zijn daar al lagvrije converters voor dan? Die ook niet met je deadzone kutten? voor de ps3 nml niet beste alternatieef schijnt nu een MW3 PS3 controller te zijn , ik had de zoektocht daarvoor al opgegeven na 3 pogingen maar die MW3 controller scheen wel aardig te zijn net geen 360 controller maar wel comfortabeler dan de DS3
Btw is las laatste ergens dat Black Ops helemaal niet op 720p draait? Maar op iets van 556p is dat waar? Dan gaat dit de eerste HD versie van COD worden.
Ja dat klopt, maar dat geld voor heel erg veel 360 games echt native 720p is zeldzaam, Halo 4 doet dat bijvoorbeeld wel (maar reach dus ook niet)
maar die game was z´n tijd ook ver vooruit! de eerste volledige 3D game was dat toch? voor die tijd echt fantastisch!
Na Cod 4 en MW2 dacht ik misschien weer een Cod game te gaan proberen ,maar die trailer viel behoorlijk tegen. En dan nog die trieste vergelijking van de Xbox 360 en Xbox One beelden waarbij ze riepen dat de beelden van de Xbox 360 het maximale was wat er uit een Xbox te halen viel..... Triest hoor dat er weer geen compleet nieuwe engine gebruikt gaat worden. Die BF4 trailers is op alle fronten beter.
Die BF trailers zijn afkomstig van een dikke pc. Logisch natuurlijk dat het er beter uit ziet. Maar ik geloof ze wel als ze zeggen dat er niet meer power uit deze generatie consoles valt te halen. Het kost gewoon veel kracht om de game constant op 60 fps te laten lopen. Laatst werd door Sony nog gezegd dat ze ontwikkelaars 'pushen' om games voor de PS4 op 1080p en 60 fps te ontwikkelen en dat ze maar moeten compenseren met graphics e.d. Ben het wel met je eens dat ze geen compleet nieuwe engine hebben ontwikkeld voor next gen. Misschien over een paar jaar. Dit werd gezegd door IW Lead animator: Laatste nieuwtjes: Zach Volker says Ghosts has “best story” IW has ever made nfinity Ward’s Lead Animator sat down with The Guardian and discussed a little bit about how Ghosts is “the best story that Infinity Ward has ever put out.” For those that don’t know, Zach Volker has been with Infinity Ward since CoD 2. As Mark Rubin also said, they had the opportunity to develop MW4, but didn’t want to do that series again. Volker also said that Activision gave them a lot of freedom in development process: Next-gen will be lead platform for Ghosts; Current-gen will be second Activision’s Vice president of production Daniel Suarez, recently spoke to Digital Spy and confirmed that the lead platform for Call of Duty Ghosts will be next-gen consoles. Unfortunely he didnt confirm which next-gen console that is, we can only speculate it’s Xbox One considering the marketing deal in place. When it comes to “lead platform”, it usually means its the platform that you design the game on, and then you re-engineer that game to work on the other platforms when progress is further along. In this case, it looks like Infinity Ward is set to push the limits on Next-gen hardware and then fit what they can on current-gen. Daniel Suarez went on to say that the current-gen version will also look better than any previous Call of Duty to date.
De engine hoeft niet zozeer verouderd te zijn. Halo: ce is op dezelfde engine gebouwd als halo 4, en laatstgenoemde ziet er toch wel leuk uit dacht ik zo. Het hele 60 fps zorgt ervoor dat de games er een stuk minder uitzien. Ik hoop echter wel dat ze er meer uit kunnen halen dan wat ze lieten zien met op de reveal, want in mijn ogen leek dat ghosts op sommige punten gewoon een current gen game.
Call of Duty: Ghosts streamed live show airs Sunday before E3 http://www.polygon.com/2013/6/4/4394894/call-of-duty-ghosts-live-show-e3
dat blijft absoluut de quote van dit jaar fucking 2013 en fish will move out of the way when you get close to them!