Het zal ongetwijfeld Xbox Next zijn waarop ze dat onthullen, ben er wel benieuwd naar moet ik zeggen.
Gevaarlijke Teaser! Ik kan echt niet wachten. Ieder jaar gewoon COD zoals gewoonlijk omdat er geen betere shooter is dan COD.
Er waren geruchten dat ze gingen switchen juist. EA naar MS en Activision naar Sony. En toen kwam Destiny opeens op het PS4 event en toen leek het dus wel waar te zijn. Maar ja nu dus dit.
Eigenlijk moet dit ons echt niet verbazen, kijk naar hoevaak CoD aanwezig was bij de MS E3 shows de afgelopen jaren.
Contract met Activision liep toch naar MW3 af en was voor BO2 weer vernieuwd. Kans is dus groot dat dit voor meerdere jaren was
Het zal ongetwijfeld timed DLC maps DLC zijn weer, want de game is eigenlijk gewoon min of meer bevestigd voor alle consoles. Maar no way dat een nieuwe CoD sowieso niet op PS3/PS4 zou komen.
Na de teleurstelling van BO2 wacht ik eerst wel af wat er na launch gezegd word. COD is voor mij geen preorder meer. Als ze weer met lag compensation rotzooi komen dan hoef ik dit niet meer.
Helaas is er nog niets bevestigd over een nieuwe engine. Het zijn puur de berichten van een retailer, toch? Dus het kan dat ze met een zwaar geoptimaliseerde engine komen die ze al jaren gebruiken, maar dat zou gestoord zijn.
New gameplay experiences, new ideas that we can't wait to share.Tja...het klinkt tof, nieuwe ideeën, maar zeggen ze dit niet elk jaar?
Dat hoop ik ook zo man. De 360 begon geweldig met CoD 2 en CoD 4 was echt subliem. Ik wil die enthousiasme voor een CoD weer krijgen, we gaan het zien!