Die spawns... Ik heb veel shooters gespeeld en velen ervan waren op dit onderdeel belabberd maar damn... Ghosts spant toch wel de kroon hierin... Zulke grote maps en toch spawn je continu in het vizier van een vijand, vaak letterlijk een meter naast of onder hem...
Dat is mooi kut. Heb het ooit ervaren in een BF game, maar als ik dit zo lees. Heb je eindelijk grotere maps, wat mijn wens ook was, krijg je dit gefuck weer. Hoezo niet leren van je concurrent IW en Activision???
Infinity Ward Thank you for all the feedback we've received for Call of Duty: Ghosts since launch! We hear you loud and clear. We're prepping fixes, & adding Search and Destroy to public matches on Friday, November 15th. (Pacific time) gelukkig
Weet iemand hoe ik de Scale camor op me ak 12 krijg? Snap de challenge niet. Sent from my iPhone using Tapatalk
Denk dat het ook de bedoeling is. Anders krijg je bv in Domination constant vlagje wisselen en kom je amper iemand tegen. Ik snapmwat je bedoeld, loop je een huisje in zit er constant wel iemand...ik vind grote maps echt vet, maar de spawn verneuken het wel heel erg...of maak kleine maps of zorg dat je bv 9 vs 9 kunt spelen. Op deze manier heb je geen reet aan grote maps
Kan niet wachten op normale servers, zonder lag comp & andere ongein, word er moe van! speel van narigheid maar Squads!
Voegt voor mij toe wat zombies nog miste. Het is eindig, tegenstanders worden niet steeds sterker en het heeft meer class diepgang. Imo stukken beter dan zombies en vergt ook meer teamwork.
Jammer, dit is ook in mijn geval. Ik heb wel 2 andere codes gekregen, maar heb geen idee waar het voor was, jij een idee?