Nja goed, ik probeer de COD's online wel altijd ''uit te spelen'', dus het is een soort traditie voor mij.
Ok... Dan hoef ik geen verlof te pakken, de kans dat die er eerder aan beginnen is waarschijnlijk toch uitgesloten?
Ik vind het wel een toffe CoD eigenlijk. Heb nu een stuk of 20 games gespeeld in de MP. Het is weer veel meer infanterie vs infanterie ipv. al die idiote killstreaks in de lucht en grond. Sowieso een stuk minder streaks dan de vorige CoDs. Ook zitten er echt heerlijke wapens in en vind ik de grootte van de maps wel meevallen, ze zijn gewoon gemaakt voor de next-gen. Over 2,5 week upgrade ik hem toch voor 9,99 .
Ja ik dacht dus ook dat dit dan automatisch zou unlocken. Maar niet het geval dus. Of moet je er een bepaalde rank voor zijn?
Ik heb 2 disc gekregen van ghosts. Ik heb alleen de bovenste disc nog gebruikt. Op de andere sic staat installatie disc. Wat voor installatie is dit? Sent from my iPhone using Tapatalk
Klopt het dat de maps wat groot aanvoelen? Ik hoorde dat op de next-gen 9vs9 gespeeld gaat worden en daarom de maps zo groot zijn voor de current gen (6vs6)?
Je moet op een aantal maps af en toe zoeken naar tegenstanders ja. Maar bij een groot gedeelte moet ik er niet aan denken als er meer man zijn...als je ziet hoe vaak ze nu al naast je spawnen...