. Ben net begonnen met Britten. Alleen vind ik de manier van saven slecht. Voor de rest top!
     

Deel Deze Pagina