1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat het niet meer je ding is is prima maar dat maakt het nog geen troep. De games zitten over het algemeen technisch goed in elkaar en ook de gameplay is verder in orde (als je er van houdt)
     
    Reckuuza, Oujdi en PrutserNL vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Helaas snap je mijn post nog steeds niet =(
     
  3. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Die mening kan ik met je delen.

    Volgens mij is cod ook niet de franchise waarbij het mogelijk is om een nieuwe gameplay neer te leggen.
    Het is een competitie spel waar over heel de wereld teams hun geld mee verdienen.
    Cod staat nu eenmaal voor een snelle shooter met een bepaalde speelstijl, dat kan je niet zo veranderen.
    Met voetbal ga je ook niet elk seizoen de regels vervangen, ene seizoen is het veld rond en de andere keer vierkant, denk niet dat ze daar vrolijk van gaan worden.

    als je cod zat ben, moet je het niet kopen maar klagen is niet geheel terecht naar mijn mening;)

    gelukkig zijn er ook nog andere game ontwikkelaars om variatie te brengen.
     
    Reckuuza, sssilly, Tim en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Amen bro, amen!
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    COD 1, 2 en 3 disagrees.

    Het klopt inderdaad wel wat je zegt, maar de richting die ze de laatste paar delen zijn ingeslagen met die achterlijke futuristische shit en dubble jump etc. zijn een hoop mensen wel beu. Een hoop mensen ook niet natuurlijk. BF1 met WWI zal ook niet iedereens favoriete setting zijn, maar zo is er dit jaar gelukkig voor iedereen wat wils. COD future, COD modern en Battlefield verleden. Ik heb letterlijk elke COD vanaf deel 1 in bezit en ik speel Battlefield (toch wel mijn favoriete MP game geworden vanwege de grotere mate van diversiteit, gewoon echt dat veldslag gevoel) vanaf Bad Company, dus ook al een hoop delen, maar deze COD wordt voor mij de eerste die ik skip. Helaas, maar ik heb wel genoeg van dat futuristisch gedoe. Denk dat een hoop mensen IW ook puur alleen kopen omdat MW erbij zit. Valt te begrijpen natuurlijk, want MW is een van de beste COD delen die er is. Het is toch ook gewoon toffer om met een MP5/P90/AK47 noem maar op rond te lopen dan met een Razorback, XR-2 of een KRM-262 te spelen :p.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  6. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik vind die future richting niet eens erg. Maar waarom zo'n goede game maar blijven volpompen met onzin streaks, perks, gadgets etc.
    Daarom was MW gewoon briljant. Paar perks, paar attachments, 3 standaard streaks, en gaan!!!
     
    Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Een paar jaar geleden waren een hoop mensen aan het klagen dat COD elk jaar hetzelfde is. Ik ben bang dat dat één van de redenen is geweest om met de hele exosuit/dubbel jumpen te beginnen. En nu kijken de mensen vooral uit naar Modern Warfare omdat dat gewoon straight forward schieten is.

    Succesvolle franchises lopen vroeg of laat altijd aan tegen kritiek op het weinig vernieuwend zijn. Je wilt als developer ook niet teveel veranderen aan je succes formule.

    Ik kijk uit naar Battlefield, maar daar heb ik ook het gevoel dat het veel van hetzelfde is tov vorige delen. En ik speel zelf geen Fifa/Madden/NBA of whatever maar daar zal de kritiek hetzelfde zijn.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    COD is al vanaf de allereerste versie een run-and-gun game. Dat ze nu met Advanced Warfare nieuwe movement hebben geïntroduceerd past bij de futuristische setting. Echter heb je met BO3, Infinite Warfare nu constant het futuristische gebeuren wat niet bij iedereen, helaas, bevalt.

    That being said; er veranderd niks. Movement, wall-runnen ... woopie. Kom eens met wat nieuws? Stap eens van het FPS gebeuren af en maak een MMO zoals Destiny? Een mengelmoes van PlanetSide en Destiny ... maar dan in het COD universum. Doe eens gek ... i.p.v het op safe-spelen jaar in jaar uit.
     
  9. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ze hadden beter een remaster kunnen maken van modern warfare 1& 2 en die op de markt brengen dan waren ze veel gelukkiger geweest dan met deze bende.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    COD 4 = Modern Warfare.
    MW2 hoef ik niet. Was ook regelrechte ongebalanceerde zooi.
     
  11. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Viel wel mee hoe ongebalanceerd het was maar met de remake konden ze dat vast en zeker fixen
     
  12. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Er kome nu toch ook nieuwe elementen in?
    Perks voor wapens, zelf je speciallist samenstellen.
    Ze kunnen niet afstappen van een snelle fps, zo simpel is het. Als je een MMO wilt, ga je die zeker niet krijgen van cod. dat is niet de basis van deze formule.
    De basis elementen wat cod cod maakt kunnen ze niet aanpassen, als ze dat doen, is dat gelijk het einde van cod, want dat is het weer te veel bf of te veel tf of te veel destiny.
    Uiteraard mag het best wel weer een keer terug naar deze tijd zonder dubbel jump. Wellicht dat dit in de toekomst weer terug komt.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Perks voor wapens ... dat systeem had je in Advanced Warfare al. Elite wapens, remember? Dat pakte voor degene die niet nog meer geld in de game wou proppen niet echt bepaald goed uit. Je hoeft ook niet af te stappen van de snelle gameplay (FPS) maar iets nieuws mag nu wel na jaar-in-jaar-uit hetzelfde.

    In dit geval is het elk jaar hetzelfde. Er komt niks nieuws. Afgezien van het movement systeem ... wat is er nog meer "nieuw"?
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dit soort dingen.

     
    Xandorra, Bidle, Korkss en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    De OG gunsounds komen terug in MWR!!!!! Veel beter dan die gare sounds uit de gameplay videos
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Seems like the director of Raven Studios slipped up with a recent quote. David Pellas had this to say about the remaining 6 maps that will be added post launch:

    What we announced before today was that we were going to offer 10 maps on launch, and that’s still true. The announcement today is that the six remaining maps we are actually going to be delivering to anyone who purchases Modern Warfare Remastered, anyone who owns it or a version of Infinite Warfare that comes with it, they’re going to get all 16 of the maps for no additional cost
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Om Remasterd MW te spelen moet de disc van IW er inzitten :')
     
    Bidle vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Huilen met de pet op
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dweilen met de kraan open is ook goed. |:-
     
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik denk dat veel mensen Wel de remastered willen doen maar niet IW.
    Ze zijn dus bang voor tegenvallende verkoopcijfers en hebben het zo opgelost

    verstuurd via Tapatalk
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina