1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    De nieuwe cod kan je toch elk jaar wel voordelig proberen. vind je het niks dan verkoop je hem wel weer voor 35E.

    voor die 10 tot 15E die ik dan verlies maak, vind ik het het proberen wel waard.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.711
    Ik moet overigens wel zeggen dat ik BLOPS II als SP niet eens uitgespeeld heb en de MP en Zombie Mode maar heel kort. Vooral NukeTown is kut, maar eigenlijks alle maps aangezien ze veel en veel te klein zijn. Gears of War I is de game die het concept van goede en kleine maps tenminste snapt.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Of het voor CoD Ghost is of niet. Details op de wapens zijn heel ziek

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen er een paar weken geleden naar deze naam werd verwezen had ik in de eerste instantie niet door dat ze linkten naar het personage Ghost. Zelf vond ik 'Soap' een mooier personage.

    De hele game trok me totaal niet meer, lag na een week al in de kast en met echt tegenzin haast de SP uitgespeeld, die je ook op drie verschillende versies kon uitspelen? Einde COD voor mij, terwijl ik de hele MW en Blops zo goed vond.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2013
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.711
    Ik vond persoonlijk Modern Warfare I de laatste goede COD. Ook alleen de SP, maar die speelde je dan ook tig keren over voor alle achievements en vette missies.

    De MP's hebben ze na COD 3 gewoon verneukt en ook de MP van COD 3 was niet perfect.

    Mensen die de hele serie gespeeld hebben, zoals ik, en COD 2 ook kennen, die weten dat Carentan altijd de meest legendarische MP map ooit in een COD game zal blijven.
     
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    En toeyane ofzo _O_
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.711
    Zowat alle maps ja. Qua SP is D-Day het vetst, samen met die missie op die heuvel. :eek:_O_

    Het kutst is Rusland op Veteran. 8)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe tof zou het zijn als het 21 mei evenement begint met de eerste beelden van de next-gen Call of Duty op de Xbox 3/720/durango bla bla hardware en dan om werkelijk schitterende graphics te zien, waar je mond echt van openvalt? En dan tegelijkertijd realistische animaties te zien, beetje veranderingen in de gameplay en ga zo maar door. Zo krijg je mensen wel hyped, zo krijg je mij sowieso wel hyped.
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee? Die overhypte arcade shooter, no-way, laat ze maar lekker met een Halo, Forza of BF4 komen teasen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben het met je eens dat het overhyped is, maar mijn hoop is dat ze nu echt met veranderingen en verbeteringen komen. Je kan niet met een next-gen game komen waarvan de animaties net zo belabberd zijn als BO2 en alle voorgangers, of de physics bijvoorbeeld. We gaan het zien man.

    Maar inderdaad...BF4 draaiende op Xbox hardware zou ik erg vet vinden ook. Halo mag wel even wachten als je het mij vraagt. Halo 4 zit nog zo in het geheugen gegrift...is te snel.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Cod is elk jaar :p
     
  12. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ook geen Halo fanaat maar even afgaand op de graphics was MW3 toch een van de weinige die op 1080p draaide plus ik vond het er erg goed uitzien. Mede omdat het zo een simpel spelletje betreft trekt het vele, al wordt het maar een semi-real shooter *)
    Zelf denk ik overigens dat het in wezen gewoon een soort MW4 wordt met een vast personage.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    1080p? Weet je het zeker?
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.910
    Leuk Bevonden:
    3.286
    De jongens van CFX Squad, ondere andere bekend van de live action-trailer voor Sniper: Ghost Warrior 2, zijn ook grote fans van de Call of Duty-reeks. Ze hadden de officiele teaser van Call of Duty: Ghosts gezien en wilde daar als filmmakers op voort borduren.

    Vorige week zijn ze met zijn vieren druk aan het flimen en monteren geslagen, met onderstaande film als resultaat.

    [yt]YfE4pLiR8tY[/yt]
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.910
    Leuk Bevonden:
    3.286
    [yt]814fifvYiic[/yt]
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Een aantal Australische celebrities (Hardcore CoD fans) hebben de trailer al mogen bekijken die later vandaag te zien is in de Xbox reveal. Reacties zijn iig hoopvol :p

    [yt]vHu5DoZGL4k&feature=player_embedded#![/yt]
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Joh, ze zien ineens wat een game met textures is
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze bekijken het op een Apple. :lol:
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    beetje jammer van die sigaret, verder prima trailertje
     

Deel Deze Pagina