1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    CoD IW gaat alsnog als een malle verkopen. De doelgroep van CoD is kiddo's van 15/16 en die krijgen een enorme harde plasser van die ruimtespaceshit.

CoD voor de langdurige hardcore gamer is gewoon verleden tijd. Ze proberen die groep nog een beetje aan te spreken met een nostalgische MW remake maar that's it. Die kiddo's van 15 boeit dat niks.

Activision ligt dit najaar alsnog op een flinke zak geld hoor jongens, no worries.

Alexknl vindt dit leuk.
  2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Een keer houdt het op!

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat dan weer wel ja.
    Precies dit. Had het niet beter kunnen verwoorden.

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ja, want microtransacties zijn alleen kleurige pakjes. Wat een bullshit

5. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Microtransacties... BURN!!!1!

6. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Micro transacties in een game serie stoppen die een bedrijf zoveel heeft opgebracht is een middelvinger naar je spelers.

verstuurd via Tapatalk

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Waha, gaat zeker wel naar miljoen dislikes! :lol:

Alexknl en Xandorra vinden dit leuk.
  8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja hoor! Haha!

Reckuuza, Alexknl, McSparkle en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198

:lol::lol:

Alexknl vindt dit leuk.
  10. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604

Zumpelvelder en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Goede vid! En all true!

12. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Voor mij is het thema van weinig belang. In de multiplayer kijk je daar na 5 rondjes ook langs door. Ik hoop gewoon dat ze van die jumpsuits gaan afstappen, maar dat zal wel ijdele hoop zijn aangezien ze het nog futuristischer gaan aanpakken.

Edit: klinkt tegenstrijdig als ik het zo lees. Ik bedoel gewoon dat het thema voor mij part roze olifantjes zijn, zolang ze maar eens teruggaan naar de basis gelijk bij de eerdte MW's

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik snap dat het thema voor jouw van weinig belang is, maar kennelijk lijkt het alsof je de allereerste games niet gespeeld hebt.

Velen hier hebben honderden uren in de MP zitten van COD 2 en meer specifiek de Carentan map.

Thema is enorm belangrijk en moet niet zoals in de laatste paar COD games compleet uit zijn slof schieten.

14. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Wie weet. Misschien wordt het wel een hele goede shooter. Als ze de hitdetectie en lag fixen (dedicated servers?) zijn ze voor mij al een heel eind. Het heeft geen zin om de nieuwe COD's te blijven vergelijken met de oude. Vroeger was alles beter bla bla bla. Ik snap de nostalgie die bij veel mensen speelt, maar een game op voorhand afschrijven slaat natuurlijk nergens op. Als het een top game wordt ga ik hem gewoon spelen. En anders hebben we altijd de COD 4 remaster nog.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Never nooit dat er dedicated servers komen.

Er zijn veel mensen die COD 4 de beste ooit vinden en uit nostalgie liever COD 4 spelen dan de nieuwe COD. Sorry om het te moeten zeggen, maar het heeft niets met COD 4 te maken dat men de nieuwe COD af zit te zeiken, maar gewoon dat ze keer op keer dezelfde meuk uitbrengen. Tijd voor wat anders en COD4 is heel wat anders, daarom is er zoveel positiviteit om COD4 en niet bij CODIW. De meeste mensen die al heel lang COD spelen zijn deze futuristische setting een beetje zat en de nieuwe COD lijkt ook weer erg over de top te gaan worden. Dat jij het wel leuk vind dat kan, maar dat maakt het algemene beeld niet anders dat de meeste COD spelers er klaar mee zijn. Misschien is de jongere spelerbase wel blij aangezien ze nog niet herhalingsmoe zijn en fan zijn van blije dansjes en kleurtjes.

Ruim 300k positieve stemmen en 1.800k negatieve stemmen zegt genoeg lijkt me. Men is het het zat, geef ons vernieuwing. Kijk naar de BF1 trailer hoe positief die wordt ontvangen. Dat bevestigt alleen maar het bovenstaande.

Laatst bewerkt: 12 mei 2016
    Maddmonkey en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  16. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Keer op keer dezelfde meuk? En al die voorgangers waren niet hetzelfde dan? COD4 t/m Ghosts? Daar zat echt weinig vernieuwing in. Ik snap sommige punten van kritiek hoor. Ik zeg alleen dat ik de game niet op voorhand al afschrijf. Het zal geen klassieke COD worden, dat is duidelijk. Maar dat betekent niet dat de game slecht hoeft te zijn. De beelden/trailers die we tot nu toe gezien hebben, zeggen mij niet zoveel.

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Sommige schrijven de game wel op voorhand of, omdat het weer futuristische meuk is waar ze geen zin in hebben denk aan de gameplay die dat met zich meebrengt. En zoals ik al eerder zei in dit topic is de COD serie is voor vele teveel een halo-achtige shooter geworden. En het wordt met het jaar erger. En veel fans willen dan ook meer terug naar de basics en niet steeds verder en verder met exo shit, insane killstreaks rewards en andere blije meuk. Voor hen is dat niet COD, maar voor de nieuwe generatie spelers misschien wel. En dat mag. Maar daarmee gaan langzaamaan een hoop oud COD spelers hun plezier ergens anders zoeken. Maar kan me voorstellen als je dit soort gameplay en verkleerdpartijen vind passen bij een shooter game als COD dan zit je voor de komende jaren golden. Voor mij, en vele andere is dat het niet meer. Misschien worden wij wel gewoon te oud :).

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zegt SHIZ juist. Dat er herhalingsvermoeidheid plaats vind. Na zoveel cod's is het voor veel mensen nu wel klaar. Die dislikes zijn alleen niet een al te goeie graadmeter. Denk dat het ook een soort negatieve hypeflow is atm.

Ik merk ook dat ik soms best wel eens een call of duty wil spelen, maar black ops 3 was nog hyperactiever, nog meer perks, nog meer gear en nog meer movement. Geef mij een wapentje, toffe maps en leuke gamemodes en ik waardeer het al veel meer.

SHiZ NL vindt dit leuk.
  19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    @Maddmonkey de negatieve stemmen zeggen idd niet alles, maar het ontbreken van de vele positieve stemmen die je zou verwachten als de game goed wordt ontvangen zeggen in mijn ogen wel wat.

20. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Zoals ik al zei, ik snap jullie punten. Ik ben zelf begonnen bij COD4. Ik heb Call of Duty gespeeld tot MW3 en toen was ik er ook klaar mee. Ook om de reden die jullie aangeven: steeds maar weer hetzelfde. Black Ops 2, Ghosts en Advanced Warfare heb ik overgeslagen. Op aandringen van vrienden weer begonnen met Black Ops 3 en ik moet zeggen dat ik me er wel mee vermaak. Je moet het niet heel vaak spelen anders wordt het al gauw saai en ga je je ergeren, maar dat geldt voor elke COD. Ik wil ook best terug naar de basis, maar je zult zien dat dat na verloop van tijd ook weer gaat vervelen. Het wordt nooit meer zoals vroeger, toen alles nieuw was, wat ze er ook van maken.

FraHel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina