1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

1. Mister Gouken

Mister Gouken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het de naam Call of Duty nog mag dragen.... =(

2. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    CTF zat ook niet in deel 2 en 4 hoor. Dat zijn toch wel veruit de beste CoD delen. SND is toch niks aan in een public, en als custom match zit die er wel gewoon in.

3. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel mensen speelde SnD online, maar SnR lijkt een goede oplossing. Ik speelde alleen maar HQ met vaste groep, dat zit er niet meer in. Ze zoeken nu een vervangende mode, maar niks lijkt HQ te evenaren. Sinds CoD 4 mijn mode :mad:.

4. Mister Gouken

Mister Gouken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij verschillen van mening, persoonlijk vind ik dat cod 2 er niet meer toe doet.

Black Ops 1
    Cod 4

Lange tijd niets..

De rest

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Er niet meer toe doet? :mad:

Die game zette de toon voor de hele franchise koekoek. 8)

6. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die met mij wilt levellen? Xbox naam: Ave MeaSTRo

Heb een headset dus kunnen ook party. Gamemode maakt me niks uit.

Sent from my iPhone using Tapatalk

7. Shockwave NL80

Shockwave NL80 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er niet meer toe doet? De meeste doorgewinterde cod spelers weten hoe veel plezier er aan dit spel beleefd is en nog steeds valt te beleven!

8. FENIKS

FENIKS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel de game nu 3 dagen en ik ben eerlijk gezegd teleurgesteld. De maps zijn te groot, er zijn teveel hoekjes, gangetjes, winkeltjes etc. waar iemand vandaan kan komen. 8/10 keer als ik doodga word ik in de rug geschoten, terwijl ik 1 seconde daarvoor nog alle 'corners' had gecheckt. BLOEDIRRITANT. En omdat de maps zo groot zijn, en je dus vanuit elke hoek neergeschoten kan worden zijn er veel mensen die in hoekjes of achter barretjes zitten/staan. I don't blame them... ik maak mijzelf er soms ook schuldig aan als de game niet goed verloopt.

Ik geef het nog een weekje de kans, en als mijn kd dan niet boven de 3.0 is (nu 2.80, in MW3 4,50) stap ik over op BF4, waar ik me stiekem toch heel erg mee heb vermaakt (met de beta).

Zijn er mensen die de game nog actief spelen? Add mij: FENIKX, kunnen we samen knallen, misschien als je met 'bekenden' ipv onbekende noobs in je party zit, dat het dan beter gaat...

9. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feniks, ik had je blijkbaar al op xbox xd. Heb je geinviten. Ik heb geen double xp? Had je er een code voor in moeten voeren?

10. FENIKS

FENIKS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ave Maestro?

Ik heb sinds een dag een nieuw modem, wat blijkt de UPnP instellingen zijn fout ofzo, dus ik sta continu op ''strict''. Ben nu met KPN aan de telefoon om een ander modem te eisen. Tot die tijd kan ik niks joinen...

11. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :mad:. Ja Ave MeaSTRo. Had je blijkbaar al tussen me vrienden staan. Had je denk ik een keer tegen gekomen op MW3.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Double XP is online.

13. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Dan moet je cranked spelen, dan kun je niet campen :). Vind ik echt een toffe game mode, ook nog eens de beste voor XP.

14. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tering bol.com blijkt het dat ik de map free fal geen eens heb gekregen. Niets nutten daar.

15. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Klacht indienen.

16. FENIKS

FENIKS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt! Ik krijg dinsdag een nieuw modem, tot die tijd staat het op strict dus zal ik niet kunnen joinen =(

17. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ghosts Dedicated Servers are “rolling out over time”

November 8, 2013 at 6:35 pm
    Lots of fans have been wondering what happened to the dedicated servers that were promised to all platforms as fans immediately started noticing host migrations during games.

No official announcement has been made as to the current status of dedicated servers on current-gen, however, Infinity Ward Senior Community manager said the last she heard, they were “rolling them out over time.”

We’ll let you know if we hear any more as far as time frame or any official announcements. Stay tuned.

Ground War didn’t make it to current gen due to limited resource space available

November 8, 2013 at 3:23 pm

Mark Rubin has also explained as to why current gen platforms do not support 18 player matches. He explained that due to the resources taken up by the new engine, current gen wouldn’t work well with 18 players.

Mark Rubin: Honestly, we played with it for a while, and just felt, performance wise, it wasn’t a good experience on current-gen. We had done enough new stuff to the engine, added a lot of new features, that the current-gen systems became bogged down under 18 players.

Yeah, it sucks. I know a lot of people play Ground War. But it’s funny how many who play Ground War always complain Ground War has issues. I’m like, well, it’s because you’re 18 players on a tiny little map. Of course you’re going to have spawning issues.

That being said, people still enjoy it. And we totally wanted to do Ground War on current-gen. It wasn’t an easy decision to cut it. But we wanted to make the game good. Character customisation, for instance, takes up a massive amount of resources. So having 18 people on the map with unique characters is a challenge compared to having 12 people on the map with unique characters.

Laatst bewerkt: 8 nov 2013
  18. FENIKS

FENIKS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Welke nieuwe engine?! :F:

Kwakzalvers...

19. ZeroDarkFive

ZeroDarkFive Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja okey van 1 kant snap ik het wel van IW, er zijn gamers bij die al jaren roepen dat ze iets anders wilden.

maar naar mij smaak hadden ze dat rustig aan moeten veranderen.

ik plantte bijv. de bom op nuketown in elk potje wel tussen de 6 a 8 keer.

maar nu is demolition pleite, en op de nieuwe maps wordt je idd veel in je rug geschoten, er zitten ook weer veel van die stiekeme kampers bij.

en dat customisation veel resources nodig heeft geloof ik meteen,maar dat de rest van het spel daar onder moet lijden is erg deprimerend.

nu maap hopen dat er wat leuke gamemodes trg komen en bij de DLC er wat kleinere mappen bij komen.

ik heb elke cod versie met plezier gespeeld,
    misschien had ik weer een goude ouwe cod verwacht met een map als shipment erin.

1 voordeel, we hebben tot en met maandag double Xp
    want die ranks gaan nou ook niet bepaald hard omhoog

20. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die samen wilt gamen? Voeg me maar toe

Deel Deze Pagina