1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan heeft hij het dus niet over jou ;)

sssilly en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  2. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Juist.
    Mensen die zich al de moeite nemen om zo af en toe mee te discussiƫren op een game-forum zal ik echt niet zien of benoemen als 'niets wetende consumenten'.

Echter deze groep mensen is zo klein, die zullen echt niet gaan zorgen voor die bizarre verkoopaantallen die COD elk jaar weer weet te behalen.

Genoeg mensen hier in de buurt die allemaal een PS4 hebben gekocht, want de buurman heeft er ook een. Wat speelt de buurman, COD. Ow dan zal dat wel een goede game zijn, die koop ik ook.
    Vervolgens geloven deze mensen ook nog dat een game als COD het beste is wat er te krijgen is omdat het elk jaar geweldig verkoopt. Maar dat dit puur door kuddegedrag komt ziet helaas niet iedereen in. =( (zelfde geldt ook voor televisies, iedereen koopt maar groter en groter, of stapt zelfs al over naar 4K terwijl ze nog niet eens het verschil tussen SD, HD of UHD weten, of hoe ze van content in de juiste kwaliteit kunnen genieten :lol:)

Nu moet iedereen helemaal zelf weten welke games hij of zij koopt en speelt. Maar ik vind het dus wel een slechte zaak voor de game-industrie dat elk jaar opnieuw alle geld naar de uitgevers gaat die totaal niet innovatief zijn, of zelfs geen moeite lijken te steken in het verbeteren van hun producten omdat het toch wel verkoopt.

Korkss vindt dit leuk.
  3. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    bedankt voor je toelichting! I see what you mean now ;)

Zumpelvelder vindt dit leuk.
  4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839

Fucking perfectie

McSparkle vindt dit leuk.
  5. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Beste cod allertijde!!! Nieuwe cod koop ik alleen voor de remastered versie.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik geef geen 60-70 euro uit enkel voor een Remaster :) Deze COD mogen ze lekker op een plek steken waar de zon niet schijnt.

Sonny, AntraXxX, Stefandaman en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    DAN NIET!!!

;)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Hij zal toch wel na een aantal maanden los te koop staan digitaal.

9. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ze hadden wel gezegd dat je in bezit moet zijn van IW om MW te kunnen spelen. Dus die code die je erbij krijgt kun je niet weggeven aan iemand die geen IW heeft bijv
    Maarja, voor hoelang??

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als de sales tegenvallen dan gooien ze 'm vast wel los erop om wat extra te compenseren.

Tim vindt dit leuk.
  11. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Dat zou alleen maar beter zijn!!

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat zou de doodsteek zijn van je titel. Als je titel als beste verkoopargument heeft, je krijgt 'de beste cod game remastered' erbij alleen bij aankoop en dat vervalt?

Weg verkoopcijfers van de game.

Ze kunnen dan beter een pricedrop doen van de retailgame.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar dat gaat ook niet gebeuren ben ik bang. BO3 is nu na een jaar nog 40+ Euro en ook dat zou ik teveel vinden voor een remaster. Als Infinite Warfare echt niet verkoopt en de doelgroep ontevreden is dan kan het naderhand splitsen van de twee producten wat dat betreft goed uitpakken. Koopcijfers zijn dan toch al poep. Financieel op kort termijn niet hoe ze het graag willen zien, maar op lang termijn heb je weer wat tevreden klantjes terug.

Maar ja, grote devs doen altijd het tegenovergestelde van wat logisch is, dus we hebben dikke pech. :p

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Met Flavourlicious eens, maar we gaan het allemaal mee maken. Voorlopig schaf ik niks aan en ga me lekker concentreren op B1.

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Gewoon lekker geduld hebben en wachten tor ze die HD Remaster apart digitaal gaan verkopen.

Ik heb de trailer van de nieuwe CoD trouwens nog niet gezien (E-3, maar die schijnt wel redelijk positief ontvangen te zijn.

16. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Gelukkig hebben we BF1 inderdaad, anders had ik die nieuwe IW + MW waarschijnlijk toch weer day one gekocht :p

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Fucking hopeloos

Rampage, Maddmonkey, Bidle en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

Deel Deze Pagina