1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb meer het idee dat de meer professionelere spelers vaak S&D spelen (S&R) in Ghosts. En dat soort spelers hebben vaak een betere verbinding.

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Is S&D ook niet eens stuk minder chaotisch dan de andere game modes, minder spelers op een map(12?), geen constant kilstreaks, constant mensen die spawnen, wapens die neervallen, meer explosieven etc naast dat deze spelers vaak meer over hebben voor een goede verbinding. Er moet minder informatie over de verbinding worden geschoven ten opzichte van andere game modes?

3. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Het probleem is vaak dat jouw internet word gedownscaled zodat het eerlijk is tegenover de 'flikker' die niet beter heeft dan WallMart verbinding.
    S&D is meer tactisch aangelegd dan alle andere gamemodes, minder spelers, weinig rushen etc.
    Mensen die rusten op de steun van LagComp (die dus ook nauwelijks CoD kunnen) zijn hier dus erg slecht in en spelen ze het gelukkig niet :9

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Een vraag voor de diehard cod fans...

Hoe is deze multiplayer?

Jaren cod online gespeeld, maar de laatste titel die ik intensief online heb gespeeld is Black Ops en Modern Warfare 3.

Black ops 2 was ik een beetje shooter moe. Is het nog steeds hetzelfde? Is er iets wat totaal anders is dan alle voorgaande titels? Of is er veel ergenis?

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moeilijk te zeggen. Zou eerst afwachten tot de dedicated servers er zijn en de spawns gepachted worden (als dat uberhaupt gaat gebeuren).

Nu is het een zeer matige game online...

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik vind persoonlijk de nieuwe game modes erg leuk om te spelen, maar het blijft jammer dat HQ eruit is. Grafisch ziet het er weer niet uit, maar dat is al 4 jaar zo :+.
    Voor mijn gevoel zit er een stuk minder lag compensation in dan de vorige delen en de hit detection is erg goed. Je bent nu ook een stuk sneller dood. En geen overdreven killstreaks meer, een chopper komt echt nauwelijks voor. Waardoor het weer meer zoals CoD 4 speelt. Ik vind de slide en de contexual lean ook goede toevoegingen, die je ook daadwerkelijk gebruikt.
    De meeste maps zijn wel te groot voor current gen, maar je krijgt een PS4/Xbox One upgrade voor 9,99 erbij :). Voor de rest vind ik het level design en de layouts wel prima van de maps.

7. Egozu

Egozu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 9.99 upgrade kan je alleen op de PS4 gebruiken, Xbox One pas al de release in Nederland een feit is geweest.

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Oke, ook niet als je hem importeert? Ik heb hem in ieder geval voor de PS3 en ga een PS4 halen, dus dat maakt niet uit :+.

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hmm, klinkt niet erg hoopvol.

Wel top dat de overdreven killstreaks eruit zijn.... Geen choppers, ac130, wel een moab?

En zijn de domination maps een beetje leuk of te crowded en fantasieloos?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Chemical Strike. Kan ook uit care package komen. Echter kun je alleen care package krijgen door een field order te completen. Deze droppen random uit spelers die gekilled worden. Als je ze op pakt krijg je een random opdracht. Iets in de trant van 'get 2 kills when prone' of 'get a melee kill'.

Qua killstreaks is het idd wel beter. Je hoeft nu niet meer focus op de lucht te hebben dan op het slagveld :)

Domination maps zijn te groot, daardoor worden de spawns zo uit gevoerd dat je altijd dicht bij elkaar spawnt. Maps zijn zo ontwikkeld dat de actie vooral rondom vlag B plaats vindt.

Laatst bewerkt: 17 nov 2013
  11. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Amen. _O_

12. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Zit er bij de xbox360 versie ook een code dat je hem kunt downloaden op de xbox one? Zoals bij de ps3 het geval is..

13. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  14. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een X360 maar ik ga een PS4 kopen, kan ik em dan ook voor 10€ krijgen?

Ben ik wel benieuwd naar

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nope.

Zijn er hier al mensen die een potje S&R/S&D hebben gedaan zonder dat iemand quit? Ik vind het best een toffe mode maar zodra je 1 ronde verliest ben je al je complete team kwijt en als je 2-0 voor staat dan speel je nog maar tegen 2 man...

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan niet helaas. Heb hem daarom ook op de PS3 gekocht en niet voor de X360.

17. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is k*t !

Naja dan maar me X360 en games verkopen en dan wat geld erbij voor de PS4

18. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Wat zijn die maps kut zeg, super onoverzichtelijk. De maps van BO2 zijn gewoon een verademing ten opzichte van Ghosts

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerlijk gezegd vond ik de maps het enige hoogtepunt aan de game...

Ben ook meer van Battlefield dus misschien daarom :)

20. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Wat doet Armor pierced eigenlijk precies?

Deel Deze Pagina