Ja, daarmee kan je je karakter veranderen. Extra items zeg maar. Ik had een helm en een zoon pak. Sent from my iPhone using Tapatalk
Het hele tactische gebeuren en de spawns kennen is in CoD is simpel gezegd weggegooid, je word nu zelfs gestimuleerd om te gaan campen. In BO2/MW3/MW2 kon je als je het heel tactisch met een full party speelt de spawns onder controle zetten, dat ze dan maar op 1 plaats spawnen. Bij Ghosts is het dat als je A en B hebt op domination en de enemy C heeft, zij gewoon spawnen op C terwijl er geen 1 teammate dichtbij C is. Dus als je nu gewoon voor de kem strike wilt moet je letterlijk op 1 plaats blijven en telkens in je rug kijken, aanvallen heeft geen zin, want dan spawnt er weer iemand achter je
Het is zeker leuk als je een meter loopt en al gelijk gekild worden worden uit je spawn. En in de vroige cods zat iedereen te campen en maar te schieten op de spawn totdat ze een keer een moab handen Sent from my iPhone using Tapatalk
Vond hem de eerste dag echt goed. Vooral door de grote maps. Maar nu ben ik met je eens. Alleen BO2 vond ik slechter. Ik denk ook niet dat ze de spawns zullen patchen. Denk dat het zo juist de bedoeling was... Extinction vind ik dan wel weer geniaal. Enige wat ik nog speel in deze game.
Maar hopen dat Ghosts gewoon prima werkt op de Xbox One. BF4 werkt ook niet lekker op de Xbox 360. @Jvzm13: CoD 4 is onaantastbaar.
Dat campen op spawns is gewoon campen, maar als je weet waar de spawns zitten en wanneer het gebeurt kun je zo een moab halen, dat is gewoon kennis over de game bezitten. En als je te lang op 1 plaats blijft kun je er zeker op rekenen dat je niet lang zult leven, mensen beginnen door te krijgen waar je op gericht staat en bedenken daarop weer iets. Ligt het aan mij of is de SC-2010 gebuffed na de update van vandaag? Hij schiet wat sneller en heeft een lichte damage erbij gekregen volgens mij
Spawns lijken zo gemaakt dat je zo dicht mogelijk bij een tegenstander spawnt. Het is echt te zot voor worden af en toe. Zie hier een stukje van een paar minuten geleden. http://www.twitch.tv/gametage/c/3222581 Hier ga je toch spontaan van huilen....
Las ergens dat het idd zo bedoeld is. Anders zou er te weinig actie zijn.... Snap dan ook niet waarom je grote maps maakt. Verneukt de hele game imo op deze manier.