Ik lees in de comments dat dit FAKE is? Zou wel schandalig zijn als dit de echte 'ending' is van Ghosts.
Fake. Heb 'm uit en dat is niet het einde. Wat het wél is; Spoiler Dat is in de eerste missie geloof ik, nadat je moet rennen als de stad wordt aangevallen. Maar ik ben niet helemaal zeker.
Ze hebben het ook niet over het einde van Ghosts maar het einde van MW2, dat er gewoon een scène van MW2 bijna letterlijk is gekopieerd
Het doel van die Squads ontgaat mij ook een beetje. Je moet dus nu 4-6 aparte characters levellen om te gebruiken in Squads? My bad! Post verkeerd begrepen
Ik vind de game grafisch eigenlijk best wel heel erg tegenvallen. Speelt wel lekker en multiplayer bevalt ook goed.
Haha ik wil er best wel wat voor doen, maar voorheen was je binnen 10 minuten level 15 en had je een aantal unlocks. Nu ben ik na een paar uur eindelijk level 6
Hergebruik van animaties en assets is heel gewoon, alleen daarentegen wordt er waarschijnlijk wat meer moeite in zo'n game gestoken om andere delen grotendeels aan te passen Haal de game waarschijnlijk wel...het s CoD en ik vin BF helaas niet tof en kan niet op PC gamen(laptop)