1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    X1 moet lukken, PS4 alleen via MP denk ik maar wel voor de hoofdprijs.

    Dedicated server is 1 grote leugen. Als jij een goede verbinding hebt zul je er nooit op komen...weet zo het exacte verhaal niet maar het is niet zo dat alle servers dedicated zijn en dat er bepaalde voorwaardes aan zitten om er op te komen.
     
  2. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    RARE SHIT WEER VAN COD, thanks anyways.

    Zal zo kijken of ik ergens de X1 vandaan kan halen
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd. Dedicated servers waren de enige reden waarom ik de game nog zou willen spelen.

    Probeer de officiële MS stores in bijv Frankrijk, Duitsland of Spanje eerste. Daar hadden ze de afgelopen dagen nog op voorraad.
     
  4. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man zal zo is kijken, ja en daarom heb ik GHOSTS nog even gehouden en niet verkocht, maar nu ga ik em zeker weg doen en overstappen op BF4.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, want de servers van BF4 zijn helemaal geweldig. 8)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zijn tenminste dedicated. Voor deze game wordt er over gelogen. En dat is niet het enige. IW kan het lag probleem gewoon niet verwerken. Ze falen gewoon en liegen erover.

    Of ze flikkeren lag compensation eruit of ze hebben voor alles dedicated servers. Het is het 1 of het ander en anders is de game niet meer speelbaar.
     
  7. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdient dat goed werken voor EA?
    Het enigste wat jij komt doen in dit topic is COD afzeiken. Ik ga toch ook niet elke dag zielig in een gran turismo topic lopen schreeuwen dat forza beter is. BF4 kan je online niet eens spelen zo slecht zijn de servers. En er is niks mis met de verbinding van ghosts, ja je zal vast wel weer een super verbinding hebben en daarom heb je lag compensation. Maar omdat jij er last van hebt betekent niet dat het voor iedereen zo is. Dus ga lekker ergens anders jou mening als de waarheid verkondigen
     
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Still, belofte is belofte.
    Dit is trouwens de 1ste CoD(vanaf CoD4 dan) die ik nu al zat ben. Ik speel zelfs liever MW3 of BO2 dan Ghosts. Deze game is gewoon een grote fout ingegaan met de maps & spawns.

    Hopelijk speelt hij wel beter op de X1, kan goed eraan liggen dat Ghosts gedownscaled is naar de current-gen en daarom zo slecht speelt
     
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Dat is echt puur persoonlijk. Ik was juist afgehaakt bij BO en MW3 en heb nu eindelijk weer zin om CoD multiplayer te spelen... MW2 was mn favoriet maar deze is minimaal een goeie 2e (MW1 hebk niet echt gespeeld).
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Wat een bullshit, altijd leuk die fanboys :lol:
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En hoeveel krijg jij van IW om hier bullshit te verkondigen?

    Ik krijg mij geld btw van DICE...en het mooie is; ik hoef alleen de waarheid te vertellen \o/
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Deels gelijk, maar heb beide games gespeeld online en die servers van Ghosts vind ik toch een stukje stabieler. Ik ben overigens nog steeds meer een Battlefield man, fan vanaf Modern Combat, maar BF 4 is imo wel de minste uit de serie. Nog steeds erg buggy en glitchy, offline en online. Het wil overigens niet zeggen dat ik de game veroordeel, alleen een aanmerking op wat het nu is. Ghosts heeft ook zijn minder kanten, maar overall wint Ghosts deze slag wel, terwijl vorig jaar het overduidelijk Battlefield 3 was. Just a matter op opinion.

    Fanboys zijn nep fans, het Hooligan tuig van de gaming industrie, iets waarvoor ik als mod op een andere website al meerdere keren iemand geband heb in het verleden.

    Jij krijgt je geld van DICE, prima, het is nog steeds een goede studio.
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Niet overdrijven hè.
    Game ziet er niet uit op beide resoluties.


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ghosts moedigt ook campen aan. Met minder health en amplify dat dead silence countert loont het gewoon om te campen en wordt het rondrennen moeilijker gemaakt. De game maakt het zichzelf zo moeilijk door er nog meer perks in te flikkeren. Als iets de game ongebalanceerd maakt zijn het de perks wel.

    CoD 2 en 3 waren eigenlijk veel leuker om te spelen. MW1 vond ik door de setting nog het leukste maar daar begn het echt met perks en killstreaks. Iedere volgende titel moest het nog gekker maken waardoor er geen balans weer was (MW2?).

    Daarnaast worden de verbindingsproblemen met de titel groter. Grootste fout is de lag compensation. Iets wat aangeeft dat de engine / dev totaal geen raad weet hoe het op te lossen. Dan maar de mensen die het meeste voor hun verbinding betalen maar de dupe maken....NEE!!

    Al met al vind ik de gameplay leuk en was ik blij met grote maps, maar als de de spawns dan zo erg verneuken en dan ook nog eens meer verbindings problemen hebben icm met minder health is het voor mij niet meer speelbaar (150Mbit, of moet ik zorgen dat mijn NAT op strict komt te staan...?). Dan komen ze met iets moois dat zo genaamd Decicated Servers heet. De enige reden dat ik de game gekocht heb en dan blijkt het achteraf een leugen te zijn en dus heel anders dan in eerste instantie uitgelegd...

    BF4 is nog niet helemaal klaar, dat was duidelijk, maar de verbindingsproblemen en lag is stukken minder dan in Ghosts. In ieder geval heb ik er stukken minder last van. Sterker nog, hier loont het een goede verbinding te hebben! Na de patches zijn de kleine probleempjes verholpen en heb je een goed lopende, gebalanceerde shooter.
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ghosts is de eerste cod die ik na twee weken al zat ben (komt met name door next gen bf4) terwijl dit spel toch wel een van de betere uit de serie is. Meer gun on gun gameplay ipv killstreaks en dat merk je echt. Standaard altijd een stinger in mijn loadouts maar nu hoeft dat niet meer. Ook beter dat ze het pick 10 van treyarch hebben ovrr genomen. Het is wel een leuk systeem maar met een combinatie van een paar perks maakt het een beetje overpowerd.

    Weet niet meer precies hoe die perks heten maar daarmee garandeer ik je gewoon dat je beter gaat spelen. KD schoot omhoog van 2.00 naar 2.50

    Zelf nooit last gehad van lag compensation terwijl ik een redelijk goeie internet verbinding heb. Ben vaak host maar merk zelf niets van lag oid

    Misschien dat ik later dit spel weer ga spelen maar met bf4 heb ik wel genoeg aan een shooter
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2013
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zodra ik host was kon ik helemaal niks meer raken. Met grenades alleen nog maar hitindicators terwijl ze wel eens op de granaat lagen...
    Probleem had ik overigens al in MW3. BO2 nooit gespeeld.

    Wat voor een verbinding heb jij dan? Ik zit hier met een 150MBit lijn.

    Dat van het run en gun heb je gelijk in. Killstreaks zijn niet meer gericht op luchtaanvallen. Ik had ook altijd standaard een Stinger in mijn loadout en hier was dat niet meer nodig. Helaas verneuken een aantal perks de gameplay.
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    GForce heeft gelijk. Ik was ook van het rushen, maar nu een assault wapen met silencer en dan Amplify met een goede headset op en je hoort ze vanaf 30 meter al aankomen. Heb ook vaak scores van 15-1 doordat iedereen campt maar door mijn headset wordt ik nooit meer verrast.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]

    Ping is ook heel laag. Klasse A dacht ik. Niet slecht toch?
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Precies wat Lijpe Mocro zegt, ik heb het ook al gezien met COD na een week spelen. Battlefield blijft uit de kast, COD gaat in de kast en komt er waarschijnlijk nooit meer uit :)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb de mijne afgegeven aan een vriend die het wat minder breed heeft en een CoD fanboy is. Echter vond hij de game ook niet zo veel en wilde hem weer terug geven...
     

Deel Deze Pagina