Ik zie op dat doosje van call of duty staan *headset* word dit ondersteunt zoja, welke mogelijkheden heb je er dan mee Mzzls Xboxmansion Edit: achterop dat doosje staat headset in het groen dus het heeft te maken met de singleplayer
allebei, ik doe het niet hoor, maar je kan ze dan laten verplaatsen in de SP en in de MP is het gewoon comminucatie met je teammates, zonder de witte knop in te hoeven drukken
Leuk, maar toch... Het spel op de pc is masterlijk, zeker top3 qua beste spellen pc vind ik. Maar ja, toch blijft die first person op de consoles minder dan op de pc. Een muisbediening werkt gewoon veel sneller en beter dan een controller. Idee is zeker leuk, maar toch zal het spel minder zijn dan de pcversie, helaas, Met een vriendelijke lach, Petor
Im confused! Erg veel verschillende meningen. Nou weet ik niet wie ik serieus kan nemen, maar ik denk toch dat ik hem ga halen. Ik ben de meest recente argumenten langsgelopen en bij sommige begon ik gewoon te lachen: - De XBOX zit nog niet op zijn top! - Het feit dat je nu met een controller speelt ipv met een muis speelt betekend nog niet dat ze er dan meteen minder mannetjes/vijanden in gaan doen. Dat is ronduit belachelijk. Dus allemaal even nadenken voordat je dit soort dingen zegt, en als je eigenlijk niet weet waar je het over hebt, moet je ook niet antwoorden. Dat verpest het voor de mensen die serieuze meningen willen weten, en op basis van die meningen (en uiteraard reviews) 60 Euro uitgeven.
Dus allemaal even nadenken voordat je dit soort dingen zegt, en als je eigenlijk niet weet waar je het over hebt, moet je ook niet antwoorden. Dat verpest het voor de mensen die serieuze meningen willen weten, en op basis van die meningen (en uiteraard reviews) 60 Euro uitgeven.[/QUOTE] Uhm, volgens mij denk ik erg goed na als ik zeg dat eenmuis veel beter werkt bij een shooter dan een controller. Dat kun je toch niet ontkennen? Wat Call of Duty zo goed maakt op de pc, is de snelle aktie en reaktie. Ik ben bang dat dat bij een xbox niet kan. Niet omdat hij het grafisch niet aankan, niet vanwege het vermogen, maar simpelweg vanwege de controller. Met een controller heb je zeker een seconde langzamere reflex. Dus oordeel niet over de oordelen van mensen. Ik stip alleen maar een feitje aan. Met vriendelijke lach, Petor
Ik heb het spel zelf ook en vind het echt een mooi spel. De graphics vind ik helemaal niet tegenvallen en de hele Call of Duty aktie en explosies op de pc vind ik op de xbox niet minder. Dit is een geweldig spel en zeker je 60 Euro waard.
Heb jij HALO 2 gespeeld? Aan jou reacties te merken niet dus. HAL0 2 bevat veel snelle actie en daar heb je een goed reactievermogen voor nodig. Ik ben ook een PC Gamer en speel vooral shooters. Een muis is geweldig, maar als je een spel veel speelt (in mijn geval HALO op de XBOX) is het verschil echt niet groot, als het er uberhaupt al is. Ik merk het verschil niet eens. Ik ben daarom ook verbaasd als mensen bij voorbaat zeggen dat een shooter op een console k*t is, omdat een controller niet chill zou zijn ofzo. Dat is gewoon niet juist naar mijn mening, practice makes perfect. Speel een spel zoals HALO is meer dan 5 uur, en je weet waar ik het over heb. En ohja wat jij zei is geen feit, het is een mening. Ik heb mijn mening en jij hebt jou mening, dat respecteer ik ook. Wat ik er meer probeerde te zeggen was: "beginners verkloot dit draadje niet! En geef juiste (objectieve) informatie, daar hebben mensen wat aan!" Maarja terug naar het onderwerp. Call of Duty: Finest Hour, wat zijn jullie meningen?
Deze discussie kan heel lang duren. En ik ga veel mensen op de tenen trappen dat ik Halo en Halo2 allebij geen goede spellen vind. Maar dat is wel een mening. Maar hallo, je moet toch wel toegeven dat een controller een spel minder snel en ambitieus maakt dan een muis. Ik speel ook met plezier shooters op de xbox. En call of duty op de xbox zal best goed zijn. Alleen als je twee spellen hebt, op pc EN xbox, zal het als het een shooter is altijd lekkerder spelen op een pc. En aangezien dit spel er ook al is op de pc, zou ik niet voor de xboxversie kiezen. Ook al is tie anders.
Oké we hebben een meningsverschil. Laten we het hier bij houden. Het dreigt nu te veel off topic te gaan.
Die actie in halo 2 vond ik wel mee vallen ik vond het gewoon een expansion pack voor halo1 met wat uitbreidingen Maar nu weer Ontopic
Mensen . . . waar blijven jullie "reviews" . . ik twijfel nog steeds . . sommige game sites vinden het een normale game . . andere weer een goede . . maar wat vinden jullie nou?
Goed spel, zoals eerder gezegd is het saven wel een beetje jammer. Maar lijkt me niet echt een argument om deze game niet aan te schaffen. De besturing is ook gewoon goed hoor, kritiek van mensen die shooters per se op een PC willen vind ik een beetje zwak. Beste Xbox spelers van Halo1 waren beter dan de beste Halo1 PC spelers. Daarop wordt dan gezegd dat hij Halo1+2 geen goede spellen vindt. Dus, daar zou ik niet teveel waarde aan hechten, gewoon kopen die game.
Hehe, zo'n antwoord had ik eigenlijk wel verwacht. Activision verkloot zoiets dus niet. Goede zaak! Meer meningen?
ik heb nog nooit CoD gespeeld op pc, 1 keer miss bij vriend en ik vond het een zeer leuk spel, heb al moh: frontline en RTCW gehad (op xbox) en dat waren toch geslaagde shooters op xbox (en der zijn er nog een hele hoop), dus nu zou ik CoD kopen, maar de meningen hier zijn erg verdeeld, maar is het de moeite waard als je het spel voor de eerste keer speelt op xbox? en is de single player even groot zoals op pc?
Voor zover IK er altijd ben, wel jah ! Alleen dat praten met je teammaten? Dat werkt nie 100% volgens mij hoor, want je hoort ze alleen als ze een aantal meter van je af staan. Dus nie zoals bij Halo2, ff witte knopje en je kan met ze praten al zitten ze aan de andere kant van het level! Dit vindt ik wel minder. Want als ik dan weg wil, en ik wil nog ff vriend gedag zeggen moet ik hem eerst helemaal zoeken, en dan PAS kan je praten. Of is hier ook een knopje voor of oplossing?!
Mystery, als je bij optimatch zoekt, hoeveel servers krijg je dan ongeveer te zien? En, is er veel lag?